Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Jeg synes i hvert fald ikke, at €18 mio lyder vanvittigt for Nolito. David Villa kostede mere end det dobbelte, da vi købte ham som 28-årig. Det var endda i en tid, hvor priserne var væsentligt lavere end i dag.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Guardiola skrev:
Tello skrev:Pogba tilsyneladende på vej til Puta, 120 mill. euro.. Markedet er fucked!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Hahahaha. Det er forhåbentligt en joke.

Billede
Læste det på Tv2 mens kampen kørte, ved selvfølgelig ikke hvor meget hold der er i det.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Storken skrev:Jeg synes i hvert fald ikke, at €18 mio lyder vanvittigt for Nolito. David Villa kostede mere end det dobbelte, da vi købte ham som 28-årig. Det var endda i en tid, hvor priserne var væsentligt lavere end i dag.
Det rejser så spørgsmålet; hvorfor købte vi ham ikke i vinters for €18 mio?
Visca el Barca

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Bager skrev:
Storken skrev:Jeg synes i hvert fald ikke, at €18 mio lyder vanvittigt for Nolito. David Villa kostede mere end det dobbelte, da vi købte ham som 28-årig. Det var endda i en tid, hvor priserne var væsentligt lavere end i dag.
Det rejser så spørgsmålet; hvorfor købte vi ham ikke i vinters for €18 mio?
Fordi vi ikke kunne betale 18M der og var nødt til at vente med at købe ham til næste regnskabsår (1. juli) - eller i hvert fald finde en måde at udskyde betalingen på, men det lykkedes ikke.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Hall of fame (of great signings).
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Et af de mere oversete totale flop-køb, var købet af Martín Cáceres. Vi gav trods alt 16,5 millioner euro for ham. Han spillede ikke engang 25 kampe for os og vi fik 3 millioner euro for ham, da han røg videre til Sevilla. Jeg synes at Cáceres og Chygrynskiy er de perfekte eksempler på at det er lettere sagt end gjort, bare at købe en ung centerback. Begge havde vist enormt stort potentiale og profilmæssigt passede de perfekt. Stærke rent teknisk, stærke i pasningsspillet, dynamiske og - godt nok mere Cáceres end Chygrynskiy - relativt hurtige. Alligevel floppede de begge.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Det skal dog siges til Chygrynskiys forsvar, at han blev solgt efter en sæson af Rosell, som vidst tydeligt var imod Guardiolas ønske.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, jeg har også før skrevet at jeg er ærgerlig over at han ikke fik en sæson eller to mere. Som du selv skriver er der meget der tyder på, at Guardiola var stærkt utilfreds med at man solgte ham. Jeg tror faktisk at det var starten på et forhold mellem Pep og Sandro, der aldrig blev varmere end iskoldt og strengt professionelt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Ser ud til at Pep henter Nolito for næsen af os.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Ja, jeg har også før skrevet at jeg er ærgerlig over at han ikke fik en sæson eller to mere. Som du selv skriver er der meget der tyder på, at Guardiola var stærkt utilfreds med at man solgte ham. Jeg tror faktisk at det var starten på et forhold mellem Pep og Sandro, der aldrig blev varmere end iskoldt og strengt professionelt.
Jep, fuldstændig enig.
A$AP skrev:Ser ud til at Pep henter Nolito for næsen af os.
Det baserer du på hvad?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Jesni skrev:
A$AP skrev:Ser ud til at Pep henter Nolito for næsen af os.
Det baserer du på hvad?
MD og RAC1.
Because he doesn't hear from Barcelona, Celta winger Nolito (29) will move to England. Offers from City, Arsenal and third team. [md rac1]
Petter Veland:
Enn så lenge er det kun katalansk TV som rapporterer om Nolito/City. Snakkes om bud på €15M, Celta har dog alltid stått hardt på €18-20M..

At Nolito/City er enige om de personlige betingelsene er det nok større sjanse for. Paco González i Cope melder 3+1-årskontrakt hos Pep&Co.
Edit: Lidt mere uddybende artikel fra Sport: (baseret på samme kilde)
http://www.sport-english.com/en/noticia ... to-5220565
Giv mig min sko tilbage, røv!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Ok, så stadig relativt usikkert. Men....... Han spiller godt til EM, og har spillet godt i La liga. Men 29 år........ Det er godt nok ikke med langsynet, man køber ind med, hvis de vælger at købe ham.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Når Rac1 og TV3 også er med, så er der noget om det.

Ja, det vil være kortsigtet og risikofyldt, men 15-18 mio er næsten ikke noget for City, når man kan købe Raheem Sterling for 49 mio pund. Måske det er et move fra Nolito's lejr for at få Barca op på tæerne, men jeg tror det ikke. Han er mere målfarlig og direkte end Silva, Sterling og Navas, jeg tror sagtens at Pep kunne være interesseret i ham.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Bestemt, men 18M for en spiller af hans kaliber, er lidt af et røverkøb.
Sådan på lidt mere løs rygtebasis, så skulle det være LE, der vil have Nolito, mens Robert vil have Gameiro.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Nolito til City er vist done deal nu.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster