FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

Dét at der er andre klubber, der er efter ham siger vel noget om at han netop er kompetent. Og så skulle man mene, at når vi lige tilbyder en femårig forlængelse, at det også skulle være en pil i en særlig retning.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Billede


MD med et billede af, hvordan de mener at vores trup ser ud efter transfervinduet, og pladser der forstærkes med hvilke spillere. Det er kun MD der har kædet Andre Gomes til Barca, så jeg tror ikke der er noget om det. Heller ikke krychowiak. Det ser egentlig fornuftigt ud, hvis de pladser altså så også forstærkes. Synes dog ikke at den defensive midt er nødvendig at forstærke. Det vil dog overraske, hvis Vermaelen ikke også skifter. Af de der angribere, så håber jeg det bliver Vietto.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20459
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1088 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hurtigt spørgsmål - hvordan rater folk samper herinde? Der er en mindre nedsmeltning på twitter (de steder hvor jeg læser) over at man muligvis vil hente Andre Gomes og udleje Samper istedet for bare at satse på Samper.

Personligt har jeg ikke set noget fra Samper der gør at han skal have en plads i truppen. Synes han er ekstremt langsom og hvor en spiller som Bussi så kan opveje dette med sit overblik og positionering så har Samper set ud som en spiller der er nem at komme udenom samt for langsom på bolden. Jeg ser bare ikke det store i ham men har så heller ikke set ham ret meget (kun når han har spillet på førsteholdet).

Ydermere er Gomes kun 22 så det vil også være en spiller for fremtiden så det er ikke fordi man ikke tænker fremad hvilket ellers kunne være et argument hvis man hentede en ældre spiller fremfor at satse på samper.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Jeg må også indrømme, at min begejstring for Samper er faldet gradvist henover de sidste par sæsoner. Jeg synes at man skal leje ham ud til en klub i la liga, hvor han vil få rigeligt med spilletid. Det vil være bedre end at bruge en hel sæson på bænken for førsteholdet, og at bruge endnu en sæson med b-holdet i de lavere rækker. Lidt det samme som med Denis Suarez. Jeg vil meget gerne se Samper have succes i Barca, men jeg synes bare ikke at hans spil rækker. Hvis han udlejes til en anden klub i la liga og viser sit værd der, så vil han have gode muligheder for at få en plads på holdet. Hvis altså at Arda og Mascherano forlader os. Mascherano som jo er et alternativ på den defensive midt.

Med hensyn til Andre Gomes, så er jeg lidt usikker. Jeg tror på den ene side, at han ville passe meget godt ind i Lucho's system. Han er lidt mere kontrollerende på midtbanen, end Iniesta og Rakitic imo, hvilket er noget af de vi har manglet. Han er 22 og har i 2 sæsoner været en fast mand hos Valencia. Så er der bare prisen.

Det lader heller ikke til at vi henter flere forstærkninger til forsvaret, her snakker jeg om en venstreback som jeg virkelig godt kunne tænke mig. Hvis vi henter flere, så vil det umiddelbart blive enten en angriber i Gabriel Jesus og så måske Andre Gomes.

Nu ved jeg så ikke hvor meget der skal lægges i det, men Barto satte jo et budget på 60mio. Med salget af Bartra er det på 68. Og så tager købene af Umtiti og Denis Suarez budgetet ned på omkring de 40. Det er stadig en lille sjat.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

En af de mere troværdige journalister fra MD (Fernando Polo) har faktisk lige skrevet i dag at man vil hente en back der kan dække begge sider. Man mener ikke at Mathieu har hvad der skal til mere til at spille back (man er især nervøse for hans hurtighed) og Umtiti har stort set ikke spillet pladsen i 3 sæsoner og ydermere mener man han vil være for defensiv på backen. De spillere der bliver nævnt er: Darmian, De Sciglio, Fabian Johnson samt deciderede vb'er som Wendell og Adrián Marín.

Omkring det du skriver med Samper så er jeg helt enig. Og jeg kan faktisk rigtig godt lide Gomes som spiller men han vil blive dyr hvilket både Sport og MD også skriver. Det bliver en tricky handel. Her skal det forresten siges at der kommet forskellige meldinger omkring budgettet - nogle mener at pedro salget først gælder fra nu, andre at umtiti bliver trukket fra sidste sæsons budget. Så det er svært at sige præcist hvor meget vi har at gøre med.

Men hvis vi kan stå med Umtiti, en vb (og måske rb), Gomes, Denis og Jesus så er det vel tæt på et perfekt vindue. Og samtidig kommer der mange unge spillere ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Piquénbauer skrev: Men hvis vi kan stå med Umtiti, en vb (og måske rb), Gomes, Denis og Jesus så er det vel tæt på et perfekt vindue. Og samtidig kommer der mange unge spillere ind.
Jep, helt enig.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Blow to Barça's finances as they must come up with €47 million for Can Rigalt https://t.co/75ENgZvG70
Fedt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20459
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1088 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
Blow to Barça's finances as they must come up with €47 million for Can Rigalt https://t.co/75ENgZvG70
Fedt.
Synes ellers lige at det gik så godt...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Så må vi sælge Matthieu og få dækket denne uventede udgift.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

kklaus skrev:
Blow to Barça's finances as they must come up with €47 million for Can Rigalt https://t.co/75ENgZvG70
Fedt.
Derudover er Margrethe Vestager også efter Barcelona og andre spanske klubber grundet konkurrenceforvridende fordele de har modtaget.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jep. Men det er heldigvis ikke de store beløb vi har med at gøre der.

Er det laporta der har fucket gevaldigt op eller? 47 mio euro er satme mange penge og pludselig bliver et flot regnskab til et skidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ok det var laporta. Tak for det. Nu står klubben med en grund man åbenbart ikke rigtigt kan sælge samt en "regning" på 47 mio euro. Og det fordi laporta skulle have regnskabet i plus. Fedt.

Det må fucke vores transfers op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Tjek Xavier Codina (@XavierCodina76): https://twitter.com/XavierCodina76 TL for en gennemgang af sagen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

In short: Rossell's clever moves to sign Neymar costed Barça a 5,5M€ fine from Spanish tax authorities. Laporta's clever moves to sell the Can Rigalt terrains will cost 11.6M€ in interests plus the financial impact of having to return further 35.4M€ now.
Tak laporta. Din kæmpe idiot.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster