FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Diana Kristinne ‏@DianaKristinne
On the possibility that Rosell and Barto might lose their membership over this Neymar case deal, this is important.
Billede
IMO, this would mean that for Rosell that particular sanction could be applied as stated in the club bylaws, but not for Barto.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Barça president Bartomeu will appear in front of the press at 21:30 local time to explain what the board have decided in the Neymar case.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Bartomeu: The pact with the authorities has been approved by the board, with 14 votes in favour, 2 against and 2 abstentions.
Tråd med kommentarer her: (Spansk)
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

https://grup14.com/story/barcelona-agre ... x-offences
Bartomeu: "Rosell and I are exonerated because we had no responsibility. The club does have a responsibility."
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Toni Freixa on @ClubMitjanit: "Barça, because of Bartomeu and his board, is a club with a criminal record."

Toni Freixa: "What we saw today was an unprecedented failure." (@ClubMitjanit)

Toni Freixa: "I challenge Bartomeu to a public debate with documents to show who really intervened in the signing of Neymar" (@ClubMitjanit)
Joan Laporta on @ClubMitjanit on Barça board's decision: "We cannot sit idly around. We must defend the honor and dignity of the club."

Joan Laporta: "We will study the legal actions that could be filed. The pact (paying €5.5M) can not go through." (@ClubMitjanit)

Joan Laporta: "If he (Bartomeu) does not resign immediately, we will go through with a vote of no confidence." (@ClubMitjanit)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Kun Laporta kan redde klubben
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Det mente vælgerne åbenbart ikke, her ved det seneste valg.
Allez...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

kklaus skrev:
Bartomeu: "Rosell and I are exonerated because we had no responsibility. The club does have a responsibility."
Det er egentlig en skandale udtalelse der her. Det er jo for fanden Rosell og Barto, der har godkendt handlen og nok også forhandlet sig frem til store dele af den. Til gengæld bruger de klubbens penge, så de kan slippe for ansvar og samtidig skyder de skylden på klubben. Det er kujonagtigt.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

klogfyr skrev:
kklaus skrev:
Bartomeu: "Rosell and I are exonerated because we had no responsibility. The club does have a responsibility."
Det er egentlig en skandale udtalelse der her. Det er jo for fanden Rosell og Barto, der har godkendt handlen og nok også forhandlet sig frem til store dele af den. Til gengæld bruger de klubbens penge, så de kan slippe for ansvar og samtidig skyder de skylden på klubben. Det er kujonagtigt.
Ja, klubben er ansvarlig, men dem der er (/var) ansvarlige for klubben, er ikke ansvarlige... wtf!?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

"Ja ja, det er os der træffer beslutninger og sætter underskriften, men det er altså ikke os der er ansvarlige for konsekvenserne af de beslutninger og underskrifter."

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Bartomeu skal væk. Lige nu. Det er for sygt at det her ikke får mere opmærksomhed, men de kriminelle røvhuller har timet det hele rigtig fint, så det falder sammen med to store slutrunder, starten på et hektisk transfervindue og lige efter en succesfuld sæson. Bartomeu har videreført den linje som Rosell lagde. Hvis vi ikke passer på, kan det reelt ende med at klubben bliver tvunget til at opløse jf. spansk lovgivning. Det her er et all time low i forhold til vores ledelse. Værre end Gaspart, værre end Núñez, for hverken Rosell eller Bartomeu ser ud til at prioritere klubben højere end sin egen røv. Som sagt; Bartomeu skal ud, lige nu.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Barcelona transfer adviser Ariedo Braida (70) has yesterday signed a five-year contract renewal. Had two other offers, one from Milan. [md]

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

A$AP skrev:
Barcelona transfer adviser Ariedo Braida (70) has yesterday signed a five-year contract renewal. Had two other offers, one from Milan. [md]
Hvis det fremhævede alternativ var AC Milan, så stod vi ret godt i forhandlingerne. Man kan på den anden side sige, at det havde været positivt, hvis han i stedet var eftertragtet blandt topklubber. Det havde været et tegn på, at han var dygtig til sit job.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det bør måske også være alarmerende for klubben, at lige præcis Milan var efter ham. 70 år og så forlænger man lige med ham i 5 år mere.. Nu ved jeg ikke præcis hvad han har gjort de sidste par år/måneder for at fortjene det, eller om han har gjort noget, men jeg tror godt man kunne finde en mere kompetent person, uden at lave den helt store eftersøgning.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster