EM 2016

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Tello »

Arda Turan skuffer..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Jesni »

Luis Enrique skrev:
Michman skrev:Har altid godt kunne lide ham.. Selv om han er en af de hvide..
Enig, en førsteklasses fodboldspiller. Man skal i øvrigt ikke stramme den slags for meget. Flere af Reals spillere er både dygtige og sympatiske.
Du må være en real fan i forklædning!!!!!!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: EM 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Okay, Modric' skud skulle aldrig have gået ind på det her niveau, må man dog sige.
qepd

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Tello »

Nogle fucking idioter der tager kanonslag med!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Tello »

Arda Turan, 34 million Euro, 7. dyreste indkøb for Barcelona og Tyrkiets nummer 10 piftet ud af eget publikum..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: EM 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Er det ham danskeren?
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor der konstant skal slynges lort i hovedet på Turan herinde? Ja han har ikke været den store succes (indtil videre) men vi snakker om en sæson det kan sagtens ændre sig. Udover det mener jeg han har været pisse sympatisk og virkelig virket som en person der elsker klubben og ser det som en ære at trække i trøjen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor der konstant skal slynges lort i hovedet på Turan herinde? Ja han har ikke været den store succes (indtil videre) men vi snakker om en sæson det kan sagtens ændre sig. Udover det mener jeg han har været pisse sympatisk og virkelig virket som en person der elsker klubben og ser det som en ære at trække i trøjen.
Der findes rigtig mange sympatiske mennesker, der elsker Barcelona. Vi bare kun bruge dem, der faktisk bidrager med noget spillemæssigt.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: EM 2016

Indlæg af klogfyr »

Gordon Schildenfeld ville jeg ikke umiddelbart have gættet på var kroat inden kampen.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor der konstant skal slynges lort i hovedet på Turan herinde? Ja han har ikke været den store succes (indtil videre) men vi snakker om en sæson det kan sagtens ændre sig. Udover det mener jeg han har været pisse sympatisk og virkelig virket som en person der elsker klubben og ser det som en ære at trække i trøjen.
Ikke at have været den store succes er en meget diplomatisk måde at beskrive mandens præstation på. Han var dyr, han er gammel og har ikke præsteret. Det er virkelig op af bakke. Og tiden er ikke på hans side.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

Gammel? Fuck mand. Hvis man er gammel når man er 29, så har jeg satme travlt hvis jeg skal nå at udrette noget stort før jeg bliver gammel.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: EM 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Engelske og russiske forbund truet af UEFA med diskvalifikation, hvis problemerne med fans fortsætter (host, England). Kunne være kønt, hvis de ryger ud pga. af deres fans når/hvis de nu endeligt spiller nogenlunde god fodbold. :roll:
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har virkelig svært ved at se hvorfor Turan skal bebrejdes for at han var dyr og er gammel? Det er vel klubben der købte ham der skal have skylden= Det er lidt det samme som man ser med Mathieu hvor denne bare ikke kan gøre det godt nok da han er stemplet som en dyr og gammel spiller. Desuden er Turan 29. Han er ikke en spiller der lever på sin hurtighed men derimod forståelse af spillet, teknik osv hvilket imo gør ham sammenlignelig med inieste hvorfor jeg tror han har en del fine år tilbage.

Udover det så er der ingen forståelse for at manden sad ude i 6 måneder og derefter skulle ind og præstere på et hold der ikke var der hvor de skulle være. Det er en voldsomt svær optakt oveni at det er hamrende svært at spille for os. Men nej han spillede ikke optimalt selvom jeg overhovedet ikke mener at det var så slemt som andre. Jeg mener dog at han skal have hele næste sæson før han bedømmes. En sæson kan man i hvert fald sjældent bruges til det store. Og endnu mindre når man ser på den optakt han fik.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: EM 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Spillet for en ny klub i løbet af de første seks måneder er simpelthen for kort tid til at vurdere ordenligt. Mascherano og Modric er to andre eksempler, der blev købt ret dyrt og havde det svært i begyndelsen.
qepd

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Storken »

Det er ret sjovt, at Modric blev betegnet som et fejlkøb efter hans første sæson i Real Madrid.

Personligt har jeg dog aldrig ment, at Turan havde klassen til Barca. Simeones system fik det absolut optimale ud af ham, hvilket er kendetegnene for spillerne i Atletico. De bliver trænet i at destruere, hvor man i andre storklubber skal skabe.

Jeg synes dog, at han skal have en sæson til, før man bedømmer ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster