Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af A$AP »

Det bliver en bitch at erstatte Alves, det kan man jo ikke. Både uden- eller inden for banen. En sand legende.

Ikke nok med at han sandsynligvis skifter gratis, så skal der ovenikøbet nu, imo også hentes nye spillere på alle pladser i forsvaret. Jeg synes ikke det er holdbart med Roberto eller Vidal som vores højreback igennem en hel sæson. Roberto synes jeg ikke er i nærheden af at bringe det samme som Alves gør, med samspillet og offensiven. Og Vidal har Lucho jo ikke engang tillid til.

I det mindste ser det dog ud til at Mascherano bliver i klubben.. Jeg har måske nogle pesimistiske briller på, men jeg synes godt nok ikke det ser lyst ud med hensyn til dette transfervindue.

Vi er jo fandme stadig i gang med at forhandle om Denis Suarez.. Han skulle jo næsten have været gjort offentliggjort lige lige efter sæsonen var færdig.. Forhåbentligt klubben har nogle gode nyheder klar til os snart.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Så er det heller ikke værre. Ja alves har været en kæmpe spiller for os men hans niveau over de sidste sæsoner har mildest talt været svingende. Roberto har vist at han fint kan dække pladsen og når man tænker på at han ikke har spillet den før så tror jeg virkelig han kan blive god som rb. Ikke Alves god som da han var på toppen (det er der ingen der kommer op på) men god nok til at han kan hjælpe os.

Omkring Vidal så skulle der ikke være problemer omkring hvad han har præsteret på banen men derimod noget udenfor mellem ham og Lucho (noget med en skade i en basketkamp hvis man tror på rygterne). Det skulle dog være i orden nu og jeg tror også han kan levere. Det kræver dog at han bliver spillet som alba hvor det mere er løb han skal komme med fremfor spillet med bolden. Han kan gennem sit løbepensum dominere hele kanten og han slår nogle gode indlæg.

Jeg synes sgu ikke det ser slemt ud. Og vi må også lige slappe af med at forvente køb med det samme. Efter alt at dømme køber vi ikke spillere før juli (pga økonomiske regnskaber) og det er også derfor vi ikke har hentet suarez endnu. Roberto har i hvert fald lige sagt at han bliver købt tilbage i juli.
Robert: "We've already told Villarreal that we want to bring Denis Suárez back and I think that on July 1st it will be done."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Kæmpe, kæmpe tab for os. Jeg er ikke overbevist om at vi er klar til den omstilling det nødvendigvis må blive.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Champione »

Jeg håber han tager til Juve, og at Cuadrado bliver sendt retur til Chelsea - hvor vi slår til.

Han er billigere end Bellerin, og kan komme med mere offensivt.
Han er noget nær det tætteste på Dani Alves man kan komme, hvis man kigger på slutprodukt. :-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Nah vi skal ikke bruge penge på vores rb. Vi har hvad vi skal bruge der... De kommer ikke til at kunne erstatte ham fuldstændig men er overbevist om at de har hvad der skal til for at dække pladsen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Champione »

Ikke enig. Vi har en spiller i Vidal som kæmper med at tilpasse sig/imponere - noget gør at han ikke spiller overhovedet - og en spiller i Roberto, som ville kunne anvendes ude af position..

Det er lige tyndt nok imo.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Ja der har været problemer udenfor banen mellem ham og lucho. Hvis man tror twitter så skulle det være fordi vidal blev skadet i en hygge basketkamp mellem venner på et meget dumt tidspunkt i sæsonen.

Dette ser dog ud til at være fint nu hvis man stoler på hvad robert sagde til pressemødet. Og det ser ud til at man vil satse på vidal fra næste sæson. Det skal også siges at selvom roberto ikke er back så har han virkelig gjort det godt på pladsen. Personligt mener jeg faktisk han er bedre som back end centralt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af kklaus »

Ig Alves: "I decided to look for another challenge. I leave, but I will be back, because I'm a culé. Thanks for making me feel so loved."
Official: Barcelona confirm Dani Alves will leave and invites the player to say goodbye to the fans at the start of next season #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Han skal i legende tråden. Stadig verdens bedste højreback når kampen er vigtig. Ja hans niveau har ikke været specielt højt i de mindre kampe, men han har stort set altid leveret i de vigtige kampe.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Michman »

Han fortjener at komme i legende tråden.. 8 År i klubben.. En af de bedste højre backs igennem tiden..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bum, fuldt fortjent.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

phpBB [video]

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Barcaholic »

phpBB [video]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Alves: "It was time to change something in my career. I won a lot at Barça, but now I want to win with Juve." [sportitalia]
Alves: "I'll be soon in Turin to sign. I said goodbye to Barça, but it's not a farewell. I might be back, I'm still a Barça fan." [si]

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Bager »

Kommer til at savne ham både som spiller og person. Han har en kæmpe andel i vores succes de seneste 8 år. Han er en vinder. En af de bedste højre backs nogensinde. Den tredje mest dekorerede fodboldspiller i historien. Et af de bedste køb Barcelona har gjort. Har altid givet alt, og valgte tilmed at hjælpe klubben sidste år selvom han kunne have rejst. Tak for alt Dani Alves.

Billede

Burde vel ændre min signatur nu.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster