Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Skidt at ATM ikke pressede mere på end de gjorde i overtiden. Der havde de virkelig chancen...

Det eneste der irriterer mig ved at Real vandt var at vi nu skal høre på at de har haft en fremragende sæson og Ronaldo er verdens bedste. Ellers har jeg det ok med at de vandt. Måske er det pengene jeg vandt der taler men er faktisk ikke så nede igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Skidt at ATM ikke pressede mere på end de gjorde i overtiden. Der havde de virkelig chancen...

Det eneste der irriterer mig ved at Real vandt var at vi nu skal høre på at de har haft en fremragende sæson og Ronaldo er verdens bedste. Ellers har jeg det ok med at de vandt. Måske er det pengene jeg vandt der taler men er faktisk ikke så nede igen.
Han lavede jo ikke en skid i hele kampen, andet end det mål. Så verdens bedste, den må de/dem der påstår det, længere ud på landet med.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Skidt at ATM ikke pressede mere på end de gjorde i overtiden. Der havde de virkelig chancen...

Det eneste der irriterer mig ved at Real vandt var at vi nu skal høre på at de har haft en fremragende sæson og Ronaldo er verdens bedste. Ellers har jeg det ok med at de vandt. Måske er det pengene jeg vandt der taler men er faktisk ikke så nede igen.
Han lavede jo ikke en skid i hele kampen, andet end det mål. Så verdens bedste, den må de/dem der påstår det, længere ud på landet med.
Nah men han har stadig scoret mange mål i CL i år. Og folk glemmer hurtigt at mange af disse mål faldt mod malmø osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Sidder du og insinuerer at Johan Wiland ikke er blandt de bedste keepere i verden?!?

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Champions league

Indlæg af Barcaholic »

Ronaldo scorede 14 af sine mål mod Malmø og Enspandlort.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Sidder du og insinuerer at Johan Wiland ikke er blandt de bedste keepere i verden?!?
Nej for fanden! Det kunne jeg aldrig drømme om ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Flere positive ting at sige om finalen:
1. Madrid tabte.
2. Real Madrid vinder ikke CL næste år
3. Barca vandt La Liga og er dermed bedre end både Madrid og Madrid

¡Visca él Barca!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Nu hvor jeg lider fordi Real Madrid vandt CL, får I lige en feel good historie (med et par dages forsinkelse):

En af mine venner har købt to billetter til champions league finalen på lørdag. Desværre havde han glemt, at han skal giftes netop den dag!

Han købte billetterne for et halvt år siden, før den nøjagtige dato for brylluppet var blevet fastsat.
Men jeg har altså lovet at hjælpe ham. Så er der nogen, der har lyst til at blive gift på lørdag?
Senest rettet af FCBSOCI søn maj 29, 2016 5:53 am, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Real havde flest store chancer, hvor Oblak reddet Atleti. Eksempelvis ved Benzemas chance og Casemiro. Derudover havde Bale også en kæmpe chance, som blev reddet på stregen af Atletis forsvar. Jeg synes ikke, at Atleti skabte særlig meget. Carvajals skade var fatal for Real, da Atleti kørte rundt med Danilo. Desuden var Lucas V. virkelig ringe. Han havde en kæmpe chance, som han ikke udnyttede ordentligt, samtidigt med, at han ikke var særlig god til at hjælpe Danilo og var generelt uopmærksom, f.eks. ved målet, hvor han overser Carrasco.

Real gjorde, hvad de kunne, og havde de scoret på nogle af de store chancer, så havde kampen ikke endt i forlænget spilletid. Real var rystet efter målet, og Isco(han spillede dårligst af de tre), Lucas V. samt Danilo ødelagde rytmen. Man skal ikke undervurdere dem. De vil stadig være der næste sæson.

I øvrigt var kampens spiller Bale. Han spillede en rigtig god kamp, og var hele tiden farlig. Ronaldo var rimelig usynlig og Benzema var også fraværende(han spillede en virkelig ringe kampe). Ronaldo var heller ikke fit. Det lignede, at han stadig ikke var klar.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Altså, jeg fik overhovedet ikke ret i vinderen af La Liga, tværtimod ... men jeg sagde for halvanden måned siden at Real ville vinde Champions League. De har haft en ualmindeligt - faktisk historisk - let vej til finalen og med al respekt for Atlético, så er det langt fra den sværeste modstander Real kunne møde i finalen.
Hvorfor afgjorde de det så ikke i normineret spilletid? Det virkede ikke ligefrem som om de havde det nemt derinde. Men hold kæft en uskøn finale, og hvor er det ynkeligt at se en usynlig Ronaldo få nærmest hele hæderen, fordi han magter at sparke det sidste straffespark ind.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Hold kæft hvor er Ronaldo modbydelig.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Helvedes til pis.

Men man havde set det komme. Jeg synes bare det er så ufortjent. RM får en utrolig let vej til finalen. I finalen får de et offside-mål anerkendt, og vinder i straffespark. Det er et suckerpunch. De er inkonsistente, men de har købt mange gode spillere som topper på det rigtige tidspunkt. På banen spiller de stadig som et lille hold, hvilket deres boldbesiddelse på 49% (mod Atletico!) viser. De er ikke Europas bedste hold, som et CL-trofæ ellers indikerer. Og så Ronaldo der slutter en dårlig kamp med at sparke det afgørende straffespark, og lader sig derefter hylde som om han er verdens bedste. Jeg brækker mig.

Ser frem til at tæske dem hele næste sæson og tage den syvende liga på 9 år.
Visca el Barca

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Champions league

Indlæg af OliverDK »

Billede
Det ser helt forkert ud...


Sent from my iPhone using Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Ja, burde have været Atlético i stedet for Real Madrid...

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

C.R finest moments.

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster