Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Sidnei er i top 15 hos whoscored over de bedst spillede cb'er når det kommer til regelmæssigt spillede kampe (+20) i la liga.
Det er da heller ikke voldsomt imponerende. Det er gennemsnitligt, at best, især med tanke på hans gennemsnit som var under 7.00.

Men WhoScored har altså også Weligton som sæsonens 7. bedste centerback i La Liga. Pedro Bigas fra Las Palmas er nummer 5. Det vil altså sige at begge to skulle have gjort det bedre end Piqué, der kun er nummer 9, hvilket i øvrigt også er dårligere end den meget anerkendte og generelt bare kendte Germán Pezzella. WhoScored kan bruges til rigtig mange gode ting, men jeg bliver mere og mere skeptisk overfor deres ratings. I særdeleshed for så vidt angår defensive spillere og målmænd.

I øvrigt ligger Piqué nummer 42 hvis vi ser på de 5 store ligaer. Bedre end ham ligger altså Francesco Acerbi (Sassuolo), Armando Izzo (Genoa), Ramiro Funes Mori (Everton), Damien Da Silva (Caen), Diego Reyes (Real Sociedad), Andrea Costa (Empoli), Paul Baysse (Nice), Benjamin Hübner (Ingolstadt), Pedro Bigas (Las Palmas), Alex (Milan), Younes Kaboul (Sunderland), Phil Jagielka (Everton), Weligton (Málaga), Daniel Congré (Montpellier), Daley Blind (Manchester United), Simon Francis (Bournemouth) og Germán Pezella (Real Betis). For øget effekt har jeg fremhævet det mest latterlige på ovenstående liste.

Long story short, hvis vi skal købe en centerback baseret på WhoScored, bør vi nok bare købe Diego Reyes. Han er ung, har været bedre end Piqué, Laporte, Mascherano, Ramos, Giménez og flere, og er fin nok med bolden for fødderne (i hvert fald minimum ligeså fin som Sidnei).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Min eneste pointe var at man ikke kunne bruge en kamp til at bedømme ham. Jeg har ikke sagt at han er verdensklasse, barca materiale eller andet. Det eneste jeg sagde var at han nok ikke var så dårlig som den kamp viste. Og det brugte jeg så whoscored til at understøtte hvor han har ok stats.

Og nej man kan selvfølgelig ikke bruge whoscored som den ultimative sandhed hvilket du fint viser med de nævnte navne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Juve has gotten Pogba, Vidal, Pirlo, Evra, Coman, and now Alves for less than 13 million over the last few years.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

The penny drops. Sidnei's agent is Mendes. The journo who wrote the story about him to Barça yesterday is Manu Sainz, Mendes's spokesperson.
So this is just another moment in which a story is "leaked" in order to draw attention towards the player and maybe increase market value.
Giv mig min sko tilbage, røv!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Er lægevidenskaben ikke snart så langt fremm, at vi kan bygge vores egen forsvarsspiller? En hurtig, boldsikker Gregor Clegane eller noget
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor god er berardi? MD mener at vide at vi skulle være ret interesseret i ham...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Han er dejlig, ham har jeg en svaghed for, og havde længe håbet at Juve fik fat i ham.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Marotta sagde ellers i går, at Juve henter ham i løbet af sommeren. De har en forhåndsaftale med Sassuolo, som var en del af Simone Zaza købet. Jeg tror det er meget utænkeligt at vi skulle få Berardi. Juve har altid været lune på ham og havde delejerskab af ham indtil den føromtalte Zaza-aftale. Berardi vil sikkert gerne til Juve og Juve vil utvivlsomt gerne have Berardi, som er italiener og ung. Berardi havner helt sikkert i Juve.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Jeg håber det, for der vil han spille og hos os bænket, og det ville være synd.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Everton player John Stones (22) is Barcelona's main centre back option for this summer. The English club want 80M for the defender. [md]
Stop.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Åh Gud...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Britiske medier; Mourinho has told his new bosses that he wants to make Everton central defender John Stones, 22, a priority signing. But the Portuguese faces competition from Barcelona, who are about to make an opening offer of £25m for the England defender.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvilke britiske medier?

Han har virkelig haft en skidt sæson og jeg ser ham ikke som en spiller der kan forbedre os før han har udviklet sig en del mere. Han har dog nogle fine egenskaber - spillet med fødderne, ok hurtig og så virker han meget rolig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Daily Mail & Daily Express.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Barcaholic »

Haha, hold nu op alle de rygter, alt imens vi selv har en CB der vil dø for klubben.. Men nej, væk med ham og lad os få en ny uafprøvet CB, som ligesågodt kan fejle..MES que un club .. Eller noget.. :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster