Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Den får han ikke... Suarez bomber Enspandlort ned på søndag og så er den lukket!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1663
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 191 gange

Re: Champions league

Indlæg af Barcaholic »

Piquénbauer skrev:Den får han ikke... Suarez bomber Enspandlort ned på søndag og så er den lukket!
Hattrick på søndag :thumbup:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:
Lopezzz skrev:
Piquénbauer skrev:Bliver spændende at se om ATM og Real tør gå efter ligaen eller om de går all in på CL...
.
Selvfølgelig går de efter ligaen. Der er langt til CL finalen.
Ja det gør de nok. Men når man f.eks. tænker på Ronaldo og Benz har problemer så synes jeg alligevel det er lidt tvivlsomt om Zidane vil spille dem. Og ATM tabte sidst de var i CL finalen pga skader. Så selvom de sikkert begge går efter den så må der være lidt tvivl hos trænerne.
Det tror jeg også. De skal nok rotere lidt men lige meget hvad de vælger at gøre det er stadigvæk op til os at afgøre ligaen og hvis vi ikke kan slår Enspandlort og Granada i sidste 2 kampe så må Real vinde både CL og ligaen og at Sevilla vinder CDR.
Så kan vi lære det
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

2 finaler på tre sæsoner til Real også. Det er alligevel vildt nok, når man tænker på, at folk har sagt, at der ingen struktur eller idé er i Reals spil. Noget siger mig, at Real løber med det, men jeg håber, at jeg tager grueligt fejl.

Det der lidt taler for Atleti, er, at Real har nogle skader, men hvor alvorlige de er, og om de kan få gang i de spillere, der er skadet samt få Ronaldo og Bale fit til finalen, er så en anden snak. Kan Real det, så bliver det virkelig en nederen finale, for så er Atleti på den. Zidane kan lige pludselig blive den store helt.

Problemet med Atleti er, at de intet kan skabe, hvis de får bolden, og er Zidane smart nok, så vil han fange dem på kontraer og omstillinger, så længe de kan ende sejrrigt. Pep holdte fast i at have bolden igennem hele kampen og bygge spillet, og gør man det, så må man ikke lave fejl på omstillinger og kontraer, hvilket Bayern gjorde.

Hold som Atleti har flere svagheder end hold, der kan skabe og kontrollere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Synes godt nok du undervurderer ATM. De har spillet en langt mere overbevisende sæson end Real (hvor de også har været bedst indbyrdes).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Jeg synes, at man til gengæld undervurderer Real, noget man også gjorde, da de vandt CL med Ancelotti. Der sagde jeg også, at man skulle passe på med tale dem ned.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Atletico var også indbyrdes bedre end Real i ligaen og havde spillet en mere overbevisende sæson end Real dengang.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Desuden scorede de mere end de har gjort i denne sæson, samtidigt med at de havde et solidt forsvar. I denne sæson har de været alt for afhængige af deres forsvar modsat dengang, hvor de trods alt også havde et eller andet at skyde med offensivt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

I de sidste 10 kampe mod Real har ATM kun tabt en og imo siger det lidt om at de har fat i den lange ende. Så kan du selvfølgelig kigge tilbage mod CL finalen sidst men her skal man for det første huske på at ATM var uden turen og Costa (blev skiftet ud efter 9 min) og at Real faktisk var på røven i stort set hele kampen hvor de blev reddet af et mål dybt inde i overtiden.

Det jeg hæftede mig ved var bare måden du skrev på. Her virkede det nærmest som om atm ikke havde den store chance. Imo er den helt åben men med en lille fordel til atm da jeg har en bedre ide om hvor de står pga deres sejre over os og Bayern. Real har derimod nærmest fået en finaleplads men alligevel ikke imponeret selvom modstanderne har været mere end overkommelige. Derfor er jeg også lidt i tvivl om hvor gode de egentlig er. Og her tænker jeg ikke trupmæssigt hvor de er fremragende men taktisk hvor Zidane imo ikke rigtigt har ændret noget fra Benitez (udover casemiro).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Jeg synes som sådan heller ikke, at Atleti ikke har en chance, for det har de, men jeg vil heller ikke sige, at Atleti er favoritter, hvilket jeg føler, nogle gør dem til det.

Ja, Real har fået nogle lette modstandere, men synes nu, at de har været ok overbevisende mod disse modstandere. De tabte til Wolfsburg i den første kamp, selvom de med lethed kunne have været foran med 3 før Wolfsburg scorede, og på hjemmebane rundbarberede de dem. City havde de heller ikke de store problemer med, selvom det blev til en meget smal sejr.

Mht. Atleti, så er det som, at man ikke tager højde for, at de mødte et Barca-mandskab i frit fald, og at de var tæt på at ryge ud til PSV samt Bayern.

Det er en åben kamp, men jeg har den fornemmelse, at Real er favoritter(ikke store favoritter, men favoritter; måske 52-48 eller 53-47) og kunne ende med at vinde det igen, hvis de selvfølgelig får deres spillere klare til finalen.
Senest rettet af Kubala tors maj 05, 2016 2:10 am, rettet i alt 3 gange.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

I øvrigt skider jeg på de der statistikker. Der var også statistikker, der talte for Barca, men hvad skete der.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Aguero has spent nearly nine hours on the pitch in the CL since his last shot on target. It was last February in Kiev.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig siger stats ikke den endegyldige sandhed men de giver alligevel en ide om hvordan holdene står i forhold til hinanden. Og derfor vil jeg også mene at vi har et ok tag på atm mens de har det på real.

Jeg ville sige 52-48 til atm men vi er så tæt på hinanden at der ikke rigtigt er grund til at køre den længere ud ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:I øvrigt skider jeg på de der statistikker. Der var også statistikker, der talte for Barca, men hvad skete der.
Held.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Real var egentlig ringe mod Roma i begge kampe. Mega ringe mod Wolfburg i første kamp, ringe mod City, især i den første kamp... Og det skal virkelig ses i lyset af kvaliteten på deres modstandere... Jeg mener, altså, Roma, Wolfburg og Man City!!

Hvis man som top hold i Spanien med et af verdens dyreste trupper ikke kan spille godt i ca halvdelen af kampene med sådanne tamme modstandere, så er det virkelig skidt. Real har slet slet ikke været der hvor man skal være for at ende i en finale. Held med dårlige modstandere og i glimt ok spil har bragt dem i finalen.

Hvilken kamp har de imponeret i, og virkelig lignet Europas bedste hold pt.?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster