Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Jeg tvivler på, at Atletico ville være i nærheden af ligatitlen og Champions League finalen, hvis de havde en anden træner. Det er decideret sindssygt, hvad Simeone har præsteret med den klub over en længere årrække.

Det undrer mig samtidig, at folk stadig ikke kan se, at Simeones system hæver spillernes niveau betragteligt. Han har fået f***ing Fernando Torres til at være habil i angrebet.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Alle hold snyder, når de får muligheden. Om det er via film, eller at slå og sparke spillere når dommeren ikke kigger, eller om det er ved at trække tiden eller ved at omringe dommeren. Alle hold ''snyder''. Det der med ucharmerende fodbold er også ved at blive gammelt nu, vi har også vundet mange ucharmerende kampe i denne sæson, ja vi parkere måske ikke bussen og afventer hele kampen, og det skal lige siges at det langt fra er i hver kamp at Atleti gør det, mod Barca, Real og Bayern gør de det.

Man er ikke gået i selvsving over Simeone før han har vundet årets træner til Balon D'or ceremonien.

Man har mødt tre mesterhold, to af verdens bedste hold også, krise eller ej. Alle havde Barca som favoritter inden vores kampe, de slog dem ud. Bayern er ikke amputeret, de har Robben og Badstuber ude, og det er det. Pep valgte en mærkelig opstilling sidste kamp, og det er hans skyld. Atletico var uden deres anfører og bedste forsvarsspiller sidste kamp, og havde vigtige spillere ude mod os.

Man kan altså ikke snakke ned om deres vej til finalen, hvis man slår både Barca og Bayern ud, samtidig med at man holder gassen oppe i ligaen, så fortjener man det også.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Simeone er verdens bedste træner pt. Og det siger jeg selvom han er hamrende irriterende og står for noget bold der er langt fra det jeg kan lide.

Det er helt vildt det han har gjort med ATM!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:De mødte PSV, som var tæt på at slå dem ud. Så mødte de Barca, som var i krise, og så et Bayern hold, der er amputeret, så de har også haft deres held.
Kunne det være, at Atletico Madrid får både Barca og Bayern til at se dårlige ud?

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Det undrer dig, for du ser næsten samtlige Atleti-spillere for værende dårlige, og at det udelukkende er systemet, der gør, at de vinder. Ja, han har et klart koncept, som får det bedste ud af spillerne, men du skal ikke kom her og sige, at det nærmest er umuligt, det Atleti har præsteret. Han er en rigtig dygtig træner(også en af de bedste lige nu), men også en træner, der bruger alle tricks og får lov til det. Han minder mig utrolig meget om Mourinho. Forskellen er vel den, at han ikke sviner/langer ud efter sine rivaler.

Mht. fortjent eller ikke fortjent, så har Bayern mødt Juve, Benfica og nu Atleti, så hvis de ender i finalen, har de vel ligeså meget fortjent at vinde trofæet.
Senest rettet af Kubala tirs maj 03, 2016 8:38 pm, rettet i alt 1 gang.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Simeone er verdens bedste træner pt. Og det siger jeg selvom han er hamrende irriterende og står for noget bold der er langt fra det jeg kan lide.

Det er helt vildt det han har gjort med ATM!
Du mener ikke Ranieri pt. (som i en hel sæson) har leveret noget der er større i PL? Specielt set hans arbejdsbetingelser i mente.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Simeone er verdens bedste træner pt. Og det siger jeg selvom han er hamrende irriterende og står for noget bold der er langt fra det jeg kan lide.

Det er helt vildt det han har gjort med ATM!
Du mener ikke Ranieri pt. (som i en hel sæson) har leveret noget der er større i PL? Specielt set hans arbejdsbetingelser i mente.
Hmm den er svær. Men lad mig lave den om - Simeone er den bedste træner hvis man ser på de sidste 3 år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Det er meget muligt, at du synes, at Atleti har fortjent trofæet, men det har Bayern i ligeså høj grad. Og at alle hold snyder, ej, come on. Jeg har i øvrigt kritiseret Barcas spil, men at lave lighedstegn mellem Barca og Atleti er lige voldsomt nok. Det er helt fint, at du er fascineret af deres unge hold osv., men synes sgu godt nok, at forsvarstalerne er meget voldsomme.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:De undrer dig, for du ser næsten samtlige Atleti.spillere for værende dårlige, og at det udelukkende er systemet, der gør, at de vinder. Ja, han er et klart koncept, som får det bedste ud af spillerne, men du skal ikke kom her og sige, at det nærmest umuligt, det Atleti har præsteret. Han er en rigtig dygtig træner(også en af de bedste lige nu), men også en træner, der prøver alle tricks og får lov til. Han minder mig utrolig meget om Mourinho. Forskellen er vel den, at han ikke sviner/langer ud efter sine rivaler.

Mht. fortjent eller ikke fortjent, så har Bayern mødt Juve, Benfica og nu Atleti, så hvis de ender i finalen, har de vel ligeså meget fortjent at vinde trofæet.
Det eneste jeg skrev var, at systemet hævede spillernes niveau betragteligt. Jeg har ikke set beviser på det modsatte. I skrev eksempelvis i sin tid, at Arda ville være endnu bedre, når han kom ud af Simeones faste rammer og fik friheden til at vise sig frem.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Jeg håber, Pep går videre. Alene. Og vinder finalen, alene.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:De undrer dig, for du ser næsten samtlige Atleti.spillere for værende dårlige, og at det udelukkende er systemet, der gør, at de vinder. Ja, han er et klart koncept, som får det bedste ud af spillerne, men du skal ikke kom her og sige, at det nærmest umuligt, det Atleti har præsteret. Han er en rigtig dygtig træner(også en af de bedste lige nu), men også en træner, der prøver alle tricks og får lov til. Han minder mig utrolig meget om Mourinho. Forskellen er vel den, at han ikke sviner/langer ud efter sine rivaler.

Mht. fortjent eller ikke fortjent, så har Bayern mødt Juve, Benfica og nu Atleti, så hvis de ender i finalen, har de vel ligeså meget fortjent at vinde trofæet.
Det eneste jeg skrev var, at systemet hævede spillernes niveau betragteligt. Jeg har ikke set beviser på det modsatte. I skrev eksempelvis i sin tid, at Arda ville være endnu bedre, når han kom ud af Simeones faste rammer og fik friheden til at vise sig frem.
Jeg har ikke skrevet, at Arda ville være endnu bedre, når han kom ud af Simeones faste rammer, men jeg mente og mener stadig, at Arda er en virkelig dygtig spiller. Tror, at det var Piquebauer eller en anden, som skrev det, hvis jeg ikke tager fejl. Nogle af spillernes niveau hæves betragteligt, ja, som det også er tilfældet i andre klare definerede systemer, men der er også en del spillere, som Atleti har og har haft, som har været vanvittig dygtige.

I øvrigt tager jeg intet fra Simeone, da jeg mener, at han er virkelig dygtig træner(absolut en af de bedste). Han er dog en træner, der står for noget af det mest ucharmerende fodbold.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Vild nok atmosfære.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

JonasV skrev:Vild nok atmosfære.
Ja. Jeg gad virkelig godt prøve at stå på deres Sudkurve.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Oblak fra sådan cirka nu:

Billede

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:
JonasV skrev:Vild nok atmosfære.
Ja. Jeg gad virkelig godt prøve at stå på deres Sudkurve.
Jeg har stadig til gode at opleve tysk fodbold live. Det skal klart prøves.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster