Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Det skal siges, at 0-0 ikke flytter alverden. Holdene har nogenlunde samme chancer for avancement som inden dagens opgør.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Glæder mig til den dag, Aguero afgør en kamp mod et godt hold, i en vigtig kamp. Ham og Higuain burde dele værelse når der er landsholdssamling, hold dig til Angel eller Masche, Messi. Aguero gør mig sur. Sterling er et pragteksemplar på en engelsk spiller der er pisse overvurderet.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

A$AP skrev:Glæder mig til den dag, Aguero afgør en kamp mod et godt hold, i en vigtig kamp. Ham og Higuain burde dele værelse når der er landsholdssamling, hold dig til Angel eller Masche, Messi. Aguero gør mig sur. Sterling er et pragteksemplar på en engelsk spiller der er pisse overvurderet.
Den dag har allerede været der. Så du behøver ikke glæde dig mere.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Jeg synes det er fantastisk at se engelske fodboldhold prøve kræfter med nogle internationale tophold. Det er lidt som at se en abe står på rulleskøjter; det giver absolut ingen mening for dem, men for os fans af spansk fodbold er det utroligt underholdende.
Visca el Barca

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

PuyolErGud skrev:
A$AP skrev:Glæder mig til den dag, Aguero afgør en kamp mod et godt hold, i en vigtig kamp. Ham og Higuain burde dele værelse når der er landsholdssamling, hold dig til Angel eller Masche, Messi. Aguero gør mig sur. Sterling er et pragteksemplar på en engelsk spiller der er pisse overvurderet.
Den dag har allerede været der. Så du behøver ikke glæde dig mere.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Men, er du sikker?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Ronaldo havde lige så mange skud på mål som Agüero, Bale og Benzema til sammen. Det siger lidt om hans kvaliteter.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bager skrev:Jeg synes det er fantastisk at se engelske fodboldhold prøve kræfter med nogle internationale tophold. Det er lidt som at se en abe står på rulleskøjter; det giver absolut ingen mening for dem, men for os fans af spansk fodbold er det utroligt underholdende.
Jeg var aldeles ikke underholdt, men forstår din pointe. ;-)

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Gaaaaaaab en kedelig kamp. Tror aldrig jeg har set et hold skabe så få chancer som City - ja, det kan faktisk ikke lade sig gøre, for de skabte 0 chancer.

At deltage i en generalforsamling eller at se maling tørre må være sådan cirka 100 gange så spændende. Eneste trøst: Nu får vi en returkamp, hvor der vil blive scoret - i værste fald på straffe efter 120 minutters ørkenvandring.

Brugeravatar
Kimbo
Indlæg: 67
Tilmeldt: ons dec 12, 2012 2:15 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kimbo »

Havde virkeligt håbet at City kunne gøre noget på hjemmebane, synes de viste ok styrke mod PSG. Det her var bare sørgeligt, Madrid i defensiv tilstand uden nogen nævneværdig offensiv var stadig langt farligere end det elendige engelske hold. De bliver splittet ad i Madrid og Ronaldo garner nok 3 basser, igen. Man bliver så træt

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

@Storken
Hvem der skal i finalen er som at vælge mellem pest og kolera. Jeg hader både Real Madrid og Manchester City af et godt hjerte. Så, Storken, hvor stor er sandsynligheden for at BEGGE hold ryger ud :? ?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

FCBSOCI skrev:@Storken
Hvem der skal i finalen er som at vælge mellem pest og kolera. Jeg hader både Real Madrid og Manchester City af et godt hjerte. Så, Storken, hvor stor er sandsynligheden for at BEGGE hold ryger ud :? ?
Den er umiddelbart tæt på nul :glad:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:
FCBSOCI skrev:@Storken
Hvem der skal i finalen er som at vælge mellem pest og kolera. Jeg hader både Real Madrid og Manchester City af et godt hjerte. Så, Storken, hvor stor er sandsynligheden for at BEGGE hold ryger ud :? ?
Den er umiddelbart tæt på nul :glad:
Hvis begge hold nu brugte en spiller, der ikke er spilleberettiget!..
Giv mig min sko tilbage, røv!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

kklaus skrev:
Storken skrev:
FCBSOCI skrev:@Storken
Hvem der skal i finalen er som at vælge mellem pest og kolera. Jeg hader både Real Madrid og Manchester City af et godt hjerte. Så, Storken, hvor stor er sandsynligheden for at BEGGE hold ryger ud :? ?
Den er umiddelbart tæt på nul :glad:
Hvis begge hold nu brugte en spiller, der ikke er spilleberettiget!..
Ja, det kunne da være sjovt. Lidt lige som da Real Madrid brugte en ulovlig spiller i Copa del Rey. Det er sgu da dejligt, at vi Barca fans stadig har lidt humor efter vores exit i CL - og tab til Real Madrid i basket etc.

Hvad mon konsekvenserne ville være, hvis begge hold rent faktisk havde brugt en ulovlig spiller?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Bayern XI: Neuer, Lahm, Martinez, Alaba, Bernat, Alonso, Vidal, Thiago, Coman, Costa, Lewandowski
#Atleti XI vs. Bayern - Oblak; Juanfran, Giménez, Savic, Filipe; Gabi, Augusto, Koke, Saúl; Griezmann, Torres
Denne kamp kan ikke blive andet end vild. Begge holds forsvar er svækket, forhåbentligt det giver mål.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Forhåbentligt venter de lige til anden halvleg med at score målene :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster