Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Kubala skrev:Rakitic har vist både i Schalke og især Sevilla, at han kan styre en midtbane og være dirigent, eller påtage sig Inis rolle, men der kræves bare noget helt andet af ham fra Luis Enriques af.
Det mener jeg aldrig har været hans styrke. Han er en fremragende offensiv midt, der laver mål og assist, men kan næppe diktere spillets gang.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Rakitic skal blive også skal taktikken forandres/forbedres. Denis Suarez må vi meget gerne hente også vil jeg faktisk hellere, at vi henter Halilovic hjem og glemmer Gameiro. Hvis nu en skør Kinesisk klub vælger at byde 300+ for Arda, så sælg ham. Pogba ville nok koste 650ish, så det er "kun" 350 vi skulle supplere med, det samme med Veratti. Da PSG i forvejen har et par tidligere Barca spillere, så kunne vi evt. sende Adriano og Alves over også kun "selv punge ud" med 250ish, efter salg af de tre (Arda, Alves og Adriano) Vermaelen skal væk, men ser gerne, at man giver Mathieu en ordentlig opsang og beholder ham + køber en ny, god CB. Bartra mister vi højst sandsynligt... Sandro og Douglas skal også væk. Benyt så Alex og Sergi (i ny og næ) på højre backen, køb en KOMPETENT venstre back som kan give Alba noget tiltrængt konkurrence, køb en KOMPETENT 4. angriber og behold Munir som så kan forbedre sig i bl.a. de små og ligegyldige kampe - drengen mangler selvtillid og det kan ses. Byt rollerne om med Stegen/Bravo og drop så alle de der halve løsninger ift. nye spillere. Vi skal ikke købe nogen som er tæt på 30 eller over, eller nogen som har haft mange skader det sidste stykke tid og bestemt heller ikke nogen som mere eller mindre var glemte før vi valgte at støve dem af..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Rak har aldrig været en dirigent. Og det er midtbanen helt store problem idet vi ikke har en "xavi". Her ville Verratti f.eks. være den perfekte spiller at få ind men det kommer ikke til at ske. Han har lige forlænget med PSG og ville sikkert koste mere end 100 mio. Så kunne man selvfølgelig "opgradere" rak med en yngre og mere kraftfuld spiller i Pogba og så være dominerende på midtbanen på andre måder end boldbesiddelse. Men Pogba ville som Verratti koste over 100 mio og det er penge man ikke har.

Jeg tror kort sagt at man må gøre sig klar over at midtbanen ikke bliver ændret. Man kan derimod håbe på at mere rotation i næste sæson hvor Turan og Rafinha er klar vil holde den mere frisk så man kan se den fungere som i slutningen af sidste sæson hvor jeg mener at man var ret dominerende selvom det ikke fungerede som under Pep gennem boldbesiddelse.

Jeg kan forresten overhovedet ikke forstå hvordan man kan ønske Halil tilbage. Ja han er et talent men han har på intet tidspunkt vist at han er god nok til at spille for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Det er en gammel diskussion, også her på forum, men jeg tvivler på at det er realistisk at smide omkring sig med sådanne beløb. Det er først og fremmest pålidelige breddespillere og folk på vej fremad i karrieren, der mangler, og det er kun blevet mere tydeligt. Vi burde f.eks. blæse på at Callejón er gammel Real (og Espanyol)-mand og købe ham hos Napoli. Det skulle nok kunne lade sig gøre for 15-20 mio. €. Han har leveret 12 mål og 11 oplæg i indeværende sæson; når jeg har set ham, har han spillet glimrende. Davy Klaassen hos Ajax ser også spændende ud. 14 mål og 10 oplæg - og han bør have alderen og modenheden til at tage karrieren et skridt videre. Måske 20 mio. €? "Man" siger også, at Sofiane Hanni fra den belgiske liga (Mechelen) skulle være en spændende spiller. Tallene siger 15 mål og 9 oplæg og tilmed hos et hold, der roder rundt midt i tabellen.

Forsvaret trænger også til den type spillere. Hvor er den nye Abidal, Touré, Giuly, Cocu etc.?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Enrique skrev:Det er en gammel diskussion, også her på forum, men jeg tvivler på at det er realistisk at smide omkring sig med sådanne beløb. Det er først og fremmest pålidelige breddespillere og folk på vej fremad i karrieren, der mangler, og det er kun blevet mere tydeligt. Vi burde f.eks. blæse på at Callejón er gammel Real (og Espanyol)-mand og købe ham hos Napoli. Det skulle nok kunne lade sig gøre for 15-20 mio. €. Han har leveret 12 mål og 11 oplæg i indeværende sæson; når jeg har set ham, har han spillet glimrende. Davy Klaassen hos Ajax ser også spændende ud. 14 mål og 10 oplæg - og han bør have alderen og modenheden til at tage karrieren et skridt videre. Måske 20 mio. €? "Man" siger også, at Sofiane Hanni fra den belgiske liga (Mechelen) skulle være en spændende spiller. Tallene siger 15 mål og 9 oplæg og tilmed hos et hold, der roder rundt midt i tabellen.

Forsvaret trænger også til den type spillere. Hvor er den nye Abidal, Touré, Giuly, Cocu etc.?
Barcelona sports director Robert was in Lyon tonight to watch Olympique Lyon defender Samuel Umtiti (22) in league game against Nice. [rac1]
Nu må du da være glad ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dahl »

Der skal ske noget til sommer, ingen tvivl om det. Vi har en del aldrende spillere, og det går simpelthen ikke i længden.

Ud

- Adriano
- Mathieu
- Vermaelen
- Doglas
- Masip (rygter sender ham videre)
- Bartra (vil nok ikke fortsætte med den begrænsede spilletid han får)
- Turan (hvis rygterne om Kina passer, og vi får det samme beløb, som vi betalte for ham)

Ind

- Marquinhos/Laporte
- Denis Suarez. En spiller som Bazoer fra Ajax kunne også være spændende. Tielemans ligeså.
- En venstreback der kan udfordre Alba
- En ordentlig backup til MSN.

Om økonomien er til det, må vi jo få at se. Jeg er dog en anelse bekymret over truppens gennemsnitsalder. Vi har altså en del spillere, som er godt oppe i alderen, og vi nærmer os altså et snarligt generationsskifte på nogle ret centrale pladser. Og med renoveringen af Camp Nou, så er jeg bange for, at pengene bliver begrænset.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Billede

Nevermind tatoveringerne.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Dahl skrev:Der skal ske noget til sommer, ingen tvivl om det. Vi har en del aldrende spillere, og det går simpelthen ikke i længden.

Ud

- Adriano
- Mathieu
- Vermaelen
- Doglas
- Masip (rygter sender ham videre)
- Bartra (vil nok ikke fortsætte med den begrænsede spilletid han får)
- Turan (hvis rygterne om Kina passer, og vi får det samme beløb, som vi betalte for ham)

Ind

- Marquinhos/Laporte
- Denis Suarez. En spiller som Bazoer fra Ajax kunne også være spændende. Tielemans ligeså.
- En venstreback der kan udfordre Alba
- En ordentlig backup til MSN.

Om økonomien er til det, må vi jo få at se. Jeg er dog en anelse bekymret over truppens gennemsnitsalder. Vi har altså en del spillere, som er godt oppe i alderen, og vi nærmer os altså et snarligt generationsskifte på nogle ret centrale pladser. Og med renoveringen af Camp Nou, så er jeg bange for, at pengene bliver begrænset.
Ja, det lader til at renoveringen har førstepriorit lige nu. Det er jo også så svært at få pladser nok til alle de larmende fans. Jeg er generelt også enig i de spillere som du vil have ind og ud af klubben. Vores problem er ikke bare at bænken er pisse elendig, men også at langt de fleste af vores reserver er gamle og de næsten ikke kan sælges.

Forsvaret skal virkelig overvejes meget godt i transfervinduet, det er ligefør at jeg næsten vil have en ny venstreback og en ny højreback samt en CB ala Marquinhos. Det går virkelig ikke at vores to svage punkter på holdet er begge vores backer, hvilket jeg synes at man godt kan sige.

Og ja, der skal helt klart hentes en ordentlig backup til MSN, og her snakker jeg ikke fucking Kevin Gameiro der fylder 29 i næste måned. Det ville være en skandale. Endnu en Turan-handel. Jeg snakker om en ung kvalificeret angriber, der kan score mål, en der er bedre end Munir og Sandro. Atletico har Correa og Vietto som begge er tilfredse med at være reserve. Så må Barcelona sgu også kunne finde en. Og så skal Lucho genoverveje midtbanens rolle på holdet, selvfølgelig skal man sætte sin lid til MSN, men det her er ikke holdbart. Det bliver rart med Denis Suarez tilbage, da han er ung og kan spille flere pladser, men det er ikke nok.

Der skal virkelig ske meget til sommer, og mine forventninger er virkelig høje. Jeg tror dog jeg ender med at blive skuffet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Camp Nou trænger satme også til en renovering, så det giver ret god mening. At man så vælger at smide ekstra pladser på, det kan diskuteres hvor vigtigt det lige er. Men stadion skal moderniseres!
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Forskellen på angrebssituationen i ATM og hos os kan ikke sammenlignes. Som reserve hos ATM har man meget "kortere" til spilletid end man har hos os. Derfor tror jeg ikke på at vi kan hente en ung spiller men at vi i stedet må se efter en ældre spiller der vil ofre spilletid for titler. Og her kunne Gameiro være fin. Han er hurtig, arbejdsom og kan spille alle pladserne.

Selvfølgelig ville jeg også hellere have en ung gut men tror bare ikke på det. Som vi f.eks. ser med MAtS nu så har de unge talenter bare ikke samme tålmodighed og man bliver nødt til at spille for at udvikle sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Mht. Atleti og Barca, så har Vietto og Correa da ikke fået særlig mange minutter: 780 til Correa og 912 til Vietto. Munir har eksempelvis fået 825, hvilket er tæt på de to spillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Messi har været skadet i 2 måneder hvilket har givet mere tid til munir. Det ændre dog ikke på pointen som er at det i atm er lettere at slå Torres af end en fra MSN hvorfor mange unge spillere nok vil tænke sig om en ekstra gang inden de siger ja.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Selvfølgelig er det svært at slå Suarez, Messi og Neymar af, men jeg tror på, at man kan finde unge angribere, der kunne være tilfredse med den mængde spilletid, som f.eks. Pedro fik i nogle sæsoner og så tage stille og roligt over.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

En eventuel kompetent fjerde mand i angrebs-hierarkiet bør få en del spilletid. Hvis han kan spille to af pladserne i angrebet, så kan han i teorien overtage for både Neymar, Suarez og Messi, da de ligeledes kan rykkes rundt. Det burde give en del spilletid ved skader og indskiftninger, når han kan erstatte alle tre. Derudover burde Lucho spare MSN lidt mere fremadrettet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det har i selvfølgelig ret i. Og jeg vil til hver en tid foretrække en ung spiller. Jeg tror bare det bliver svært at finde en der er god nok og vil se sig tilfreds med hovedsageligt at være reserve.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster