17/4 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2461
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 533 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBSOCI »

Egentligt utroligt som sæsonen har udviklet sig i La Liga:
Efter 29 kampe har vi 75 point dvs. vi har smidt 12 point
I de fire seneste kampe har vi hentet 1 point dvs. vi har smidt 11 point eller stort set det samme som i de første 29 kampe!
Vi var 11/12 point foran Atl. Madrid/Real Madrid. Nu er vi 0/1 point foran.

Da vi smed en 2-0 føring mod Vilareal tænkte jeg. Betyder ikke så meget. Det var bare vigtigt, at vi bevarede stimen med (på det tidspunkt) 39 kampe i træk uden nederlag.
Mod Real Madrid fik de Ramos smidt ud. Ok, vi behøver ikke satse. 1-1 er vel fint. Men nej, selv 11 mod 10 gik det galt.
Mod Sociedad har vi det traditionelt svært. Sparede alligevel et par spillere og tabte.
Mod Valencia, der har været elendige i år, og som vi slog 7-0 i Copa del Rey havde vi tonsvis af chancer, men tabte.
Hver gang har vi sagt enten: Vi spillede skidt eller var uheldige. Vi skal bare op på hesten igen.
Kommer vi op på hesten i de sidste fem kampe? Håber det, men vi må også vær realistiske - og ikke jubelidioter - og konstatere, at afslutningen på La Liga bliver uhyggeligt spændende :devil: .

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Desuden skulle Luis Enrique have startet med Munir og offeret en forsvarspiller fra anden halvleg start.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Nej og det skyldes nok holdets nuværende tilstand. Det er den ro man skal have tilbage hvis vi skal vinde mesterskabet.
Netop derfor skulle man have taget det mere roligt. Man kom ud som lyn og torden. Det virkede hovedløst.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Synes jeg ikke. Synes det virkede som om man ville vise folk hvad man kunne og det har jeg respekt for. Og så virkede det jo faktisk ret fint hvor vi med lidt mere skarphed havde lukket kampen indenfor de første 20 min.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Men nu gider jeg ikke tænke mere på denne skide kamp i dag. Nu skal den på afstand og så skal jeg have troen på resten af sæsonen igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Skydefinten »

Giv bare Ney karantæne, og lad os køre titlen hjem med Munir.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1664
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 202 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Barcaholic »

Hej hej mesterskab, det var hyggeligt at snuse til dig..

Har ikke set kampen så ved ikke om resultatet var fair eller ej, jeg ved bare at vi normalt plejer at vinde på camp nou. Nu har vi tabt 2 i træk på hjemmebane, plus vi smider point på udebane.. drengene er væk, mættet, ligeglade, primadonnaer der ikke fighter når vinden blæser imod dem.
Skandale sæson vi har gang, både spil mæssigt og nu titel mæssigt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Måske skulle du se kampen før du udtaler dig? For mange af de ting du skriver der passer overhovedet ikke på den kamp vi så i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1664
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 202 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Barcaholic »

Måske du skulle læse hvad jeg skrev.. jeg så ikke denne kamp. Men har set rigeligt i denne sæson til at vide at vi har spillet forfærdeligt i mange kampe. Og i denne kamp vi simpelthen SKULLE vinde, ja der tabet vi. .
Men ja eftersom jeg ikke har set denne kamp er det bare gætterier fra min side. Synes dog det virker håbløst at smide et 12 points forspring på 4 kampe..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Ah jeg læste tydeligvis forkert. Kan fortælle dig at vi spillede den bedste kamp i et godt stykke tid men at det bare var "en af de kampe". Det var dog et elendigt tidspunkt den kom på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Man spillede for naivt og dumt efter min mening. Det er fint, at man kom frem til chancer, men man gav en masse plads væk, hvilket man ikke havde råd til, når man tænker på, hvor sårbare man er bagi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan man jo altid sige. Det ændre ikke på at vi under normale omstændigheder vinder et kæmpe flertal af disse kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1664
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 202 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Barcaholic »

Okay.. hvis vi i det mindste spillede godt i aften er der måske et lille håb forude. Men frygter godt nok for at drengene er færdige. Både fysisk og mentalt. .
Håber dog stadig på vi kan trille den det sidste stykke hjem over stregen..

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Jønde »

Kubala skrev:Desuden skulle Luis Enrique have startet med Munir og offeret en forsvarspiller fra anden halvleg start.

Rent ledelses teoretisk er det der den totale kamekazi stil. At lave så markant en ændring på så tidligt et tidspunkt i så pressede situation, vil ud fra et teoretisk synspunkt med langt overvejede sandsynlighed fører til ustabilitet, utrykhed og en kollektiv følelse af panik. Igen rent ledelses teoretisk handlede lucho 100% forsvareligt, med små justeringer som holdet i forvejen kender til og er trykke ved og ellers holde fast i det som tidligere har virket.
For mig var munir slet ikke en kandidat til at komme ind idag. Den eneste udstiftning jeg kunne se for mig var alves ind i stedet for roberto eller rakitic og så roberto op på raks plads. Alt andet ville være en åbenlys svækkelse af holdets samlet kompetence mænge.

Med en stærkere bænk og med en spillestil der er mere varieret end vores nuværende havde lucho idag haft flere handle muligheder, men som det var i dag, mener jeg ikke at han kunne gøre andet.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Desuden skulle man have satset fra anden halvleg start med et tremands forsvar. Hvis man syntes, at det var for risikabelt, så skulle man have gjort det efter Messis scoring.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster