17/4 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBSOCI »

Overvejer at droppe kampen mod Espanyol, hvor jeg troede, at vi skulle sikre mesterskabet. Har måske et par billetter billigt til salg. Men Ney, øh jeg mener hey, vi kan stadig selv afgøre det...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:
Blaugrana92 skrev:
JonasV skrev:... for det kræver en bundsolid fantasi at forestille sig at vi kommer igennem uden yderligere pointtab.
Jeg tror der er større chance for at Bulls kommer i NBA Finals i år.
Du må ikke træde på folk der ligger ned, Blauenstein! :sad:
Som Barcelona-fan træder jeg retfærdigvis også ret meget på mig selv, med den der kommentar. :sad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

FCBSOCI skrev:Overvejer at droppe kampen mod Espanyol, hvor jeg troede, at vi skulle sikre mesterskabet. Har måske et par billetter billigt til salg. Men Ney, øh jeg mener hey, vi kan stadig selv afgøre det...
Behold dem! Holdet skal støttes!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
JonasV skrev:
Blaugrana92 skrev:
JonasV skrev:... for det kræver en bundsolid fantasi at forestille sig at vi kommer igennem uden yderligere pointtab.
Jeg tror der er større chance for at Bulls kommer i NBA Finals i år.
Du må ikke træde på folk der ligger ned, Blauenstein! :sad:
Som Barcelona-fan træder jeg retfærdigvis også ret meget på mig selv, med den der kommentar. :sad:
True. Jeg fik bare dobbelt-nedtur. Men ok, minus og minus...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af A$AP »

Er stadig overraskende positiv med hensyn til vores chancer om mesterskabet. Messi så meget god ud i dag, og så vidt jeg ved har Depor ikke noget at spille for. Jeg tror stadig fuldt ud på det. Stadig gal.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Man brændte chancer, men helt ærligt, så skal man også kunne forsvare nogle gange. Det kan man ikke finde ud, hvilket resulterer i lette mål. Man havde også for travlt. Ja, men skabte chancer, men man efterlod også rum. Man skulle have spillet lidt mere behersket, i stedet for at skynde så meget og slå til på omstillinger og kontraer.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kvoller »

Luis Enrique: "No subs? Because I thought it'd be unfair to sub one of the players, they all played great." #fcblive
Dejlig sarkastisk.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Enrique: "No subs? Because I thought it'd be unfair to sub one of the players, they all played great." #fcblive
:eek: :eek: :eek: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kvoller skrev:
Luis Enrique: "No subs? Because I thought it'd be unfair to sub one of the players, they all played great." #fcblive
Dejlig sarkastisk.
Håber kraftedeme at de får en ordentlig røvfuld efter kampen, ellers er han da tabt bag en vogn.

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Lular »

Well.

Luis Enrique skal selvfølgelig ikke fyres. Folk der mener han skal fyres er åndssvage - altså come fucking on; han har ført holdet til The Treble i sidste sæson, og pt. ligger Barca nr. 1 i ligaen + at de også er i pokalfinalen. Ja, at ryge ud i kvartfinalen i CHL er ikke godkendt, men det er ingen skam at tabe til ATL.

Uanset om Barca vinder ligaen eller ej i år, så mener jeg imo, at både Alba og Alves skal sælges. Begge er imo faldet gevaldigt i niveau. Vi har brug for to klassebacks, og ham Vidal er satme ikke klasse.

Altså overvej hvis vi havde en back som Marcelo. Ham og Neymar ville gøre alle hold fuldkommen runtossede ude på venstrefløjen.

Alba er uintelligent (kig på manden, han er sgu ikke den skarpeste), ucharmerende (skuespiller konstant, brokker konstant), laver konstant forsvarsfejl (kostede os fx CHL-semifinalen da han lossede bolden hen på midten til en ATL-spiller ved deres 1. mål i 2. kamp, i stedet for at skyde den sikkert hen/ud af sidelinjen), har dårligst teknik af alle i truppen (med længder), er elendig i hovedspillet, kan ikke afslutte, er dårlig i pasningsspillet. Generelt er han bare elendig - det er kun hans fightervilje og hurtighed, som jeg kan sige positive ting om.

Alves gider jeg ikke engang snakke om. Sælg nu den selvfede klovn, tak for alt, men nu er det sgu for meget af det gode..., han er blevet røvelendig.

Derudover skal LE begynde at spare Messi mere. Messi har tydeligvis ikke alderen længere til at spille 95 minutter i alle kampe, selv Copa-kampe hvor vi er foran med 5-0 fra første kamp.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af PuyolErGud »

A$AP skrev:Er stadig overraskende positiv med hensyn til vores chancer om mesterskabet. Messi så meget god ud i dag, og så vidt jeg ved har Depor ikke noget at spille for. Jeg tror stadig fuldt ud på det. Stadig gal.
Havde Valencia da heller ikke. 8 point Havde de ned til stregen med 6 kampe.
Det at kunne slå Barca er nok rigeligt for Depor. På hjemmebane endda.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Kan sagtens forstå hvorfor han ikke skiftede i dag. Problemet er mere at vi har en kamp om nogle dage og der skal de samme spillere på banen.

Men for fanden hvor er vores bænk elendig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

I øvrigt skulle man have spillet med tremands forsvar fra anden halvelg og satset alt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:I øvrigt skulle man have spillet med tremands forsvar fra anden halvelg og satset alt.
Satset kom alt for sent og for uoriginalt..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fritte skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
JonasV skrev:Vi skal bede til at Madrid-klubberne snubler (det gør de nok ikke...), for det kræver en bundsolid fantasi at forestille sig at vi kommer igennem uden yderligere pointtab.
Det forspring vi har smidt, har givet dem blod på tanden og de vil gøre ALT for at vinde.. Ikke længe siden at Zidane sagde at ligaen var tabt.. Nu, er ligaen næsten tabt for os.. Ser ikke et pointtabt til nogen af Madrid-holdene.
Ja, det sagde vi andre jo for længe siden, men vi blev beskyldt for at være dårlige fans. No fucking way, vi var bare realistiske. Velkommen til virkeligheden!

Jeg synes faktisk at Luis Enrique skal blive. Han har bare ikke nogen kort at spille med, når hele bænken er lige til skraldespanden. Men så vil jeg satme også se nogle indkøb til sommer!
Jeg er sgu også villig til at give ham næste sæson med, men så skal der fandeme også renses ud.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster