Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af ulrich »

I skulle nok ha' spillet i de prikkede trøjer for at bevare momentum fra 1. april.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1081 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

ulrich skrev:I skulle nok ha' spillet i de prikkede trøjer for at bevare momentum fra 1. april.
Ja for fanden da.. Speakeren råbte: ER I STRIBET I HJERTET? ER I STRIBET I HJERTET? GODT! Og så tog spillerne de prikkede trøjer af og havde de normale på indenunder, lol.. :lol:

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af ulrich »

haha :D

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af A$AP »

ffs.. På Onside har de jo redigeret deres interview og del med Borring som om at han er en krigsveteran der lige er kommet hjem efter at være blevet tortueret og udsat for alle de mest grusomme ting. Come on..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1081 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:ffs.. På Onside har de jo redigeret deres interview og del med Borring som om at han er en krigsveteran der lige er kommet hjem efter at være blevet tortueret og udsat for alle de mest grusomme ting. Come on..
HAHAHA! Han har det så hårdt..

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1664
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 202 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Barcaholic »

AGF foran ved pause, CL næste sæson! :thumbup:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

Eat a dick, Sønderjyske! Godt med endnu et point. Det kan godt være at Glen ikke har vundet en Superliga-kamp som AGF træner endnu, men han samler da i det mindste point, selv på udebane. Det skal nok blive godt i næste sæson.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Jønde »

Blaugrana92 skrev:Eat a dick, Sønderjyske! Godt med endnu et point. Det kan godt være at Glen ikke har vundet en Superliga-kamp som AGF træner endnu, men han samler da i det mindste point, selv på udebane. Det skal nok blive godt i næste sæson.


Pas nu på. Hver gang agf tror det bliver godt, så ender det som lort og lagkage.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Storken »

Jønde skrev:
Blaugrana92 skrev:Eat a dick, Sønderjyske! Godt med endnu et point. Det kan godt være at Glen ikke har vundet en Superliga-kamp som AGF træner endnu, men han samler da i det mindste point, selv på udebane. Det skal nok blive godt i næste sæson.
Pas nu på. Hver gang agf tror det bliver godt, så ender det som lort og lagkage.
Historien om AGF's 09/10 sæson har været genfortalt så ofte, at jeg ikke vil nævne den her. Man behøver ikke gnide salt i såret, da fansene led nok dengang. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det må føles at rykke ned, når man efter 7 runder snakkede om mesterskab.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Jønde »

Storken skrev:
Jønde skrev:
Blaugrana92 skrev:Eat a dick, Sønderjyske! Godt med endnu et point. Det kan godt være at Glen ikke har vundet en Superliga-kamp som AGF træner endnu, men han samler da i det mindste point, selv på udebane. Det skal nok blive godt i næste sæson.
Pas nu på. Hver gang agf tror det bliver godt, så ender det som lort og lagkage.
Historien om AGF's 09/10 sæson har været genfortalt så ofte, at jeg ikke vil nævne den her. Man behøver ikke gnide salt i såret, da fansene led nok dengang. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det må føles at rykke ned, når man efter 7 runder snakkede om mesterskab.

Helt ærligt så lige præcis agf, de er sku selv ude om det. Det er jo hver eneste gang de har vundet 3 i træk at klubben og fansne begynder at snakke om guld og grønne skove. Det virker som om at klubben er ved at have lært lektien og hurra for det, men deres fans er bare en gang juble tosser (undskyld udtrykket, i er sikkert fine og ordenlige mennesker) der gang på gang på gang tror at en god periode er lig med succes på den lange bane.
Hørte den ene dag, ham fra aahus stifttidende (eller hvad det nu hedder) i ramme alvor udtale at nu skulle man jo bevare jordforbindelsen i agf og tage ved lære af fortiden, og derfor skulle man ikke begynde at snakke om guld i næste sæson men nok mere en top 4 som en realistisk målsætning :lol:
Selvfølgelig kan agf have en god sæson ala sønderjyske, men at snakke om agf som et top 4 hold er sku helt ude i hampen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

Okay. Tak for lektionen, Jønde.

Hvorfor er det i øvrigt helt ude i hampen at snakke top 4 som realistisk målsætning til næste smson? Har du kigget på den eksisterende trup? Er du godt klar over at AGF har sidste sæsons mester-træner på bænken? At der er gode muligheder for at hente Leon Andreasen hjem til sommer? Jeg kan ikke regne ud hvorfor det er helt ude i hampen. Det er måske lige lidt til den ambitiøse side, men helt ude i hampen er det altså overhovedet ikke. Især ikke i så svag og ringe en liga som Superligaen.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Jønde »

Jamen selv tak da.
Ja jeg har kigget på deres trup, og ja jeg ved godt at guld glenn er deres træner og respekt for det, og ja de henter måske nok leon a hjem næste sæson ( og han spiller et sted mellem 8-12 kampe om året i snit).
Der er flere grunde til at det er helt ude i hampen, den primære er at deres trup (med eller uden leon a) ganske enkelt ikke er god nok, set i forhold til deres konkuranter, en anden årsag er det notorisk har været en modspiller for agf når der hviler et resultatmæssigt pres på dem som hælder til den optimistiske side ( som fan, tænker jeg du kender historien ) og sidst men ikke mindst så bliver næste sæson helt sikkert en slags årgang 0 for agf, guld glenn, et nyt spille koncept skal forfines, der kommer uden tvivl mange nye spillere til og mange forlader klubben. Alt dette taler bare ikke for en top sæson.
Hvis jeg var gfer ville jeg håbe på en sæson hvor man har som målsætning at man udvikler spillekonceptet, udvikler spillerene og lægger på på alle parameter, så man fra årgang 1 eller 2 kan begynde at opsætte optimistiske resultatmæssige målsætninger.
Meeen kender man gf ret, så det nok ik sådan de selv tænker.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af kklaus »

Billede

;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Skydefinten »

2 gange årets mål inden for 5 min i Aarhus.

GF ligner sig selv hjemme.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af A$AP »

Er Zanka Danmarks Pique? :grin:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster