Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Og så sidder jeg og tænker på spilleren. Han har ofret et halvt år, siddet ude, bare for at kunne blive en del af dette hold.

Hvis han sælges, hvor kan fodbold være kynisk så.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

emo skrev:Og så sidder jeg og tænker på spilleren. Han har ofret et halvt år, siddet ude, bare for at kunne blive en del af dette hold.

Hvis han sælges, hvor kan fodbold være kynisk så.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk

Ej vi kan jo altså ikke sætte hans underskrift på kontrakten. Vi kan acceptere og så er det op til ham om han vil skifte eller ej. Det er klart at han skal behandles ordenligt så vi skal naturligvis fortælle ham at intet ved hans situation ændres hvis han ikke ønsker at skifte. Det er klart.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Syntes i øvrigt at hummels er tilbage på det niveau han viste tidligere, hvilket gør at hvis vi skal købe en cb så er han mit klare første valg. Ok med fart i stængerne, super offensive kvaliteter både i pasningsspillet og på dødbolde, stærk og en leder type.
Ved godt at han ikke er 22 år eller yngre hvilket jo herinde er blevet til en kvalitet i sig selv :?: , men han er bare bedre end marquinhos, laporte og alle de andre der snakkes om.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad siger folk til rygterne om gameiro? Det er lidt som om det er et af de rygter der bare ikke vil dø hvilket godt kunne pege mod at der måske er noget om snakken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Nolito var også et rygte som ikke ville dø længe. Og så døde den.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:Hvad siger folk til rygterne om gameiro? Det er lidt som om det er et af de rygter der bare ikke vil dø hvilket godt kunne pege mod at der måske er noget om snakken.
Kunne være rigtig fint med en backup som har vist han kan noget. Dog er jeg ikke tryg ved rygtet om at vi sender Halilovic permanent den anden vej, ham vil jeg sgu ikke af med.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Nolito var også et rygte som ikke ville dø længe. Og så døde den.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Ja men ham gik vi da også helt vildt efter? Vi bød på ham flere gange så rygterne var da i den grad sande.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Kvoller skrev:
Piquénbauer skrev:Hvad siger folk til rygterne om gameiro? Det er lidt som om det er et af de rygter der bare ikke vil dø hvilket godt kunne pege mod at der måske er noget om snakken.
Kunne være rigtig fint med en backup som har vist han kan noget. Dog er jeg ikke tryg ved rygtet om at vi sender Halilovic permanent den anden vej, ham vil jeg sgu ikke af med.
Troede det var et lån af halil?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:
Kvoller skrev:
Piquénbauer skrev:Hvad siger folk til rygterne om gameiro? Det er lidt som om det er et af de rygter der bare ikke vil dø hvilket godt kunne pege mod at der måske er noget om snakken.
Kunne være rigtig fint med en backup som har vist han kan noget. Dog er jeg ikke tryg ved rygtet om at vi sender Halilovic permanent den anden vej, ham vil jeg sgu ikke af med.
Troede det var et lån af halil?
http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... meiro.html
Hov du har da ret. Læste lidt for hurtigt, så jeg overså ordet udleje. Puha, var bange for nogen havde tabt sutten igen.
Men udleje til Sevilla ville være super for Alen - såfremt han selvfølgelig får masser af spilletid.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det virker fint at få sendt ham til sevilla. Jeg kender dog ikke det store til gameiro så ved ikke helt om han kan gøre sig hos os...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Altså sådan generelt eller?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm altså der skal nok komme en del spillere ind men tror ikke at der bliver hentet en afløser til alves. Det er egentlig også fint med mig da jeg rigtig godt kan lide roberto på backen.

Jeg tror vi henter en cb, en vb, en angriber og så suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det skal der nok gøre. Men du har ret i at en spiller som alves gerne måtte sendes videre. Det samme kan siges om adriano. Nogle gange er det sundt for holdet at sende nogle af de spillere der har været i klubben længe væk da det lige netop giver noget mere energi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Sevilla forward Kevin Gameiro (28) is Barcelona's first forward option. Sevilla ask 20M plus Halilovic, on loan at Sporting this season [md]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Hvis det stod til mig:

Ud: Alves, Mathieu, Adriano, Vermaelen, Sandro, Douglas. Hvis muligheden opstår, ville jeg også sende Arda og Bartra videre. Sidstenævnte mest af alt for ham selv.

Et af de steder, hvor jeg synes, vi halter gevaldigt i forhold til Madrid og Bayern, er backpositionerne. Alves og Alba er helt, helt ufarlige - Marcelo styrer showet i Madrid, og Carvajal er også sindsygt farlig.

Alves og Alba kan ikke sætte deres mand af. Det plejede Alves at kunne, men det er mange år siden. Jeg savner offensive fremløb for vores backs, som vi så med Felipe Luiz igår. Vi så det med Roberto, da vi han spillede højreback.

Jeg synes ikke, at vi skal købe nogen erstatning for Alves. Jeg tror ikke, at vi kan finde nogen bedre end Sergi Roberto. Stod det til mig, så hentede vi en venstreback. Rodriguez i Wolfsburg er noget af det, jeg efterlyser. Drømmen ville have været Alaba.

Jeg synes også, at vi skal hente en god, ung centerback. Laporte, Marquinhos, Umtiti. Mascherano er gammel, og resten af vores centerbacks undtagen Pique er forfærdelige.

Herfra ved jeg ikke. Men i hvertfald en venstreback og en centerback. Der er dog nogle klare problemer med vores midtbane, som vi så igår. Og så mangler MSN en erstatning. Jeg håber vitterligt ikke det bliver en 28 årig Sevilla spiller.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster