13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Det med løbene er lidt fjollet, synes jeg, for Messi har utallige gange løbet meget lidt og nogle gange sikkert de samme km. som i aften, men stadig været udslagsgivende. Holdene har på det seneste også været gode til at dæmme op for Messi, og når der så heller ikke er harmoni over hele linjen, så bliver det vanskeligt. Tingene kører ikke og det smitter også af på Messi, hvilket er naturligt.
Så du synes det er for meget at kræve at Messi viser lidt vilje og gejst når det ikke kører? Jeg er helt med på at han skal løbe som han vil når spillet er der men når der virkelig ikke er noget der kører for ham så ville de klæde ham at vise bare lidt interesse.
Jeg synes, at han viser interesse, men disse perioder forekommer, især når der er flere led, som ikke fungerer optimalt.
Der må vi så bare være uenige. Synes han virker direkte uinteresseret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ja, det må vi. Han søgte ned, han tilbød sig, lavede diagonale afleveringer, afleveringer i dybden og prøvede at ryste Atleti-spillerne af sig ved at søge forskellige steder på banen, men de stod godt og var klar på alle dispositioner fra Messi af. Holdet var bare ikke mobil. Flere af spillerne svigtede.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:
kklaus skrev:
Guardiola skrev:Nåh, men alle sejl ind på La Liga. Alle børnene troede vi vandt Champions League. Men det gjorde vi ikke. Godnat.
Skod joke.
Enig. Nogen burde banne Guardiola i et par dage.
Hey. Det var en Timm og Gordon reference. Man skal måske have en vis alder for at fange den. Og havde nok hjulpet, hvis jeg havde tilføjet 'og sov godt' :|

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:
kklaus skrev:
Guardiola skrev:Nåh, men alle sejl ind på La Liga. Alle børnene troede vi vandt Champions League. Men det gjorde vi ikke. Godnat.
Skod joke.
Enig. Nogen burde banne Guardiola i et par dage.
Hey. Det var en Timm og Gordon reference. Man skal måske have en vis alder for at fange den. Og havde nok hjulpet, hvis jeg havde tilføjet 'og sov godt' :|
Jeg forstod den!

Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Da du forklarede, så gjorde jeg også.

Spiller vi mod ATM i aften? Tror den bliver svær!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:Spiller vi mod ATM i aften? Tror den bliver svær!
BARCA in semi-final!
B- Bayern
A- Atletico
R- Real
C- City
A- Ahh not really

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Hvis der er intet der fungerer kan man som spiller ikke gøre andet end at løbe, løbe og LØBE. På et eller andet tidspunkt vil der opstå noget, et dybdeløb, få en spiller ud af position, skabe plads til andre, der vil ske et eller andet. Men det er jo latterlig at få rundt i en vigtig CHL kamp. Problemet er også at det smitter og ødelægger gejsten og intensitet på holdet, som flere har været inde på.

Neymar har haft travlt med at rejse frem og tilbage mellem Brasilien, Paris osv osv for at feste.

Det er så skuffende det her

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Det er jo bare fodbold.
- Min hjerne 1900 gange de sidste 10 timer.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ny kamptråd, tak. Videre videre..
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg gider ikke rigtig skrive noget om kampen. Atlético spillede godt, det mener jeg helt ærligt og bestemt, og vi spillede skidt.

Der er noget galt et eller andet sted, og jeg for min del ser det bedst udtrykt i det faktum, at vores midtbane - i det omfang den sådan rigtig eksisterer - er tandløs, pillet ud af konceptet og derfor ikke bidrager med noget som helst. Det er meget festligt med MSN, men alt for meget hænger på dem. I de forgangne år leverede Iniesta, Xavi, Dani Alves og/eller Fàbregas ofte flere end ti målgivende afleveringer pr. sæson.

Iniesta og Rakitic er begge noteret for ét (1) oplæg i årets La Liga. Rakitic er noteret for 2 i Champions League, Iniesta er noteret for et rundt nul. Det kan være, at det er ganske "ufrivilligt", og at de dermed er uskyldige i det magre udbytte, men så skyldes fejlen en grundlæggende fejl i selve spilkonceptet.

Hos de fire kvartfinalemandskaber er Koke noteret for 12+1 oplæg, David Silva for 11, de Bruyne for 9, Douglas Costa for 9+3, Coman for 5+5. Real gider jeg slet ikke udpensle.
Senest rettet af Luis Enrique tors apr 14, 2016 11:20 am, rettet i alt 1 gang.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Raman93 skrev:Hvis der er intet der fungerer kan man som spiller ikke gøre andet end at løbe, løbe og LØBE. På et eller andet tidspunkt vil der opstå noget, et dybdeløb, få en spiller ud af position, skabe plads til andre, der vil ske et eller andet. Men det er jo latterlig at få rundt i en vigtig CHL kamp. Problemet er også at det smitter og ødelægger gejsten og intensitet på holdet, som flere har været inde på.

Neymar har haft travlt med at rejse frem og tilbage mellem Brasilien, Paris osv osv for at feste.

Det er så skuffende det her
Enig, når man er inde i en formmæssig krise og de ting, der normalt virker, ikke virker, så er man nødt til at gøre mere. Så er man nødt til at fighte og løbe, og håbe det skaber et eller andet. Det er ikke sikkert det gør, men så har man gjort alt, hvad man kunne, og det ville jeg meget bedre kunne acceptere.

Men at vi bruger 45 min på, at Pique og Mascherano triller den frem og tilbage mellem hinanden og alligevel kommer bagud er en taktisk brøler af rang og ikke det fodbold barca står for. Vi vidste alle sammen at Atletico ville slå til på et tidspunkt, og at hvis vi skulle gå videre, så krævede det min. 1 mål. Det er hjernedødt, at vi spildte en hel halvleg på ingenting.

Vi burde fra start have stillet os 40 meter længere frem på banen og presset dem. Når vi så tabte bolden, så burde vi have haft vores berømte genpres, som vi ikke har vist i lang tid. Det kan godt være det er hårdt fysisk med genpres, men det er at løbe fra den ene ende til den anden for spillerne også. På denne måde ville vi få kortere mellem kæderne og skabe uro, når Atletico ville tabe bolden i opspillet. Det ville også gøre vores front trio meget farligere.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Ikke meget andet at sige end at LE fejlede, ved at fedte den hjem. Hellere risikere at lukke et eller to mål ind, men ved at man selv angriber og går efter at score. Første halvleg var kritisk, det meste af anden var også, indtil alvoren gik op for dem.

Det er netop meget af den samme tendes vi har set hidtil. Man tror man bare kan speede op i nogle minutter i anden halvleg og lukke kampen, kan man sq ikke imod gode hold.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes egentlig ikke at taktikken var så dum igen. Man prøvede at provokere et hold som skulle score til at gå frem og tillade plads. Det gav f.eks. en ok mulighed da iniesta kom igennem alene med suarez og ney på kanterne.

Mit problem var at man blev ved med det alt for længe. ATM var simpelthen for kloge til at lade sig tirre og fortsatte bare med at stå kompakt. De vidste deres chance ville komme på et eller andet tidspunkt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.bt.dk/fodbold/tv2-vaert-prov ... paa-bolden

Det her er jo bare latterligt. Det er SYV år siden! Og det er jo ikke fordi barca har reddet på en bølge af dommerhjælp siden.

Der var forresten ingen der brokkede sig fra klubben efter kampen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Raman93 skrev:Hvis der er intet der fungerer kan man som spiller ikke gøre andet end at løbe, løbe og LØBE. På et eller andet tidspunkt vil der opstå noget, et dybdeløb, få en spiller ud af position, skabe plads til andre, der vil ske et eller andet. Men det er jo latterlig at få rundt i en vigtig CHL kamp. Problemet er også at det smitter og ødelægger gejsten og intensitet på holdet, som flere har været inde på.

Neymar har haft travlt med at rejse frem og tilbage mellem Brasilien, Paris osv osv for at feste.

Det er så skuffende det her
Præ-fucking-cis! Kan huske dengang Pep satte restriktioner for spillerne, Lucho burde gøre det samme. Neymar render rundt og agerer superstjerne udenfor banen, mens han laver Tello løb på banen. Neymar og Pique burde forbydes at færde sig på de sociale medier imo.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster