13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:Nå... Synes vi reagerer ok og kommer frem til nogle ok chancer. Det var desværre ikke nok. Og når man så også skal kneppes af dommeren så er det ekstra svært.

Nu skal alt kastes ind på ligaen og cdr. Kom så Barca!!!
Det er en kæmpe brøler af dommeren, men det er SÅ meget ikke ham der taber den kamp for os.
Vi reagerer efter at lalle os bagud. Igen, igen, igen. Det kan bare ikke forsvares på nogen måde. Det er så pinligt, og under al kritik.
Ja ja. Uacceptabelt, pinligt osv. Jeg har fanget den. Og jeg sagde desuden ikke at dommeren koster os kampen.
Så du mener simpelthen (for lige at bruge en af dine åbningslinjer) at det var acceptabelt?
Jeg synes ikke det var så pinligt som folk gør det til. ATM er et hamrende godt hold og måske det bedste defensive hold overhovedet. Og når man ikke er på mærkerne så er de endnu hårdere at slå hvilket vi så i dag.
Men denne kamp er jo for pokker symptomatisk for en alt for stor del af vores sæson. Vi har bare ikke formået at være på mærkerne i tilnærmelsesvis så mange kampe, som vi burde. Vi disponerer elendigt i kamp efter kamp efter kamp. Transferban eller ej.
Vi har efterhånden haft denne samtale tusinde gange. Og vi kommer ingen steder med det. Det er fint at du er utilfreds og vil fyre Lucho. Fred med det.
Hvis mig ét indlæg fra denne sæson, hvor jeg skriver at Lucho skal fyres.
Ah ok så vil du ikke det. Du vil bare have at dem der er tættest på holdet så de samme faresignaler som nogle barcafans. Jeg er med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Ja lad os alle riste Piquénbauer, for han holder med LE, og i forlængelse heraf har han en del af skylden. :lol:

Måske skulle man vente en dag og få kølet af inden man stiller de kritiske spørgsmål - så er der nok en mindre risiko for at folk træder hinanden over tæerne. Bare en tanke... Jeg kan så godt lide når folk herinde kommer godt ud af det med hinanden ;-)

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Vores største udfordring i ligaen er at de næste 3 kampe ligger på 6 dage


Hvis vi følger logikken så bliver Ronaldo nok også verdens bedste nu.
Senest rettet af B-Freak ons apr 13, 2016 10:58 pm, rettet i alt 1 gang.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
FCBSOCI skrev:Lucho kan ikke ændre kampforløbet. Savner taktisk snilde. Holdet virker slidt, der er trukket alt for store veksler på MSN. Vi er gået fra uovervindelige til middelmådige på 10 sekunder rent. Spillerne kan vel ikke falde så meget i niveau på et par uger? Kan vi undskylde os med træthed eller ligger der noget andet bag? Spørgsmålene er mange, tvivlen er stor.
Han ændrede det da i dag? Vi gik fra at forsøge at trække dem frem til at presse dem helt ned i eget felt.
Vi skabte ikke noget som helst. Det var indlæg efter indlæg, hvor vi levede på nedfaldet.
Nej. Men vi reagerede. ATM var dog mere klar og som det hold de er så klarede de sagerne. Det sker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Tolquhon skrev:Ja lad os alle riste Piquénbauer, for han holder med LE, og i forlængelse heraf har han en del af skylden. :lol:

Måske skulle man vente en dag og få kølet af inden man stiller de kritiske spørgsmål - så er der nok en mindre risiko for at folk træder hinanden over tæerne. Bare en tanke... Jeg kan så godt lide når folk herinde kommer godt ud af det med hinanden ;-)
Hehe jeg overlever nok. Men tak for støtten!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Tror jeg vil straffe mig selv ved at tage ud på stadion hver eneste gang OB spiller, så jeg kan få et bedre indblik i hvordan normale mennesker har det med fodbold.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Billede

Vi burde have scoret 0,8 mål i gennemsnit ud fra de forsøg vi havde. Det er ualmindeligt ringe, når vi havde bolden omkring Atleticos felt i 80% af tiden.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Billede

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Messi lader ikke Ney sparke to frispark, hvor især den sidste ligger godt til ham.
Alves spiller forhåbentligt sæsonen ud og giver pladsen til Roberto.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Billede

Vi burde have scoret 0,8 mål i gennemsnit ud fra de forsøg vi havde. Det er ualmindeligt ringe, når vi havde bolden omkring Atleticos felt i 80% af tiden.
Ja men det skal de sgu også have ros for. Det er et fantastisk defensivt hold som kan pakke sig uden at gå i panik. Det er virkelig vildt at se dem forsvare.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:Billede

Vi burde have scoret 0,8 mål i gennemsnit ud fra de forsøg vi havde. Det er ualmindeligt ringe, når vi havde bolden omkring Atleticos felt i 80% af tiden.
Ja. Hvorfor overhovedet spille kampene.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Alba er faktisk begyndt at spille lige så dårligt som Alves, kæmpe svaghed i forsvaret. Glæder mig virkelig til at transfervinduet er åbent igen. Det bliver dog nok forgæves.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev: Ah ok så vil du ikke det. Du vil bare have at dem der er tættest på holdet så de samme faresignaler som nogle barcafans. Jeg er med.
:lol:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Men vi burde da i det mindste konkludere at Alves bør have spillet sin sidste kamp for barca. Roberto gjorde det og har gjort det bedre end Alves.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

Tolquhon skrev:Ja lad os alle riste Piquénbauer, for han holder med LE, og i forlængelse heraf har han en del af skylden. :lol:

Måske skulle man vente en dag og få kølet af inden man stiller de kritiske spørgsmål - så er der nok en mindre risiko for at folk træder hinanden over tæerne. Bare en tanke... Jeg kan så godt lide når folk herinde kommer godt ud af det med hinanden ;-)
Selvfølgelig skal LE ikke fyres. Den næste periode bliver spændende, for nu ser vi hvad LE gør når holdet er i modgang, hvor han for alvor bliver testet. Kan han ikke få holdet op at køre igen, så skal han naturligvis ud, men det er jo borderline sindssygt at fyre en træner, fordi et hold har et formdyk i en sæson - for det har alle jo. Vores kom bare på det forkerte tidspunkt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster