13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

gygfo skrev:Med fare for at virke som en desperat idiot, så ser jeg gerne, at klubben kigger sig om efter en ny træner. Det virker ikke, som om LE har den taktiske snilde, der en gang i mellem er påkrævet.

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Han har jo vundet de fleste kamp mod Atl. Madrid, så han ved vel netop, hvordan de skal spilles. Men hvis spillerne laller rundt på banen anført af Messi og en spastisk Alves, så er det sku svært at være træner. Jeg synes - for en gangs skyld - spillerne skal tage skylden her. Og så skal LE til at rotere i næste sæson.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

@Piquenbauer

Hvad er dit syn på Luis Enrique? Synes du stadig, at hans "taktik" får det bedste frem i holdet?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Kan I huske den der stime?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det er den foreløbige kulmination på at vi ikke på nogen måde når at reagere på de tidlige advarselssignaler der viste sig for snart længe siden. Det er bare under al kritik at man hviler på laurbærene som vi har gjort denne sæson, hvor vi har styret lige mod isbjerget - hvor man åbenbart blindt har kigget på en tabel, der viste en lille procentdel af det reelle, samlede billede. Man skal foregribe ting, og den test har vi dumpet med et brag.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

I slutfasen af CHL er vi de seneste år blevet slået af Mourinhos Chelsea, Chelsea '12, Inter, Atletico 2014 og Atletico nu igen. Alle ekstremt defensive hold, der startede med at score og så stille sig ned.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Der må være noget galt med Messi, han må løbe rundt med en skade i en eller anden grad.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

abx skrev:Kan godt være at forsvaret fejlede idag, men jeg begriber ikke Messi's vandreri. Det sløseri smitter af på resten af holdet. Det smadre gejsten.

I flere omgange så man Suarez prøve opildne til højt pres, men Messi ignorer det totalt.
Enig. Messi har det med at være helt ved siden at sig selv nogle gange. Som i aften. Nærmest influenza-agtigt. Det er en smule bekymrende, det er et faktum at vi spillede fantastisk da han var ude med en skade. Han har verdens højeste topniveau. Men hans bundniveau i denne sæson, ligger nærmest på en middelgod la-liga spillers niveau.

Det jeg synes er det store problem ved vores hold for tiden, er manglen på en lederskikkelse på banen. For mig er Ini det vitterligt ikke. Det var noget helt andet med Xavi, han udstrålede verdensherredømme på midten. Puyol det samme, bare fra bagerste geled som smittede til hele banen. Ini er en god dreng, men han er for flegmatisk i sin udstråling efter min mening.

Øv hvor er jeg træt af, at vi går fra den ene yderlighed til den anden. Sætter en syg rekord i kampe uden nederlag. For derefter at fucke alt op på rekordtid. Det burde fandme også få en pris, for at være en præstation i sig selv. I sandhed højt at flyve, .... Vi skal tage La Liga, ellers er det simpelthen en katastrofe af dimensioner.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Vi laller hele første halvleg væk og tror vi kan køre en 0-0 hjem. Det er skandaløst. Er vi et italiensk hold eller Chelsea??? Vi har måske nok historiens bedste angreb og vi triller den foran eget felt i 45 min og går alligevel til pause bagud 0-1. Det er helt væk og så lang fra det fodbold barca står for.

Vi ryger fortjent ud, ja dommeren begår en kæmpe fejl, men det sker. Vi havde nok tid til at score alligevel, men var aldrig rigtig tæt på.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Atletico løb 12 km mere i dag. Hvad der svarer til en super aktiv midtbanespiller. En ekstra Rakitic. Simpelthen for slapt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:@Piquenbauer

Hvad er dit syn på Luis Enrique? Synes du stadig, at hans "taktik" får det bedste frem i holdet?
Ja. Jeg hopper ikke med på "fyr ham toget". Den fejl har jeg lavet en gang og der vendte han alt. Holdet er træt og kan ikke udføre det der kræves. Så burde der selvfølgelig være justeret mere men de chancer man har taget har slået fejl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:Nå... Synes vi reagerer ok og kommer frem til nogle ok chancer. Det var desværre ikke nok. Og når man så også skal kneppes af dommeren så er det ekstra svært.

Nu skal alt kastes ind på ligaen og cdr. Kom så Barca!!!
Det er en kæmpe brøler af dommeren, men det er SÅ meget ikke ham der taber den kamp for os.
Vi reagerer efter at lalle os bagud. Igen, igen, igen. Det kan bare ikke forsvares på nogen måde. Det er så pinligt, og under al kritik.
Ja ja. Uacceptabelt, pinligt osv. Jeg har fanget den. Og jeg sagde desuden ikke at dommeren koster os kampen.
Så du mener simpelthen (for lige at bruge en af dine åbningslinjer) at det var acceptabelt?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:Nå... Synes vi reagerer ok og kommer frem til nogle ok chancer. Det var desværre ikke nok. Og når man så også skal kneppes af dommeren så er det ekstra svært.

Nu skal alt kastes ind på ligaen og cdr. Kom så Barca!!!
Det er en kæmpe brøler af dommeren, men det er SÅ meget ikke ham der taber den kamp for os.
Vi reagerer efter at lalle os bagud. Igen, igen, igen. Det kan bare ikke forsvares på nogen måde. Det er så pinligt, og under al kritik.
Ja ja. Uacceptabelt, pinligt osv. Jeg har fanget den. Og jeg sagde desuden ikke at dommeren koster os kampen.
Så du mener simpelthen (for lige at bruge en af dine åbningslinjer) at det var acceptabelt?
Jeg synes ikke det var så pinligt som folk gør det til. ATM er et hamrende godt hold og måske det bedste defensive hold overhovedet. Og når man ikke er på mærkerne så er de endnu hårdere at slå hvilket vi så i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Det er fair at tabe til et godt hold, på en hæderlig måde. Men det gjorde vi ikke. Vi spille pinligt og ikke godt på nogen måde. Vi tabte fordi vi var så så dårlige og ikke fordi de var bedre end os, generelt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det bliver sgu to fede Semi-finaler. Det må bare ikke blive Bayern-City, de kampe har vi set for mange gange. Jeg synes faktisk Bayern er det heldigste hold til lodtrækningerne, endnu heldigere end de hvide. Atletico - Real ville dog også være okay.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

Fritte skrev:Til helvede med at dommeren ikke giver os straffesparket! Vi havde 89 minutter til at score i, inden situationen opstod :devil: Messi går rundt som en pensionist og Luis Enriques taktik med at køre en 0-0 hjem er lige til en dumpekarakter. :thumbdown:
Jeg tvivler på, det var taktikken. Taktikken var nok nærmere at lokke Atl. lidt frem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster