13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Parla
Indlæg: 782
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Parla »

Fantastisk support Atletico får. Ville være godt med et mål..

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

INTET angreb i 45 minutter

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Vi taber, det kan der vel ikke være tvivl om.. Vi har absolut intet at byde ind med..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8343
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

LE er ikke god nok.. Spillerne er heller ikke gode nok.. Helt ærligt så fortjener vi det ingen gang lige nu..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Tja, det var godt nok ideforaldt. Desværre også forventet. Vi har INGEN midtbane, når spillet skal bygges op. Når de 3 forreste ikke kan og vores backs har en mindre god dag, så er vi på skideren.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Med det sagt, jeg tror Arda scorer i aften!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Haha, "en lidt taktisk affære"!?

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Det er svært at lave et angreb når vores forsvar og midtbane står foran vores eget felt og vores angribere står foran modstanderens felt. Der er ingen sammenhæng mellem kæderne. Det må falde tilbage på træneren.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Brombi skrev:Vi taber, det kan der vel ikke være tvivl om.. Vi har absolut intet at byde ind med..
Det er latterligt at se på. Man ventede bare på det Atletico mål, som om vores spillere ikke rigtigt gider spille. Ingen intensitet, ingen gejst, intet. Vi er ude.

Vi har nogle lorte backs i øvrigt. Det er nogle år siden at alves kunne sætte sin mand af, og det har alba aldrig kunnet

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Raman93 skrev:
Blaugrana92 skrev:
A$AP skrev:Billede

:lol:
Det ligner en mand der har givet op. Han er helt ude at skide for tiden. Det er knald eller fald for Lucho i min bog, det her. Hvis han er noget som helst værd som træner så reagerer han i pausen. Men jeg tvivler. Rigtig meget endda. Det bliver nok nærmere noget med at lade MSN holde et oplæg ...
Helt enig. Vi har spillet en hel time i overtal på hjemmebane. Der er ingen undskyldning. Ikke træthed, ikke motivation. Ikke noget.
Se lige vores bænk.. Hvis denne her kamp skal afgøre om han er noget værd som træner, eller om han skal blive eller ej, så er der jo ingen træner der har en chance. Vi er ikke Real Madrid, MSN eller ej, så vandt vi the triple sidste sæson, vi er med i alle tre turneringer i år, og har allerede 2 små pokaler i år. Næste sæson kan vi virkelig dømme ham, her har han de samme ressourcer og muligheder som alle de andre trænere i storklubberne.

Kvoller
Indlæg: 5158
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 796 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Hvorfor gik det så galt?! Det irriterer mig!!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

klogfyr skrev:Det er svært at lave et angreb når vores forsvar og midtbane står foran vores eget felt og vores angribere står foran modstanderens felt. Der er ingen sammenhæng mellem kæderne. Det må falde tilbage på træneren.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Og sådan har det egentlig været lige dag et med Lucho. Jeg håber på en eller anden genistreg rent taktisk fra Lucho i anden halvleg, men jeg forventer det ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Indskiftning klar. Vi har brug for unge kræfter. Billede

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Og Griezmann efter sit mål ''Then I hit em with the hotline, Chris Breezy with the dance moves'' ham kan vi altså godt lide den mand.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

A$AP skrev:
Raman93 skrev:
Blaugrana92 skrev:
A$AP skrev:Billede

:lol:
Det ligner en mand der har givet op. Han er helt ude at skide for tiden. Det er knald eller fald for Lucho i min bog, det her. Hvis han er noget som helst værd som træner så reagerer han i pausen. Men jeg tvivler. Rigtig meget endda. Det bliver nok nærmere noget med at lade MSN holde et oplæg ...
Helt enig. Vi har spillet en hel time i overtal på hjemmebane. Der er ingen undskyldning. Ikke træthed, ikke motivation. Ikke noget.
Se lige vores bænk.. Hvis denne her kamp skal afgøre om han er noget værd som træner, eller om han skal blive eller ej, så er der jo ingen træner der har en chance. Vi er ikke Real Madrid, MSN eller ej, så vandt vi the triple sidste sæson, vi er med i alle tre turneringer i år, og har allerede 2 små pokaler i år. Næste sæson kan vi virkelig dømme ham, her har han de samme ressourcer og muligheder som alle de andre trænere i storklubberne.
Bænk, træthed osv osv hold nu op. Det er ikke det der efterlyses. Vi er flere herinde, der har kritiseret Lucho for ikke at have nogen reel plan, at han spiller helt uden midtbane, men når MSN leverer så snakker man ikke rigtigt om det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster