13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Nu har jeg efterhånden fået de sidste aggressioner og frustrationer ud af kroppen, efter de sidste par kampe. Vi har ryggen mod murden i aften, og skal op i mod et meget stærkt forsvar og angreb og en tolvte mand i form af deres fans og den atmosfære der helt klart vil være på stadion. Alligevel, så er jeg positiv op til kampen og jeg tror også på at spillerne vil give alt de har tilbage i dem for at sikre avancement.

Jeg synes at det er tydeligt, at jo længere hen vi er kommet på sæsonen jo mere sløset og dårligt er vores spil blevet. Allerede i sidste sæson var vi virkelig presset med hensyn til at få roteret og en meget smal trup, vi vandt alle turneringer, og spillede derfor også flere kampe end noget andet hold. Så skulle vi til den nye sæson på den dummeste pre-season tour i USA + andre dumme kampe. I denne sæson har vi været med i alle mulige turneringer, + at vi vandt VM for klubhold. Salget af Pedro var havde jeg måske ikke noget i mod i starten, men set i bakspejlet så kunne det godt have ventet til næste sæson.
Transferbannen der ramte os er den første man har set i fodbold i denne dur. Så har vi også været ramt af mange skader i denne sæson som der gjorde en tynd trup endnu mere tynd. Og så er der heller ikke noget andet hold der har været i stand til at forsvare en CL-tittel.

På trods af alt dette, så er vi stadig med i alle tre turneringer, og også favoritter til at vinde dem alle. Det er en utrolig bedrift. Vi vandt VM for klubhold, vi slog Sevilla i Uefa cuppen, Aduriz(<3) tæskede os dog i de to spanske Super-cup kampe. Lige meget hvad der sker i dag, så vil jeg stadig mene at denne sæson har været en success, for jeg tror stadig fuldt ud på at vi vinder de to andre pokaler. Det der dog plager mig er at MSN til sommer igen igen skal ud og spille kampe for landsholdet og dermed får en kort sommerferie. Ellers skal man i sommerferien gå i gang med en mindre udskiftning i truppen, forsvaret og gerne angrebet, men det er en anden snak.

Jeg håber og tror på at vi vinder i dag.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg plejer ikke at være specielt nervøs når vi spiller store kampe men lige nu føler jeg enorm spænding. Tror jeg tager ned i byen og skyller det væk med at par øl.
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Lopezzz skrev:Jeg plejer ikke at være specielt nervøs når vi spiller store kampe men lige nu føler jeg enorm spænding. Tror jeg tager ned i byen og skyller det væk med at par øl.
Der er ingen grund til at drukne sorgen på forhånd. Tag det helt roligt. MSN viser, hvorfor de er verdens bedste trio. Fra i aften ser vi os ikke tilbage. Vi snupper the treble igen. Ønsketænkning? Det vil tiden vise.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Indtil weekenden satte jeg min lid til den antagelse, at det var praktisk taget umuligt at forhindre os i at score. Det fik Real Sociedad lavet om på.

Jeg ved ikke rigtig. Jeg er frygtelig bange for 1-0 til Atlético.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

A$AP skrev:Nu har jeg efterhånden fået de sidste aggressioner og frustrationer ud af kroppen, efter de sidste par kampe. Vi har ryggen mod murden i aften, og skal op i mod et meget stærkt forsvar og angreb og en tolvte mand i form af deres fans og den atmosfære der helt klart vil være på stadion. Alligevel, så er jeg positiv op til kampen og jeg tror også på at spillerne vil give alt de har tilbage i dem for at sikre avancement.

Jeg synes at det er tydeligt, at jo længere hen vi er kommet på sæsonen jo mere sløset og dårligt er vores spil blevet. Allerede i sidste sæson var vi virkelig presset med hensyn til at få roteret og en meget smal trup, vi vandt alle turneringer, og spillede derfor også flere kampe end noget andet hold. Så skulle vi til den nye sæson på den dummeste pre-season tour i USA + andre dumme kampe. I denne sæson har vi været med i alle mulige turneringer, + at vi vandt VM for klubhold. Salget af Pedro var havde jeg måske ikke noget i mod i starten, men set i bakspejlet så kunne det godt have ventet til næste sæson.
Transferbannen der ramte os er den første man har set i fodbold i denne dur. Så har vi også været ramt af mange skader i denne sæson som der gjorde en tynd trup endnu mere tynd. Og så er der heller ikke noget andet hold der har været i stand til at forsvare en CL-tittel.

På trods af alt dette, så er vi stadig med i alle tre turneringer, og også favoritter til at vinde dem alle. Det er en utrolig bedrift. Vi vandt VM for klubhold, vi slog Sevilla i Uefa cuppen, Aduriz(<3) tæskede os dog i de to spanske Super-cup kampe. Lige meget hvad der sker i dag, så vil jeg stadig mene at denne sæson har været en success, for jeg tror stadig fuldt ud på at vi vinder de to andre pokaler. Det der dog plager mig er at MSN til sommer igen igen skal ud og spille kampe for landsholdet og dermed får en kort sommerferie. Ellers skal man i sommerferien gå i gang med en mindre udskiftning i truppen, forsvaret og gerne angrebet, men det er en anden snak.

Jeg håber og tror på at vi vinder i dag.
Du peger på en gordisk knude. Vi vil gerne vinde det hele og håber, at spillerne gør det godt på de respektive landshold. Jo bedre det går, jo flere kampe spiller vi, og jo større er risikoen for skader og trætte ben. Den eneste løsning er vel, at vi får en bredere bænk, så vi kan spare (især) MSN. Er bange for, som det før er blevet nævnt, at Lucho ikke tør sætte MSN på bænken. Det er et problem. Der er INGEN over klubben, heller ikke Messi, så hvis det tjener klubben bedst bør Lucho af og til spare de bærende kræfter. Er jeg helt galt afmarcheret (så vil det ikke være første gang :cry: )?
!Visca el Barca!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

En af mine yndlingsvideoer med Neymar, det er hvad vi skal bruge i dag Ney, gå amok. Jeg havde nok selv valgt noget andet musik.

phpBB [video]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Simeone (coach Atletico): "We'll try some new variants, hoping to be able to hurt Barça and win the game." #fcblive
Simeone (coach Atletico): "Barça will play their game and we want to take the game to where we want it - intensity, speed, contact..."
Første citat lyder ikke godt, hvad har de af ''nye varianter'' til at stoppe os som de ikke allerede har brugt? Pistoler og baseball bats? Vil de prøve at spille fodbold?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Vi har statistikken på vores side! Vi har trods alt vundet de sidste 7 indbyrdes opgør!

(Derudover er der nogle gode råd til odds)

Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Stærk reklame nederst!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Luis Enrique skrev:Stærk reklame nederst!
Jeg fik en vild én forleden

Billede
Próxima Estación.... Parallel!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Boaslange... Jo Jo jo...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Det jeg ønsker mig, på min fødselsdag i dag, er en sejer og godt spil!!!!!! :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jamen, må din ønske gå i opfyldelse Drake! Tillykke!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

emo skrev:Jamen, må din ønske gå i opfyldelse Drake! Tillykke!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk

Mange tak :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

gygfo

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af gygfo »

abx skrev:
Luis Enrique skrev:Stærk reklame nederst!
Jeg fik en vild én forleden

Billede
Med venlig hilsen Mette Larsen. Haha!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster