9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Egzon skrev:Jeg fatter ikke, at man ledelsen troede, de ville kunne klare sig uden en ekstra angriber.. Munir er fucking elendig, og det samme er Arda. Små bøsserøve hele holdet. Giv Macherano det anfører-bind. Hvem så Messi på noget tidspunkt give en skideballe, eller bare en løft om "kom nu gutter"...
Faggot.
Tag dig sammen idiot!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Hvad tror Lucho selv, at vi får ud af, at lave lange bolde ud til venstrekanten 20 gange i streg? Modstanderen kan jo slet ikke se det.. Messi render tamt rundt inde i midten og tager sig til p***** - for han er ikke defensiv midt, Lucho - Neymar laver den ene Tello efter den anden og jeg har snart ikke mere tålmodighed overfor Alves.. Det er bekymrende det her, og selv jeg, som var så blind overfor holdets mange fejl pga. stimen, kan anerkende det. Hold kæft det er trist! Hold nu kæft hvor er det trist!
Senest rettet af Tello lør apr 09, 2016 10:28 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Grim kamp, spildt aften. Messi og co. har tydeligvis allerede gang i vores returkamp mod Atletico. Fuck it - vi vinder alle de resterende kampe bortset fra en uafgjort mod Espanyol. Mestre med et mulehårs forspring.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Egzon skrev:Jeg fatter ikke, at man ledelsen troede, de ville kunne klare sig uden en ekstra angriber.. Munir er fucking elendig, og det samme er Arda. Små bøsserøve hele holdet. Giv Macherano det anfører-bind. Hvem så Messi på noget tidspunkt give en skideballe, eller bare en løft om "kom nu gutter"...
Faggot.
Smut med det der.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Wuuuuusaaaaah, folkens.

Og Egzon - drik liiige lidt mælk til
Senest rettet af abx lør apr 09, 2016 10:27 pm, rettet i alt 1 gang.
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Himlens fundament er ved at rokke. Spørgsmålet er så, om den falder til jorden eller ej. Hold da op, hvor bliver kampen på onsdag vigtig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Vi bliver ikke en skid mestre. Vi bliver nummer fucking tre. Frit fald. Krise. Kollaps. Joke. Pinligt. Fadæse. Utilgiveligt. Uacceptabelt. Alle passer fint. Uanset hvad er vi cirka en uge gået fra at ligge rigtig lunt i svinget til at være alvorligt pressede. Der er ikke bare et men to hold der ånder os i nakken nu, og vi er med afstand det dårligst spillende hold af de tre for tiden.
Nu er vi da helt sikre på at vi vinder. Der skulle bare lige lidt brok til fra blau og så kører det.

Næppe.

Vi har gemt os bag stimen og resultaterne for længe. Spillet på banen er blevet ignoreret. Nu kører det ikke bare på skinner længere - stimen er ovre og resultaterne er vendt - og så har vi sådan cirka fuck all at byde ind med.

Lucho er blevet båret af MSN gennem sin tid her. Han har ikke en skid at byde ind med, når det ikke klikker for de tre forreste. Vi er totalt middelmådige når de ikke er i hopla.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Egzon skrev:Jeg fatter ikke, at man ledelsen troede, de ville kunne klare sig uden en ekstra angriber.. Munir er fucking elendig, og det samme er Arda. Små bøsserøve hele holdet. Giv Macherano det anfører-bind. Hvem så Messi på noget tidspunkt give en skideballe, eller bare en løft om "kom nu gutter"...
Faggot.
Jeg har set Alves lave bedre indlæg i aften end det der... Stop dig selv.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man er i alvorlig problemer mht. mesterskabet. Det er ikke trætheden, men spillet har virkelig været svingende i den her sæson, og det må man betale prisen for på et tidspunkt, hvilket det ser ud til, at man gør nu. Det er rimelig skidt tidspunkt, at man begynder at betale prisen, for man er i den afgørende fase af sæsonen.

Jeg håber, at man løfter niveauet, for ellers ender man med ingenting.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Vi bliver ikke en skid mestre. Vi bliver nummer fucking tre. Frit fald. Krise. Kollaps. Joke. Pinligt. Fadæse. Utilgiveligt. Uacceptabelt. Alle passer fint. Uanset hvad er vi cirka en uge gået fra at ligge rigtig lunt i svinget til at være alvorligt pressede. Der er ikke bare et men to hold der ånder os i nakken nu, og vi er med afstand det dårligst spillende hold af de tre for tiden.
Nu er vi da helt sikre på at vi vinder. Der skulle bare lige lidt brok til fra blau og så kører det.

Næppe.

Vi har gemt os bag stimen og resultaterne for længe. Spillet på banen er blevet ignoreret. Nu kører det ikke bare på skinner længere - stimen er ovre og resultaterne er vendt - og så har vi sådan cirka fuck all at byde ind med.

Lucho er blevet båret af MSN gennem sin tid her. Han har ikke en skid at byde ind med, når det ikke klikker for de tre forreste. Vi er totalt middelmådige når de ikke er i hopla.
Ja det er fint du. Lad os se hvad der sker. Jeg er ret sikker på at du lige har lavet din omvendte jinx...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Endnu en fuldkommen jammerlig og nosseløs indsats.

Messi er helt væk. Måske er det alle de skattesager der distraherer ham..
93' Iniesta

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Vi var foran med 11 og 12 point og har på tre kampe smidt otte, så forspringet er tre og fire. Skandale. Desværre har vi ikke spillet særligt godt i en længere periode, men haft resultaterne med os. Lad os håbe at vi rejser os alvorligt mod Atl. Madrid. Spiller vi som i dag er det slut med drømmen om at genvinde CL.

!Visca el Barca!
Senest rettet af FCBSOCI lør apr 09, 2016 10:31 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Tolquhon skrev:
Egzon skrev:Jeg fatter ikke, at man ledelsen troede, de ville kunne klare sig uden en ekstra angriber.. Munir er fucking elendig, og det samme er Arda. Små bøsserøve hele holdet. Giv Macherano det anfører-bind. Hvem så Messi på noget tidspunkt give en skideballe, eller bare en løft om "kom nu gutter"...
Faggot.
Jeg har set Alves lave bedre indlæg i aften end det der... Stop dig selv.
Myten forlyder jo også at Dani Alves engang ramte en medspiller med et indlæg. Jeg har ofte ledt efter førstehånds kilder, men altid uden held. Det er lidt ligesom med Bigfoot og Yetien. Det er svært at tro på, men der er alligevel en del der snakker om det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Tolquhon skrev:
Egzon skrev:Jeg fatter ikke, at man ledelsen troede, de ville kunne klare sig uden en ekstra angriber.. Munir er fucking elendig, og det samme er Arda. Små bøsserøve hele holdet. Giv Macherano det anfører-bind. Hvem så Messi på noget tidspunkt give en skideballe, eller bare en løft om "kom nu gutter"...
Faggot.
Jeg har set Alves lave bedre indlæg i aften end det der... Stop dig selv.
Myten forlyder jo også at Dani Alves engang ramte en medspiller med et indlæg. Jeg har ofte ledt efter førstehånds kilder, men altid uden held. Det er lidt ligesom med Bigfoot og Yetien. Det er svært at tro på, men der er alligevel en del der snakker om det.
Du kan prøve at gense sidste kamp. Der gjorde han det sgu!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Well intet nyt i denne kamp. Vi fortsætter 2016 formen, bortset fra at nu får vi ikke resultaterne med os. Jeg tror stadig vi vinder ligaen, men cl har jeg svært ved at se os vinde, medmindre et sociedad nederlag endnu en gang for os til at gå bersærk og vinde det hele.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster