5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Man ved det er helt galt når:
Billede
Senest rettet af Skydefinten tirs apr 05, 2016 9:47 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Jesni »

Raman93 skrev:
Visca El Barca skrev:Der skal ændres rent taktisk. De overbefolker midtbanen, Luchos svar er egentlig at trække Leo ind i banen, men derudover er der store afstand mellem vores kæder og meget lidt boldomgang. Vi serverer det på et fad til Atleti.

Han må egentlig godt tage nogle chancer, han må godt vise nogle nosser. En af de 3 forreste skal ud tidligt i anden halvleg, hvis de fortsætter sådan, ind med en hurtig spiller som kan spille aggressivt,flyt Leo ud på kanten igen og så prøve at udfordre dem over kanterne.
Men er det nu helt sikkert, at det er Lucho, der har smidt Messi derind? Det skulle ikke undre mig, hvis det kommer af ham selv.
Messi vil helt klart selv spille. Jeg tror vidst vi har set hvad der sker, når man udfordrer Messi på hvad han vil. Så begynder uroen at komme.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:
Skydefinten skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er ked af at sige det drenge men jeg tror sgu ikke på det. Holdet er helt udkørt... Vi løber overhovedet ikke de meter der kræves og især vores pres ser skidt ud.

Håber på et x og så er den stadig åben til næste kamp!
Det har gået den vej de sidste 15 kampe. Spillet har været nedadgående i lang tid. Bekymrende at de forreste overhovedet ikke kommunikere.
Ja det må jeg indrømme. Troede vi kunne løfte os efter et par måneder med en mere afslappet tilgang til kampene men det ser ud til at det ikke sker. Ærgerligt og prisen vi må betale for en smal trup og en træner der ikke har roteret nok.
Hva? Har vi været nedadgående i februar og marts? Troede vi spillede sådan med vilje, sparede kræfter...

Vi er ikke bedre, pt..

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Ja det troede jeg. Og synes egentlig også at kampene i marts var fine. Men det ser skidt ud nu...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver Copa del Rey og hvis vi er rigtig heldige også La Liga. Rigtig heldige. For det her er jo et kollaps.
Det er kampe mod nogle virkelig gode hold. Det står vi ikke overfor i la liga. Ligaen og CdR skal nok komme!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Raman93 skrev:
Visca El Barca skrev:Der skal ændres rent taktisk. De overbefolker midtbanen, Luchos svar er egentlig at trække Leo ind i banen, men derudover er der store afstand mellem vores kæder og meget lidt boldomgang. Vi serverer det på et fad til Atleti.

Han må egentlig godt tage nogle chancer, han må godt vise nogle nosser. En af de 3 forreste skal ud tidligt i anden halvleg, hvis de fortsætter sådan, ind med en hurtig spiller som kan spille aggressivt,flyt Leo ud på kanten igen og så prøve at udfordre dem over kanterne.
Men er det nu helt sikkert, at det er Lucho, der har smidt Messi derind? Det skulle ikke undre mig, hvis det kommer af ham selv.

Arrrh altså. Den tror jeg overhovedet ikke på. Når man f.eks. kigger på hans positionering, så er det ret så tydeligt at han har fået en opgave. Derudover er Leo altså en spiller, der tilpasser sig taktikken. Jeg tror ikke at Leo bestemmer taktikken. Det er for meget af det gode.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

:lol: Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Jesni »

Spillerne kan jo ikke været trætte i starte/midten af 1. halvleg. Det er jo tydeligt, at Atl. Madrid og Real er begyndt at finde de svage punkter i holdet. Det er så Luchos arbejdsopgave.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Drop nu det der tuderi. Intet er afgjort endnu og vi giver aldrig op. Vi kæmper altid til det sidste fløjt.
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Det bliver Copa del Rey og hvis vi er rigtig heldige også La Liga. Rigtig heldige. For det her er jo et kollaps.
Det er kampe mod nogle virkelig gode hold. Det står vi ikke overfor i la liga. Ligaen og CdR skal nok komme!
Ligaen ja, fordi vi har det der forspring, men hvis vi spiller i finalen på samme måde, så er jeg ret sikker på at Sevilla tager den. Der skal strammes op.

Og så ville det også være ekstrem forfriskende, hvis Luchos startopstilling til de store kampe ikke var så åbenlys. Vi har dygtige spillere i trupen, han må godt overraske i ny og næ.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Sgu da ikke gult.
Og vi lever livet farligt..

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Storken »

Det er bare en af de dage...
Senest rettet af Storken tirs apr 05, 2016 9:56 pm, rettet i alt 1 gang.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

Neymars frisure ligner en alpehue.

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Ikke det der træværk pis!

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tello »

Nu er vi bare fucking uheldige

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Intet gult til ham Lucas der slagtede Suarez!?

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster