5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg har aldrig været Barca fan.

Nårh men svær kamp ellers i morgen. Vi får ret svært ved at score, de vil til gengæld prøve på at score et mål og så tage det endelig opgør på Camp Nou. Spændende hvad Lucho vælger af de taktiske varianter. Mon han har en overraskelse eller to i ærmet?

Opstillingen kender jo alle.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe at Messi ikke spiller centralt så er taktiske justeringer velkomne. Jeg gider ikke se en til kamp hvor Messi bliver lukket ned fordi der er 3 mænd på ham konstant.

Jeg håber på 1-0. Jeg tror ikke på at vi scorer ret mange kasser og det ville være et fint resultat. De må i hvert fald helst ikke score.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

Jeg tror ikke på det.. Sådan som vi spillede mod Madrid, så har vi ikke en ærlig chance.. Men finder vi det gode spil frem er der en chance.. Der er en brother på station så må vi håbe det hjælper..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

De skal køres over. Vi overlever ikke en straffesparkskonkurrence, hvis det kommer så langt.
Tror du skal justere dine forventninger en smule. ATM er et af verdens bedste hold og ikke et hold man kører over. I de sidste 10 kampe mod dem har vi kun vundet en med mere end 1 mål.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
De skal køres over. Vi overlever ikke en straffesparkskonkurrence, hvis det kommer så langt.
Tror du skal justere dine forventninger en smule. ATM er et af verdens bedste hold og ikke et hold man kører over. I de sidste 10 kampe mod dem har vi kun vundet en med mere end 1 mål.
Også til at brække sig over at Real ENDNU en gang har fået en let modstander.. Mens vi får lorten..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tello »

Vi havde brug for en øjenåbner! Ikke just fordi vi havde gang i en forfærdelig periode, men fordi spillerne slackede af fuck til. Det var bare blevet rutine og der var til tider ingen gejst tilbage hos nogle af dem. At vi tabte på egen bane mod et Real Madrid hold der var LANGT fra at være skræmmende, det er ikke en god optakt til kampen i morgen. Derfor skal spillerne indse alvoren, for der er forskel på et halvdårligt Real hold og et tændt hold under Simeone.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Luis Enrique »

Piquénbauer skrev: Tror du skal justere dine forventninger en smule. ATM er et af verdens bedste hold og ikke et hold man kører over. I de sidste 10 kampe mod dem har vi kun vundet en med mere end 1 mål.
Fuldstændig korrekt, overmodet er vores værste fjende. Atlético ligger i det hele taget i en særdeles giftig position, de kan sætte ind med en stærk slutspurt i både liga og CL og få en pokal med i købet (!)

Det jeg frygter mest er sådan set, at de slet, slet ikke sætter ind med dødemandsbold og spiller på 0-0, udsat afgørelse, straffesparkskonkurrence og alt det der, men i stedet sætter pres på fra begyndelsen og fanger os på det forkerte ben.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Enig med Luis Enrique og piquen har også fat i noget rigtigt! Atleti kan man ikke "bare" køre over. Slet ikke, hverken målmæssigt eller spillemæssigt, og det skyldes Simeones spillestil. Jeg tror ikke vi kan dominere dem overlegent rent spillemæssigt, fordi de spiller med et aggressivt pres og de spiller også meget hårdt. Det er et hold der konstant vil bryde rytmen, enten med deres pres eller små frispark. Det er derfor næsten umuligt at dominere sådan et hold i en grad, så de bliver kørt over.

Hvad angår mål, der er en rigtig god grund til at de kun har lukket 15 mål ind i ligaen i hele 31 kampe. Det er jo nærmest uhørt, det er f.eks. 11 mål færre end hvad vi har lukket og 14 færre end Real Madrid.

De har ligeledes kun lukket 3 mål ind i C.L, det bliver ekstrem svært at score mod dem. Det er derfor vigtigt, at vi spiller to meget klog kampe, vi skal videre på en stærk taktisk indsats efter min mening.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig! For mig at se kan man med succes trække sig tilbage og ramme dem på kontra hvis man kommer foran. Det er ikke typisk barca men atm har generelt svært ved at score og er ikke ret gode til at skabe noget.

Jeg forventer et lidt afventende barca og håber virkelig på at vi kommer foran!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Drake »

Jeg har stadig ikke 100% kommet mig over, den useriøse og respektløse indsats spillerne leverede i lørdags.

Så jeg er sku nervøs for denne kamp, og tror den bliver 1-1
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

Dead heat between Luis Enrique and Simeone for driest coach. Simeone asked how he'd define the match: "It's Barcelona vs Atletico Madrid"
Giv mig min sko tilbage, røv!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

kklaus skrev:
Dead heat between Luis Enrique and Simeone for driest coach. Simeone asked how he'd define the match: "It's Barcelona vs Atletico Madrid"

Haha fedt svar. Jeg elsker det!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror at vi skifter i 5. gear i morgen og laver mindst 2 kasser
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Nej

Edit: Måske.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster