2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Forhåbentligt vi får en forklaring på hvad planen med Messi var. For det var da katastrofalt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:
Fritte skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg gider ikke engang at tude over det her. Det var fucking elendigt af HELE holdet.

Stram op og kom videre! Og så varmer de 5000 jeg vandt også lidt...
Der er Barca-blod på dine penge!
Ja. Kommer aldrig til at forstå helgarderinger på den måde. Eller at skrive om det lige efter nederlaget
Sorry. Har efter lang tid som barcafan fundet ud af at det er den eneste måde at løfte humøret efter et nederlag. Men skal nok tage det til efterretning at det kan provokere når man snakker om det lige efter et nederlag!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

A$AP skrev:Fuldt fortjent, intet mindre. Hellere i dag end mod Atletico.
Argumenter som disse, forstår jeg ikke. Der skal helst ikke være noget "heller i dag end". Denne kamp skal slet slet ikke tabes, det er mod den største rival, vi kan fuldstændig lukke og slukke deres mesterskabsambitioner, vi kan bibeholde vores forspring til Atleti. Vi får så nærmest en perfekt kamp, den smider vi efter 20 min, derefter får vi endnu engang den serveret på faden med det røde kort til Ramos, og så smider vi det væk.

Nu har vi 6 point til Atleti og 7 til Real. Begge er inde i mesterskabskampen. Vinder de i midtugen mod os, vil de for alvor have overhånd og overskud i slutspurten og så kan det hele meget lidt ende med at vi vinder ingenting.

Jeg er lidt rystet over, at man har denne lidt ligegyldig attitude omkring El Clasico.Også fra fansenes side.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kvoller
Indlæg: 5151
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 794 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

Wake up call til de næste kampe. Fuck det er ringe.. af allesammen! Allesammen!!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Træls kamp. Vi Lignede hele vejen igennem nogle, der ikke for alvor havde brug for at vinde - hvilket selvfølgelig, ligaen taget i betragtning, ikke er helt forkert, men i El Clasico skal man simpelthen yde mere. Uanset hvor meget der ellers står på spil.

Jammerligt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:
Fritte skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg gider ikke engang at tude over det her. Det var fucking elendigt af HELE holdet.

Stram op og kom videre! Og så varmer de 5000 jeg vandt også lidt...
Der er Barca-blod på dine penge!
Ja. Kommer aldrig til at forstå helgarderinger på den måde. Eller at skrive om det lige efter nederlaget
Sorry. Har efter lang tid som barcafan fundet ud af at det er den eneste måde at løfte humøret efter et nederlag. Men skal nok tage det til efterretning at det kan provokere når man snakker om det lige efter et nederlag!
tak. Men tillykke med gevinsten da

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Vi er 6 og 7 point foran. Himlen skal falde ned over os før vi smider ligaen. Jeg ved godt at vi barcafans er evigt pessimistiske (det er jeg i høj grad også selv) men det sker sgu ikke. Så jo jeg er helt med på at det var bedre i dag end mod atm på tirsdag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5151
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 794 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:
Fritte skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg gider ikke engang at tude over det her. Det var fucking elendigt af HELE holdet.

Stram op og kom videre! Og så varmer de 5000 jeg vandt også lidt...
Der er Barca-blod på dine penge!
Ja. Kommer aldrig til at forstå helgarderinger på den måde. Eller at skrive om det lige efter nederlaget
Sorry. Har efter lang tid som barcafan fundet ud af at det er den eneste måde at løfte humøret efter et nederlag. Men skal nok tage det til efterretning at det kan provokere når man snakker om det lige efter et nederlag!
Jeg vandt 112 kr.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Vi er 6 og 7 point foran. Himlen skal falde ned over os før vi smider ligaen. Jeg ved godt at vi barcafans er evigt pessimistiske (det er jeg i høj grad også selv) men det sker sgu ikke. Så jo jeg er helt med på at det var bedre i dag end mod atm på tirsdag.
Vi er reelt 6,5 og 7,5 point foran.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Luchos lille eksperiment med Messi på midten slog forresten fuldstændig fejl. For fanden hvor var det skidt. Op på kanten med ham igen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Vi er 6 og 7 point foran. Himlen skal falde ned over os før vi smider ligaen. Jeg ved godt at vi barcafans er evigt pessimistiske (det er jeg i høj grad også selv) men det sker sgu ikke. Så jo jeg er helt med på at det var bedre i dag end mod atm på tirsdag.
Vi er reelt 6,5 og 7,5 point foran.
Endnu bedre ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Vi er 6 og 7 point foran. Himlen skal falde ned over os før vi smider ligaen. Jeg ved godt at vi barcafans er evigt pessimistiske (det er jeg i høj grad også selv) men det sker sgu ikke. Så jo jeg er helt med på at det var bedre i dag end mod atm på tirsdag.
Vi er reelt 6,5 og 7,5 point foran.
Endnu bedre ;-)
Vi skal smide point i 3 af de sidste 7 kampe for at kunne tabe mesterskabet. Der skal endda være mindst et nederlag iblandt. Det kan jeg simpelthen ikke forestille mig bliver tilfældet. Og Atletico og Real Madrid smider sikkert også point i en kamp eller to, hvis det skulle gå helt galt.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Barcas sløve indstilling fortsætter i 2016. Vi har vundet mange kampe, men vi har slet ikke spillet flot fodbold. Troede i det mindste at de ville sætte sig op til en clasico på hjemmebane, men nej. Fuld fortjent sejr til real. Jeg er seriøst bekymret over vores indstilling. Vi virker mætte og uden overskud. Jeg forventer en reaktion til kampen mod atletico. Hvis de tror de kan lalle sig til endnu en treble, så må de tro om. Håber denne kamp bliver et wake up call for alle.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Visca El Barca skrev:
A$AP skrev:Fuldt fortjent, intet mindre. Hellere i dag end mod Atletico.
Argumenter som disse, forstår jeg ikke. Der skal helst ikke være noget "heller i dag end". Denne kamp skal slet slet ikke tabes, det er mod den største rival, vi kan fuldstændig lukke og slukke deres mesterskabsambitioner, vi kan bibeholde vores forspring til Atleti. Vi får så nærmest en perfekt kamp, den smider vi efter 20 min, derefter får vi endnu engang den serveret på faden med det røde kort til Ramos, og så smider vi det væk.

Nu har vi 6 point til Atleti og 7 til Real. Begge er inde i mesterskabskampen. Vinder de i midtugen mod os, vil de for alvor have overhånd og overskud i slutspurten og så kan det hele meget lidt ende med at vi vinder ingenting.

Jeg er lidt rystet over, at man har denne lidt ligegyldig attitude omkring El Clasico.Også fra fansenes side.
Hvad er der at sige, andet end det jeg allerede har sagt? Lucho fejler for groft i dag, han insistere på at holde Messi inde centralt, på trods af at hans spil var pisse dårligt. På trods af, at Marcelo heller ikke har Messi at bekymre sig om, hvilket giver ham massere af plads fremad på banen. Lucho vælger så derefter på trods af, at Marcelo var grunden til deres mål, at gøre det endnu lettere for ham ved at skifte Turan ind til fordel for Rakitic. Turan som går og tager pis på det hele, han er i FC Barcelona nu. Dagene med det hårde spil og mange løb i Atletico er endeligt overståede.

Messi, Suarez og Neymar er piv elendige i dag. Suarez kunne have været oppe på 40 mål i ligaen, det er hans egen skyld han ikke er det. Han har været under niveau i 2016.

Alba fortsætter det nedadgående spil.

Vi taber i dag fordi at de var bedre end os. De fik endda et mål fejlagtigt annulleret. Det var fuldt fortjent. Selvfølgelig skulle vi have vundet i dag. ''Lidt ligegyldig attitude'' Hvis der var nogen der viste sådan en attitude, så var det sgu spillerne. Man skulle tro at det var os der fik et rødt kort, og ikke dem. Det var os der i dag lignte et hold i Real Madrids situation.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Raman93 »

Problemet var Messi inde i midten. Det gav ingen mening taktisk. Mindede mest af alt om vores Tata dage.
De sidste 10 min i kampen var latterlige. Vi tillod det ene kontraangreb efter det andet. Forhelvede man

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster