1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det er noget lort...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tror sgu at han smutter til MC. Virkeligt ærgeligt. Så håber jeg Bravo spiller til han bliver 52.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Champione »

Synes sgu lidt MAtS har en forkert holdning og attitude til Barca.
Han mangler lidt ydmyghed og respekt.
Han glemmer at han spiller for verdens største klub - og først i denne sæson har han grebet sine chancer (imo).
Han piver i pressen og glemmer at han ikke er ældre end han er.
Det er drøn ærgerligt hvis han vil væk, men at han vil forlade verdens største hvor han står i den største klubturnering - og kan blive førstekeeper i mange år - det er mig en kæmpe gåde! Om halvanden sæson der har han verdenen for sine fødder - men alligevel har han travlt.
Jeg forstår ham ikke. Målmænd slår generelt først for alvor igennem senere. Han kunne passende kigge mod hans landsmand Neuer, som først skiftede til Bayern som 26 årig,

Kom nu ind i kampen, er ikke et miniputhold du spiller for, der er hård konkurrence og fejl "straffes", havde han stået helt insane i sidste sæson, så havde han stået alle kampe. Det gjorde han ikke, og så greb Bravo omvendt chancen.
Det er vilkårene i verdens største klub min ven.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Daluigi »

Champione skrev:Synes sgu lidt MAtS har en forkert holdning og attitude til Barca.
Han mangler lidt ydmyghed og respekt.
Han glemmer at han spiller for verdens største klub - og først i denne sæson har han grebet sine chancer (imo).
Han piver i pressen og glemmer at han ikke er ældre end han er.
Det er drøn ærgerligt hvis han vil væk, men at han vil forlade verdens største hvor han står i den største klubturnering - og kan blive førstekeeper i mange år - det er mig en kæmpe gåde! Om halvanden sæson der har han verdenen for sine fødder - men alligevel har han travlt.
Jeg forstår ham ikke. Målmænd slår generelt først for alvor igennem senere. Han kunne passende kigge mod hans landsmand Neuer, som først skiftede til Bayern som 26 årig,

Kom nu ind i kampen, er ikke et miniputhold du spiller for, der er hård konkurrence og fejl "straffes", havde han stået helt insane i sidste sæson, så havde han stået alle kampe. Det gjorde han ikke, og så greb Bravo omvendt chancen.
Det er vilkårene i verdens største klub min ven.
Helt enig. Hvis ikke han kan se perspektiverne i den situation han er i nu, så er han simpelthen for dum og respektløs til vores klub. Han står overfor at blive fast keeper i verdens absolut bedste klub i dette årtusinde - og så har han så travlt med at få mere spilletid?.. Han vandt en Champions League-finale sidste år for dælen!!.. Klap da hesten og brug din tid på at udvikle dig! Hvis de udtalelser der passer, så er han en tåbe.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Målmænd slår generelt først for alvor igennem senere. Han kunne passende kigge mod hans landsmand Neuer, som først skiftede til Bayern som 26 årig,
Nu var det så bare ikke fordi at neuer sad på bænken i bayern i flere år inden han blev starter. Han spillede fast og udviklede sig i schalke hvilket gjorde at han kunne nå et niveau der tillod ham at spille for bayern.

Og hvorfor er det sikkert at MAtS bliver førstekeeper når bravo smutter? Lucho mener tydeligvis ikke at MAtS har niveauet til at starte fast nu og samtidig mener MAtS ikke at han udvikler sig nok med den nuværende ordning. Så kan det ikke tænkes at han er lidt nervøs for sin fremtid? Og måske er det derfor han går i medierne og presser lidt på da han stadig har alderen med sig og kan udvikle sig. Det har han dog ikke for evigt og pludselig er der gået et par sæsoner til med 20-25 kampe og så er det ikke sikkert at niveau er højt nok til at starte. Og da barca er verdens største klub så henter man bare et nyt stort navn.
Kom nu ind i kampen, er ikke et miniputhold du spiller for, der er hård konkurrence og fejl "straffes", havde han stået helt insane i sidste sæson, så havde han stået alle kampe. Det gjorde han ikke, og så greb Bravo omvendt chancen.
Han var med til at vinde CL og CdR? Var det så bare holdet der gjorde det mens det åbenbart var Bravo der gjorde at vi vandt ligaen? MAtS viste i sin første sæson at vi kunne vinde verdens største turnering med ham på kassen. Det burde være nok til at man satsede på ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Skydefinten »

Måske en statement, den gode hr. Stegen lige har smidt på sin profil...(med mindre han står på stranden i England)
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er selvfølgelig fra den meget kendte strand de har i Mönchengladbach.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af A$AP »

Jeg tror måske at fansene og folk udefra er lidt er gode til at overdramatisere det hele, + de konstante rygter. Jeg tror dog derimod heller ikke at Bravo og Ter Stegen har et venskab som MSN og at de er hjemme og besøge hinanden. Ter Stegen burde være klar over, at han er fremtidens mand og at han kan komme til at være målmand for Barca i 10-8 år og alt hvad det indebærer..

Hvis han ender med at forlade os, så er det også ham selv der har været med til det valg. Det ville være en kæmpe skuffelse synes jeg, for han passer virkelig godt ind og så kan jeg virkelig godt lide ham. Det ville samtidig ikke være jordens undergang for mig. Lucho er en stædig mand, og jeg tror ikke at han bare lige sådan skifter målmandssystem. Og så tror jeg heller ikke at Bravo har tænkt sig at flytte hjem til Chile lige forløbig, eller at finde sig en anden klub i Europa. Håber at han bliver, men det er op til ham selv. Vil han hellere til Liverpool og spille med Kolo Toure, Lovren og Benteke så værsgo.

Eller også tager han til City, bare for at Pep kommer til at gøre det samme som Lucho, og bruger Hart i ligaen og Stegen i CL...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af A$AP »

Barcelona aware of interest of City, Man Utd and Liverpool for Ter Stegen, but won't sell. Can only leave if 80M buyout fee is paid. [sport]

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Michman »

Det er dybt uprofessionelt det han har gang i.. Efter min mening..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, helt enig. Han burde træne i stedet for at tage på stranden og tage billeder.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Drake »

Hvis Ter-stegen smutter, er der endnu en position der fucked fremtidsmæssigt!

Det er en at de ting jeg ikke kan lide ved LE, han tænker slet ikke på fremtiden!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Storken »

Drake skrev:Hvis Ter-stegen smutter, er der endnu en position der fucked fremtidsmæssigt!

Det er en at de ting jeg ikke kan lide ved LE, han tænker slet ikke på fremtiden!!
Det er et eller andet sted forståeligt nok, at trænere tænker kortsigtet. Chancen for at Lucho stadig har jobbet om 3 år er ikke særlig stor. Og hvis han har jobbet om 3 år, så skyldes det, at han har præsteret flotte resultater i perioden. Og dette opnåes nemmest ved ved at tænke kortsigtet.

Det er faktisk et lidt spøjst dilemma. Den træner der tænker langsigtet vil sandsynligvis miste jobbet indenfor kort tid grundet resultaterne på kort sigt :problem: :think:

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af ladislau »

Slet ikke enig. Det er naturligvis en løbende afvejning, men trænere har da igennem tiderne(også i Barca) formået begge dele. Selvfølgelig i varierende grad.

Målmands situationen er faktisk et glimrende eksempel på netop dette. Tror ikke, LE har delt spiletiden mellem målmændene fordi det er optimalt her og nu.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Barcaholic »

Storken skrev:
Drake skrev:Hvis Ter-stegen smutter, er der endnu en position der fucked fremtidsmæssigt!

Det er en at de ting jeg ikke kan lide ved LE, han tænker slet ikke på fremtiden!!
Det er et eller andet sted forståeligt nok, at trænere tænker kortsigtet. Chancen for at Lucho stadig har jobbet om 3 år er ikke særlig stor. Og hvis han har jobbet om 3 år, så skyldes det, at han har præsteret flotte resultater i perioden. Og dette opnåes nemmest ved ved at tænke kortsigtet.

Det er faktisk et lidt spøjst dilemma. Den træner der tænker langsigtet vil sandsynligvis miste jobbet indenfor kort tid grundet resultaterne på kort sigt :problem: :think:
Med LE's første sæson og nuværende sæson, tror jeg han er der om 3 år, hvis altså selv han gider. :)
Det er kun Tata der har haft en sæson som træner i nyere tid, og vi kan vidst godt blive enige om at han ikke var manden for os. (Tito, RIP, tæller ikke med)
Although he wants to play more, Barcelona goalkeeper Marc-Andre ter Stegen (23) plans to stay at the club next season. [sport]
Noget tyder dog på Stegen er klar til at kæmpe om pladsen. :thumbup:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster