Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Barcaholic skrev:
Storken skrev:Jeg kunne godt forestille mig, at Ter Stegen blev solgt. Jeg vil ikke sige, at Ter Stegen har skuffet, men hans indgreb føles ofte mere arrogante end sikre. Det er svært at forklare, men hans udstråling skaber ikke tryghed. Jeg sidder altid med en fornemmelse af, at det kan gå galt, når han skal i aktion.

Det er måske bare mig :? :|
Tror bar det er dig.
Det er tydeligt at Ter Stegen passer til Barca, at han nogen gange har prøvet en unødvendig aflevering, det er hvad det er.
Hvem derude synes du ville kunne passe bedre som Barcmålmand end Ter Stegen?.
De Gea, Neuer og Lloris.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Agger: "– Barcelona var en mulighed, jeg havde i 2013. Men da jeg traf min beslutning dengang, var det den rigtige beslutning på daværende tidspunkt at blive i Liverpool. Det er ikke noget, jeg i dag fortryder, men når jeg tænker tilbage, kunne det have været sjovt at prøve. For tre- fire år siden havde Spanien måske passet godt til mig. Sådan valgte jeg ikke, og det kommer jeg aldrig til at fortryde… "
Kilde: http://indkast.dk/142226/Agger-afviste- ... -Liverpool

Nej du er fanme også så dum. Hvorfor bliver man så irriteret på ham, hver gang han åbner munden? Du har sagt nej til at spille for måske det bedste hold i verden sammen med muligvis den største spiller i historien. Og så fortryder han ikke? Det må være indbildning. Hvis ikke man har en trang til at vinde mere end det han vandt i Liverpool, så er det sgu spild af det talent han trods alt har været i besiddelse af.
Visca el Barca

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Irriteret?......

Agger har præcis de dyder som vi elsker i vores klub... klubfølelse. Han ELSKER Brøndby, og han ELSKER Liverpool.
Præcis som Puyol og Xavi elsker/elskede Barca.
#jesuisSheep

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Bager: er du fck fan? Syntes jo netop som også zqa pointer at agger er mand af rette støbning. Det nemme for ham havde da været at tage til barca, tjene endnu flere fede penge og højst sandsynlig vinder pokaler, men han valgte at blive ved den klub han elskede, der hvor han følte et tilhørsforhold, hvor menneskerne omkring klubben betød noget for ham. Det er da netop de typer vi i barca elsker og respektere.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Bager skrev:Agger: "– Barcelona var en mulighed, jeg havde i 2013. Men da jeg traf min beslutning dengang, var det den rigtige beslutning på daværende tidspunkt at blive i Liverpool. Det er ikke noget, jeg i dag fortryder, men når jeg tænker tilbage, kunne det have været sjovt at prøve. For tre- fire år siden havde Spanien måske passet godt til mig. Sådan valgte jeg ikke, og det kommer jeg aldrig til at fortryde… "
Kilde: http://indkast.dk/142226/Agger-afviste- ... -Liverpool

Nej du er fanme også så dum. Hvorfor bliver man så irriteret på ham, hver gang han åbner munden? Du har sagt nej til at spille for måske det bedste hold i verden sammen med muligvis den største spiller i historien. Og så fortryder han ikke? Det må være indbildning. Hvis ikke man har en trang til at vinde mere end det han vandt i Liverpool, så er det sgu spild af det talent han trods alt har været i besiddelse af.
Haha, ja, han skriver at han aldrig fortryder. Yeah right. Det reducerer ham bare til en løgner, der virkelig er dårlig til at lyve.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Jesni skrev:
Bager skrev:Agger: "– Barcelona var en mulighed, jeg havde i 2013. Men da jeg traf min beslutning dengang, var det den rigtige beslutning på daværende tidspunkt at blive i Liverpool. Det er ikke noget, jeg i dag fortryder, men når jeg tænker tilbage, kunne det have været sjovt at prøve. For tre- fire år siden havde Spanien måske passet godt til mig. Sådan valgte jeg ikke, og det kommer jeg aldrig til at fortryde… "
Kilde: http://indkast.dk/142226/Agger-afviste- ... -Liverpool

Nej du er fanme også så dum. Hvorfor bliver man så irriteret på ham, hver gang han åbner munden? Du har sagt nej til at spille for måske det bedste hold i verden sammen med muligvis den største spiller i historien. Og så fortryder han ikke? Det må være indbildning. Hvis ikke man har en trang til at vinde mere end det han vandt i Liverpool, så er det sgu spild af det talent han trods alt har været i besiddelse af.
Haha, ja, han skriver at han aldrig fortryder. Yeah right. Det reducerer ham bare til en løgner, der virkelig er dårlig til at lyve.

Og det ved du bare sådan lige fordi at???
Kom nu over det altså, vi er ikke alle sammen ens vel, folk tænker forskelligt, priotere forskelligt er det virkeligt så svært at forstå?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Jønde skrev:Bager: er du fck fan? Syntes jo netop som også zqa pointer at agger er mand af rette støbning. Det nemme for ham havde da været at tage til barca, tjene endnu flere fede penge og højst sandsynlig vinder pokaler, men han valgte at blive ved den klub han elskede, der hvor han følte et tilhørsforhold, hvor menneskerne omkring klubben betød noget for ham. Det er da netop de typer vi i barca elsker og respektere.
Jeg er cirka lige så ligeglad med dansk fodbold, som Donald Trump er om politik. Jeg synes bare Daniel Agger kommer ud så selvretfærdig og hellig til en grad, så man begynder at spekulere i om manden selv fatter tyngden af det mundlort han lukker ud. Han har altid virket for mig som en spiller med et ualmindeligt talent (ihvertfald efter danske målestok), men som egentlig ikke kan lide at spille fodbold, men gjorde det fordi han er god til det. Og det irriterer mig at sådan et talent tilfaldt ham, når andre ville give deres højre arm for at få chancen for at spille for eksempelvis Barca.
Visca el Barca

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Bager skrev:
Jønde skrev:Bager: er du fck fan? Syntes jo netop som også zqa pointer at agger er mand af rette støbning. Det nemme for ham havde da været at tage til barca, tjene endnu flere fede penge og højst sandsynlig vinder pokaler, men han valgte at blive ved den klub han elskede, der hvor han følte et tilhørsforhold, hvor menneskerne omkring klubben betød noget for ham. Det er da netop de typer vi i barca elsker og respektere.
Jeg er cirka lige så ligeglad med dansk fodbold, som Donald Trump er om politik. Jeg synes bare Daniel Agger kommer ud så selvretfærdig og hellig til en grad, så man begynder at spekulere i om manden selv fatter tyngden af det mundlort han lukker ud. Han har altid virket for mig som en spiller med et ualmindeligt talent (ihvertfald efter danske målestok), men som egentlig ikke kan lide at spille fodbold, men gjorde det fordi han er god til det. Og det irriterer mig at sådan et talent tilfaldt ham, når andre ville give deres højre arm for at få chancen for at spille for eksempelvis Barca.
Okay men så tror jeg ærlig talt at du er total gal på den. Han har netop været "kendt" som en spiller med stor spilleglæde og som en spiller der har spillet grundet sin kærlighed til spillet og ikke grundet et ønske om et liv i sus og dus. Han har altid gjort utrolig meget ud af være tilgænelig over for de drenge spillerne i brøndby og hedder det rosengården hans barndomsklub?. Han har altid gjort meget ud af at komme og spille med dem og dele glæden ved spillet. Det du nok misforstår er at agger aldrig har elsket spotlight og kendislivet som følgler med professionel fodbold.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Rosenhøj. Hans barndomsklub. Ændrer dog ikke på indlægget mening, som jeg er ret så enig i.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

PuyolErGud skrev:Rosenhøj. Hans barndomsklub. Ændrer dog ikke på indlægget mening, som jeg er ret så enig i.

Tak for rettelse, rosenhøj selvfølgelig.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Jønde skrev:
Jesni skrev:
Bager skrev:Agger: "– Barcelona var en mulighed, jeg havde i 2013. Men da jeg traf min beslutning dengang, var det den rigtige beslutning på daværende tidspunkt at blive i Liverpool. Det er ikke noget, jeg i dag fortryder, men når jeg tænker tilbage, kunne det have været sjovt at prøve. For tre- fire år siden havde Spanien måske passet godt til mig. Sådan valgte jeg ikke, og det kommer jeg aldrig til at fortryde… "
Kilde: http://indkast.dk/142226/Agger-afviste- ... -Liverpool

Nej du er fanme også så dum. Hvorfor bliver man så irriteret på ham, hver gang han åbner munden? Du har sagt nej til at spille for måske det bedste hold i verden sammen med muligvis den største spiller i historien. Og så fortryder han ikke? Det må være indbildning. Hvis ikke man har en trang til at vinde mere end det han vandt i Liverpool, så er det sgu spild af det talent han trods alt har været i besiddelse af.
Haha, ja, han skriver at han aldrig fortryder. Yeah right. Det reducerer ham bare til en løgner, der virkelig er dårlig til at lyve.

Og det ved du bare sådan lige fordi at???
Kom nu over det altså, vi er ikke alle sammen ens vel, folk tænker forskelligt, priotere forskelligt er det virkeligt så svært at forstå?

Fordi man igennem et helt liv naturligvis fortryder et eller andet. Det kan du da vel se.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Jeg kan forstå, at vi har fundet et "meget stort bud" på Arda Turan fra Kina. Afhængigt af hvor stort beløbet er, så ville jeg sende ham afsted. Hvis det ligger i nærheden af, hvad vi selv betalte, så ville jeg sende ham afsted uden at blinke.

Det kan godt være, at han kun har kunnet spille i nogle måneder og mangler tilvænningstid osv osv, men han er 29. Han var tænkt som en forstærkning her og nu og ikke på længere sigt, lidt ligesom Suarez. Spilmæssigt har han overhovedet ikke levet op til dette, men hvad værre er hans fysik og løbearbejde.

Selvom jeg var fortaler for Arda i sommers, ville jeg tage buddet fra Kina meget seriøst. Atletico fik skilt sig af med et fejlkøb i form af Martinez også til Kina for gode penge.

Jeg mener heller ikke, at vi har brug for nogen erstatning. Iniesta, Rakitic, Roberto, Rafinha, Denis Suarez er rigtigt fornuftigt. Køb noget til vores forsvar.

I øvrigt så ved jeg ikke med Vidal. Men han ligner godt nok også et fejlkøb af dimensioner, når Lucho hellere vil bruge Roberto dernede.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Der skal slet ikke tøves, tilbuddet skal accepteres. Der er spillere med langt større potentiale som Denis og Rafinha der skal sidde på bænken til fordel for Turan. Og så vil et salg til Kina virkelig også give et tiltrængt pust i økonomien til køb af spillere. Turan har været okay mod Getafe, Rayo og Eibar. Jeg synes han går rundt og tager pis på tingene, som om at nu er han endelig i Barca, ikke mere slid og unødvendige løb, udover et dumt kort hver kamp. Der er mere vildskab over Eriksen på landsholdet. Og så synes jeg ikke han bringer halvt så meget som Rakitic eller Iniesta.

Håber han kan få mig til at skifte mening, jeg tvivler.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er svært at sige nej til sådan et bud hvis det altså er sandt. Jeg kan rigtig godt lide turan og tror egentlig at han bliver fin når han har spillet lidt mere. Men han er 29 og vil ikke være andet end reserve så man burde imo sige ja.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Et stort bud på arda skal bare accepteres asap. Hvis vi kan tjene penge på en dyrt indkøbt reserve så skal vi bare slå til.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster