Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Våd-hund kærlighedsbarn
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Skydefinten skrev:Våd-hund kærlighedsbarn
Jeg har lyst til mælk nu
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg er lettere beruset på Flammen

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBarcelonaChr skrev:Jeg er lettere beruset på Flammen
Så pas lige på at der ikke er en der knekkr dine knoglr! Jeg har hørt at den slags findes i Odense!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

No worries, emo er ikke i byen i aften. Han ligger i seng og der HC!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Når man ikke kan huske hvor ens penge er blevet af efter en bytur.. :grin:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:Når man ikke kan huske hvor ens penge er blevet af efter en bytur.. :grin:
Det har sikkert været noget i stil med, "Ingen kvaler, Chris betaler" :grin:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Når man ikke kan huske hvor ens penge er blevet af efter en bytur.. :grin:
Det har sikkert været noget i stil med, "Ingen kvaler, Chris betaler" :grin:
Ville slet ikke undre mig! :glad:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Okay, fuck nu af. Kan vi ikke bare bombe Molenbeek?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Molenbeek er virkelighedens Mordor.

Selvmordsbombere i Bruxelles nu. Instanbul den anden dag. Hvad fanden sker der.

Man kan kun håbe, at angrebet er slut nu, og ikke forsætter i andre byer/lande.
"Spændende" hvor mange med den tankegang, som smuttede ind over nordeuropæiske grænser det sidste halve år. Ikke at de ikke findes i hobetal i forvejen.


Video fra lufthavnen af eksplosionen.
Spoiler
Vis
phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Jønde »

Trist dag i dag. Mange uskyldige liv er gået tabt. Europa oplever igen igen den værste frygt ramme os med et brag.
Grundlaget for splittelse, had og foragt, har fået ny næring. Laveste fællesnævner er fodret og nationen koger over af raseri og her sidder jeg tilbage med en stille følelse af håbløshed på menneskets vegne. :cry:
Som race må man blot konstatere at vi er så fuckd i hovedet at det halve kunne være nok.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jønde skrev:Som race må man blot konstatere at vi er så fuckd i hovedet at det halve kunne være nok.
Lige så lidt som den almindelige muslim fortjener at blive gjort medansvarlig for islamistisk vold, lige så lidt fortjener resten af menneskeheden det. Langt de fleste af os er jo ordentlige, medfølende, hjælpsomme mennesker, der bekymrer sig om andre og som aldrig ville kunne finde på at dræbe tilfældige fremmede. Det er jo netop derfor, at langt de fleste af os - uanset nationalitet, religion eller politisk overbevisning - bliver så chokerede over dagens angreb. Det er trods alt værd at huske.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Flax_Generous skrev:
Jønde skrev:Som race må man blot konstatere at vi er så fuckd i hovedet at det halve kunne være nok.
Lige så lidt som den almindelige muslim fortjener at blive gjort medansvarlig for islamistisk vold, lige så lidt fortjener resten af menneskeheden det. Langt de fleste af os er jo ordentlige, medfølende, hjælpsomme mennesker, der bekymrer sig om andre og som aldrig ville kunne finde på at dræbe tilfældige fremmede. Det er jo netop derfor, at langt de fleste af os - uanset nationalitet, religion eller politisk overbevisning - bliver så chokerede over dagens angreb. Det er trods alt værd at huske.
Vise ord og jeg er ret så enig.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Jønde »

Flax_Generous skrev:
Jønde skrev:Som race må man blot konstatere at vi er så fuckd i hovedet at det halve kunne være nok.
Lige så lidt som den almindelige muslim fortjener at blive gjort medansvarlig for islamistisk vold, lige så lidt fortjener resten af menneskeheden det. Langt de fleste af os er jo ordentlige, medfølende, hjælpsomme mennesker, der bekymrer sig om andre og som aldrig ville kunne finde på at dræbe tilfældige fremmede. Det er jo netop derfor, at langt de fleste af os - uanset nationalitet, religion eller politisk overbevisning - bliver så chokerede over dagens angreb. Det er trods alt værd at huske.

Jo jo helt enig, men utrolig mange mennesker, hjælpsomme, medfølende og ordenlige mennesker, bliver lige præcis så chokerede af episoder som den her at det rykker på deres holdninger og grundværdiere. Tag et rationelt kig på hele den vestlige verden, og du ser en verden der i stadig højere grad søger at lukke sig om sig selv, vi i tale sætte et os og dem, med os eller imod os. Nationalistiske partier har markant fremgang i hele europa, i usa har vi trump hvis løsninger er at bygge mure og bombe fjender tilbage til stenalderen. Its a new normal. Og jeg syntes ikke om det.
I øvrigt er begreber som medfølese og hjælpsomhed jo ikke et udtryk for at man ikke er fuldt op af had til dem man ikke hjælper eller bor ved siden af.
Og iøvrigt hvis du læser mit indlæg som et forsøg på at give nogen skyld for vold så læser du forkert. Jeg er slet ikke intresseret i skylds spørgsmål. Jeg udtrykker blot en byd fortvivlelse over, en stadig stigende kløft mellem mennesker i almindelighed.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster