Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af PuyolErGud »

emo skrev:Fungerer nu. Efter en opdatering var alt undtager under-fora slået fra, så som tidslinje, ulæste, osv...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Oplevede det samme. Var også forvirret først!

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Spørgsmål til net doktor:

Har i dag (rettere sagt i går) ageret flyttemand for min søster og er umiddelbart kommet til at få trykket mine ribben. Det gør ret ondt når jeg trækker vejret, mest i højre side. Kan også mærke det hvis jeg holder på luften, eller hvad man nu kan sige. Har ikke prøvet sådan noget før, skal jeg gå til læge eller går det bare over igen? Det er ikke et smertehelvede, men vil da gerne være på den sikre side.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Bare afvent et par dage. Det er intet livsfarligt. Hvordan skete det?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Bare afvent et par dage. Det er intet livsfarligt. Hvordan skete det?
Skulle bære en dobbeltseng op igennem en alt for smal opgang. Den sad fast, og vi kunne ikke få den helt op til lejligheden. Prøvede at presse på fra flere vinkler med alt fra ben, skulder, hænder osv., for at få den fri. Må have lavet et vrid af en art. Det gør mest ondt når jeg ligger ned, når jeg går rundt mærker jeg det kun når jeg trækker vejret dybt.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvis du har trykket et ribben, vil du have ondt ved bevægelse. Man trykker typisk et ribben ved uheld som fald fra cykel eller fysisk kontaktsport. Man kan ikke fremskynde processen på nogen måde, så hvis jeg var dig, så havde jeg afventet nogle dage og set, om det gik lidt i sig selv.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:
Heartbreaker skrev:Bare afvent et par dage. Det er intet livsfarligt. Hvordan skete det?
Skulle bære en dobbeltseng op igennem en alt for smal opgang. Den sad fast, og vi kunne ikke få den helt op til lejligheden. Prøvede at presse på fra flere vinkler med alt fra ben, skulder, hænder osv., for at få den fri. Må have lavet et vrid af en art. Det gør mest ondt når jeg ligger ned, når jeg går rundt mærker jeg det kun når jeg trækker vejret dybt.
Så skal du bare går hele tiden og ikke trække vejret :mrgreen:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Hvis du har trykket et ribben, vil du have ondt ved bevægelse. Man trykker typisk et ribben ved uheld som fald fra cykel eller fysisk kontaktsport. Man kan ikke fremskynde processen på nogen måde, så hvis jeg var dig, så havde jeg afventet nogle dage og set, om det gik lidt i sig selv.
Jeg mærker det bestemt også når jeg bevæger mig, det er dog mest når jeg ligger ned. Det er omkring ribbenene, men jeg er som sagt ikke ekspert på området, så det er rart at der findes eksperter på forum. :smile: Venter et par dage og ser hvordan det går. Tak for svar, HB. :smile:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lopezzz skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Heartbreaker skrev:Bare afvent et par dage. Det er intet livsfarligt. Hvordan skete det?
Skulle bære en dobbeltseng op igennem en alt for smal opgang. Den sad fast, og vi kunne ikke få den helt op til lejligheden. Prøvede at presse på fra flere vinkler med alt fra ben, skulder, hænder osv., for at få den fri. Må have lavet et vrid af en art. Det gør mest ondt når jeg ligger ned, når jeg går rundt mærker jeg det kun når jeg trækker vejret dybt.
Så skal du bare går hele tiden og ikke trække vejret :mrgreen:
Hahahaha, god idé. :lol:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Ved nærmere eftertanke tror jeg, du har fået aids.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Ved nærmere eftertanke tror jeg, du har fået aids.
Hahaha, smutter til lægen imorgen! :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af zqa »

Gutter, min iPhone 6s slukker af sig selv, også selvom den har massere af strøm. Er der nogen der har haft lignende problem?


Sent from my iPhone using Tapatalk
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

zqa skrev:Gutter, min iPhone 6s slukker af sig selv, også selvom den har massere af strøm. Er der nogen der har haft lignende problem?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Har du prøvet at gendanne din iPhone? Hvis jeg har haft problemer med min, plejer en gendannelse at klare det.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

zqa skrev:Gutter, min iPhone 6s slukker af sig selv, også selvom den har massere af strøm. Er der nogen der har haft lignende problem?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lyder irriterende.
Åbenbart et kendt problem med IOS9 og iPhone 6S.





Det er åbenbart indlæsning af data der forårsager det kombineret med IOS 9 og nyere.

Har du prøvet at holde HOME og POWER inde efter den lukker ned? (genstart)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af zqa »

Har gendannet, både som ny og med min backup.

Jeg kan kun tænde den igen ved at genstarte. Det er skide irriterende.
Overvejer om jeg skal få den byttet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Det ville jeg gøre.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster