Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Hmm, jeg vil gætte på at Hornets slår Mavericks. Hornets er 25-9 på hjemmebane og Mavs er kun 14-7 på udebane. Hornets har dertil vundet 7 kampe i streg og sigter mod et bedre seed i East, måske endda så højt som 3. seed.

Derudover bør Raptors også slå Bulls, endda ret overlegent. Raptors er 26-7 på i Toronto og Bulls er kun 11-20 på udebane. Raptors må samtidig ikke tabe specielt mange flere kampe, hvis de stadig har ambitioner om at stjæle 1. seed fra Cavaliers. Vigtigst er alt er Bulls dog ekstremt decimerede. Joakim Noah er færdig for sæsonen, Derrick Rose spiller ikke i dag og Pau Gasol spiller så vidt jeg kan se heller ikke. Dertil er Mike Dunleavy syg og er tvivlsom. Sidst ser det ud til at holdets helt store stjerne, Jimmy Butler, kommer til at spille, men han er formentlig langt fra at være fit. Så Raptors burde virkelig vinde den her komfortabelt.

Hvis man skal være fræk og satse lidt, kan man spille lidt penge på at Jazz slår Cavaliers. Jazz er cirka ligeså god på hjemmebane, som Cavs er på udebane. Men Cavs er allerede så godt som sikret et top 3 seed i East, mens Jazz stadig jagter playoffs, så der er noget mere på spil for Jazz end der er for Cavs. Det bliver dog svært, men hvis man vil satse lidt kan man gøre det her.

Sidst spille mine Timberwolves mod Suns. Begge hold er rigtig dårlige. Det bliver nok også en rigtig dårlig kamp. Men jeg tror vi - altså Timberwolves - vinder den!

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Basketball

Indlæg af Ronaldinho »

Tak for en dybdegående gennemgang. Jeg spiller på det sikre i dagens anledning :glad:
Ronaldinho Gaúcho

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Hmm, jeg vil gætte på at Hornets slår Mavericks. Hornets er 25-9 på hjemmebane og Mavs er kun 14-7 på udebane. Hornets har dertil vundet 7 kampe i streg og sigter mod et bedre seed i East, måske endda så højt som 3. seed.

Derudover bør Raptors også slå Bulls, endda ret overlegent. Raptors er 26-7 på i Toronto og Bulls er kun 11-20 på udebane. Raptors må samtidig ikke tabe specielt mange flere kampe, hvis de stadig har ambitioner om at stjæle 1. seed fra Cavaliers. Vigtigst er alt er Bulls dog ekstremt decimerede. Joakim Noah er færdig for sæsonen, Derrick Rose spiller ikke i dag og Pau Gasol spiller så vidt jeg kan se heller ikke. Dertil er Mike Dunleavy syg og er tvivlsom. Sidst ser det ud til at holdets helt store stjerne, Jimmy Butler, kommer til at spille, men han er formentlig langt fra at være fit. Så Raptors burde virkelig vinde den her komfortabelt.

Hvis man skal være fræk og satse lidt, kan man spille lidt penge på at Jazz slår Cavaliers. Jazz er cirka ligeså god på hjemmebane, som Cavs er på udebane. Men Cavs er allerede så godt som sikret et top 3 seed i East, mens Jazz stadig jagter playoffs, så der er noget mere på spil for Jazz end der er for Cavs. Det bliver dog svært, men hvis man vil satse lidt kan man gøre det her.

Sidst spille mine Timberwolves mod Suns. Begge hold er rigtig dårlige. Det bliver nok også en rigtig dårlig kamp. Men jeg tror vi - altså Timberwolves - vinder den!
kan godt forstå du ikke tør at oddse okc :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Bare rolig, brothr! I er på hjemmebane og Russ kan ikke tillade at Lillard outshiner ham! I vinder! :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Bare rolig, brothr! I er på hjemmebane og Russ kan ikke tillade at Lillard outshiner ham! I vinder! :D
men hvis de ender med en føring ind i 4. så taber de..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15002
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Ey yo LJ, what you bout to say now bitch! //■\\
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15002
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev: Sidst spille mine Timberwolves mod Suns. Begge hold er rigtig dårlige. Det bliver nok også en rigtig dårlig kamp. Men jeg tror vi - altså Timberwolves - vinder den!
oops Mirza did it again :)
phpBB [video]
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, og sekunder før det blev Wiggins snydt for et and-one spil. Home cooking.

Men, ja ja. Ét skridt tættere på det top 5 pick.

I øvrigt tabte både Hornets og Raptors. :lol:

Virkelig ringe af dem. Især Raptors. Bulls burde ikke vinde sådan en kamp, med så mange nøglespillere ude. Så er det lidt mere forståeligt at Hornets taber til en Dirk Nowitzki der bare lige dropper 23 pts / 11 reb på 28 minutter. Til gengæld kan Jonas så glæde sig lidt over Bulls-sejren! :cool:

Håber du smed lidt på Utah, Ronaldinho! Jeg tænkte nok at Cavs kunne komme i problemer overfor THE STIFLE TOWER og Co. :lol:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15002
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

3 timer til...
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15002
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Barca vs Puta lige nu live stream. Alt afgørende kamp om hvem der kommer videre fra gruppespillet.
Jeg er møghamrende nervøs.

http://k2deportes.blogspot.dk/2015/11/c ... 1.html?m=1
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15002
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Vi bankede dem 31:4 i første kvarter men de kom stærkt tilbage i 2. og nu står der 40:28 ved pausen. Det skal nok blive en af de kanpe som bliver afgjort i sidste millisekund.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15002
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tør ikke se afslutningen. Det er for nervepirrende
MDCCCXCIX

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

31-4?!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Altså de livescores jeg kan se står der alle 25-4, men stadig voldsomt!

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Og vi vandt kampen, så det endte også godt!

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster