6/3 Eibar - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

FCBarcelonaChr skrev:Findes der Ray-lights?
Yes, her
qepd

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Findes der Ray-lights?
Yes, her
Tusind tak!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Mathieu efter kampen... Haha!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Det er ikke smøger, det er vagina
qepd

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Skydefinten skrev:Pique LIVEEEE



Haha. Pique, den tosse. Live-udsendelse via Periscope fra flyveren. Spillerne gad ikke rigtigt ham mere til sidst[emoji38] :lol:
Det er fedt. Piqué er træt af journalister, der alligevel skriver hvad de har lyst til, så han er gået over til periscope i stedet - hvor spørgsmålene vel nærmest også er bedre end dem journalisterne stiller
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

SD Eibar completed only five passes in the opening ten minutes.
FC Barcelona finished the game with 709 total passes, 88% success rate.
Woah..
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
SD Eibar completed only five passes in the opening ten minutes.
FC Barcelona finished the game with 709 total passes, 88% success rate.
Woah..
Damn boy. Var Eibar virkelig ringe, eller var vi virkelig gode?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

FCBarcelonaChr skrev:
kklaus skrev:
SD Eibar completed only five passes in the opening ten minutes.
FC Barcelona finished the game with 709 total passes, 88% success rate.
Woah..
Damn boy. Var Eibar virkelig ringe, eller var vi virkelig gode?
De pressede hårdt, og højt, men havde ikke bolden så meget.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Du kan sikkert nævne 50 spillere som kan presse men de har så ikke de kvaliteter som Suarez har. Det der adskiller Suarez fra alle andre spillere er så kombinationen af klasse og vildskab. Det får man ikke andre steder. Og det er derfor han spiller for os og var svaret på vores problemer.

Og her mener jeg stadig at vildskab er det vigtigste. Vi kunne have købt mange topangribere som kunne spille smarte afleveringer og lave flotte driblinger men vi købte Suarez fordi han går til den.

Hovedformålet med mit indlæg var forresten også at prikke lidt til storken som har en tendens til generelt at pointere hvor dårlig en spiller suarez er når han ikke scorer. Det var det jeg reagerede på da det er fuldstændig forkert og man derved negligerer det kæmpe arbejde han udfører uden bold.

Det er desuden lidt sjovt at du skriver at ingen er hævet over kritik. Da vi var flere herinde som var efter Messi pga manglende indsats så var du hurtigt ud og sætte os på plads. Ham måtte man åenbart ikke kritisere ;-)
Nej, min pointe er jo netop at det er kombinationen af vildskaben og evnerne med bolden, der gør Suárez så unik, så når evnerne med bolden pludselig ikke længere til stede - som de har været det i et par kampe på det seneste - så er han altså pludselig decimeret til en spiller à la Toquero, for nu at bruge et ekstremt eksempel. Det er han dog selvfølgelig ikke reelt set, for vi ser jo i slutningen af dagens kamp, at selvom han har spillet pivelendigt og stort set ikke lavet andet end at løbe offside, begå frispark og smide bolden væk, så viser han pludselig et glimt af de der fantastiske evner med bolden og scorer et sublimt mål.

Så det handler selvfølgelig også om at jeg stiller større krav til Suárez, end at han bare tonser rundt og kæmper røven ud af bukserne. At jeg stiller de større krav handler altså også om, at jeg ved at han kan så meget mere end bare det. Jeg ved også at han normalt ikke smider bolden væk så latterligt ofte som han har gjort det de sidste par uger. Det er netop derfor jeg er hård ved ham; fordi jeg ved at han har meget mere i sig.

Uden at kunne tale på vegne af Storken, tror jeg i øvrigt at hans pointe ikke var at Suárez er en dårlig spiller når han ikke scorer, men nærmere at Suárez ligner en rigtig dårlig spiller når han ikke scorer. Især hvis boldomgangen er ligeså dårlig som den var i dag og afleveringerne er ligeså upræcise som de var mod Rayo. Grundlæggende synes jeg jo bare at Suárez har haft to usædvanligt svage uger i rap, hvor spillet har været af langt lavere kvalitet end vi er vant til at se fra ham. Det er også fair nok at man har to - eller tre - uger af den slags i løbet af en sæson, men det er til gengæld også fair nok at jeg så påpeger at han spiller ringe.

Hvilken situation med Messi er det du refererer til? Kan du være lidt mere specifik?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Der er ikke den store grund til at fortsætte med køre rundt i det her. Det er tydeligt at du tillægger nogle dele af Suarez' spil mere værdi end det jeg gør. For mig er den store gevinst for holdet hans vildskab. Det er det som har ændret vores offensiv og gjort det muligt for Messi og Ney at fungerer så godt (sammen med midtbanen). Vi kunne have hentet mange bedre spillere men det ville ikke fungere så godt som det vi ser nu.

Det er selvfølgelig ikke ensbetydende med at jeg forventer at Suarez smider alle bolde der kommer i nærheden af ham væk eller andet men den Suarez jeg har set har altid været voldsomt direkte og mistet mange bolde. Derfor går det mig ikke så meget på og derfor mener jeg egentlig ikke at han har været skidt. Men fred med at det irriterer andre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Vi kunne have hentet mange bedre spillere men det ville ikke fungere så godt som det vi ser nu.
Mange bedre spillere end Suárez? Øh, hvem? Suárez scorede 31 og lagde op til 12 mål i 33 Premier League-kampe i sin sidste sæson i Liverpool. Han reddede Uruguays røv ved VM og bar dem ud af gruppespillet. Hvis han ikke havde bidt Chiellini - og dermed også havde haft efteråret hos os - er jeg overbevist om at han var blevet nomineret til Ballon d'Or for sit 2014 år. Han var nærmest egenhændigt ansvarlig for at Liverpool var det tætteste de har været på at vinde Premier League.

Jeg kan ikke lige gennemskue hvem de mange bedre spillere vi kunne have købt er. Ikke lige udover den kronisk skadede Agüero, venstrekanten Hazard, det tidligere fejlslagne projekt Zlatan og så måske Lewandowski. Og Cristiano Ronaldo naturligvis. Men Agüero er som sagt altid skadet, Hazard spiller samme position som Neymar, Zlatan havde vi prøvet, Ronaldo er naturligvis ikke et emne og Lewandowski havde allerede skrevet med Bayern. Hvem var der af bedre spillere vi kunne have købt i sommeren 2014?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Hleb har vi også prøvet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe jeg vidste at det ville blive misforstået da det ikke var formuleret ordentligt. Jeg tænkte på egenskaber med bolden hvor jeg ikke mener at Suarez tilhører eliten. Han er ikke den store dribler og hans afleveringer er også til tider for stressede. Det er her hans vildskab løfter ham da han ikke lader noget komme i vejen og bare tromler videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg synes du underspiller Suárez' evner med bolden på det kraftigste, for at det til at fremstå som om hans primære styrke er arbejdsindsatsen. Det er klart at hans arbejdsraseri er en vigtig, vigtig del af hans spil, men lad nu være med at gøre ham dårligere end han er med bolden for fødderne. Grunden til at jeg forventer at han kan slå simple afleveringer, tæmme bolden og lægge den af til sine medspillere, er jo netop at jeg har set ham gøre det et utal af gange før.

I sin sidste sæson i Liverpool var det kun Eden Hazard der snittede flere driblinger per kamp i Premier League end Suárez gjorde. Suárez er givetvis noget uortodoks i sin boldbehandling, men han har immervæk et fantastisk touch på bolden når han koncentrerer sig. Se bare det mål mod Madrid, hvor han tæmmer en lang Dani Alves-aflevering på fuldstændig åndssvag vis. Det er jo det Suárez kan, når han er in the zone.

I virkeligheden er det jo en stor cadeau til Suárez, at jeg forventer mere end bare hårdt arbejde fra ham. Jeg ved jo at han kan, så det irriterer mig grænseløst, når han smider lette bolde væk og afleverer bolden udover sidelinjen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi kommer ikke rigtigt nogle steder med det her. Du forventer noget andet fra Suarez end mig og det er fint. Jeg er ekstremt tilfreds med ham og har egentlig også været det de sidste uger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster