Copa del Rey

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Skydefinten skrev:Koncerten er blevet flyttet fra 14. til 21. maj.
Hahaha!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Sir Suiram »

Skydefinten skrev:Koncerten er blevet flyttet fra 14. til 21. maj.
Jeg håber, der er vildt mange RM-fans, der i lørdags sad og råbte på Bernabeu, at de ikke ville ha' Copa-finalen på Bernabeu, som har billetter til Springsteen, og nu ikke kan komme til koncerten, fordi den er flyttet.

Ja, den er kringlet og smålig, men jeg håber det alligevel.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Piquénbauer »

I Catalonien hader man alt ved den spanske hovedstad. Undtagen hvis det kan bruges til at sprede sine giftige regional-fanatiske budskaber.

Derfor har Barcelona da også lynhurtigt ønsket at få Estadio Santiago Bernabéu som spillested til den kommende Copa del Rey-finale, hvor modstanderen er Sevilla den 21. maj, såfremt Sevilla ikke når Europa League-finalen

Det bliver dog heldigvis ikke til noget, idet Estadio Santiago Bernabéu denne dag er optaget af en Bruce Springsteen-koncert og derfor på RFEF finde et andet spillested og her regnes Mestalla endnu engang til favoritterne til at huse finalen.
Fra medisteren. Hvordan fanden kan man få sig selv til at skrive sådan noget fis?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af kklaus »

Luis Enrique: "Bruce Springsteen concert at the Bernabeu on the day of the Cup final? Shame, I won't be able to go."
Hahaha! :D
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
Luis Enrique: "Bruce Springsteen concert at the Bernabeu on the day of the Cup final? Shame, I won't be able to go."
Hahaha! :D
Han er så kølig.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af JonasV »

Jeg fatter ikke at de ikke bare melder klart ud og siger at de helst ikke ser deres rivaler få en mulighed for at løfte en pokal på deres stadion. Det ville da være, om ikke andet, marginalt mindre ynkeligt end at skulle komme op med en ny Chris & chokoladefabrikken-værdig undskyldning hver gang.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Skydefinten »

Og hvorfor fanden kan man dog ikke aftale hvor finalen skal spilles på forhånd?

Tossede spaniere. Så skal der igen vælges mellem ATM, Sevilla og Valle-stadion...men så går der også nogle møder med det i RFEF.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Copa del Rey

Indlæg af Lopezzz »

Jeg hader hver gang vi spiller i madrid. Vi skal holde os langt væk fra den klamme by. Heller spille på Putanyols bane end i madrid
MDCCCXCIX

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Sir Suiram »

Fritte skrev:Altså jeg ville også være ked af det, hvis Real og Atletico skulle spille pokalfinale på Camp Nou. Tænk at spille Reals anthem på Camp Nou, hvis de vandt. Nej tak!
Sådan har jeg det også. Men samtidig er det lige præcis de ting, der bringer de store følelser frem (gode og dårlige), som virkelig gør fodbold så fedt. Som at vinde pokalen på Bernabeu, eller omvendt at Real vinder på Camp Nou - ikke at det sidste isoleret set er fedt, men det gør sejrene så meget bedre, og det må jo gå begge veje så at sige.

Som flere har nævnt, så forstår jeg ikke, at man ikke vælger et stadion fra begyndelsen af sæsonen. Jeg ved ikke præcist, hvordan det foregår med CL - om det er ansøgning eller bare lodtrækning - men her er muligheden for, at der er et hold, der får "hjemmebanefordel" også til stede omend langt mindre sandsynlig. Og efter min mening giver det bare turneringen et ekstra krydderi som i CL sidste år, hvor Bayern ikke fik lov til at spille finale i Tyskland, eller da vi ikke fik mulighed for at spille CL-finale på Bernabeu i 2010.

Yderligere er det bare ikke ligeså fedt at spille på hjemmebane som sidste år i pokalen, når det ikke er noget, der har været planlagt på forhånd.

Hvis ikke der er nok, der melder sig, eller det er de samme få stadioner, der er mulighed for hvert år (jeg kigger på dig Flo), så må det foregå ved tvungen lodtrækning blandt dem, der opfylder visse krav, som betingelse for at deltage i turneringen. Der er alligevel et par håndfulde stadioner i Spanien med 40k - 50k+ i kapacitet. Derudover er stadion i flertal et irriterende grimt ord.

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af KongenINord »

Lopezzz skrev:Jeg hader hver gang vi spiller i madrid. Vi skal holde os langt væk fra den klamme by. Heller spille på Putanyols bane end i madrid
Jeg havde nu en fest, sidst vi var i Madrid :glad:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Guardiola »

Hvis Real vil kalde sig konge-klubben, så må de sgu også ligge græs til finalen i "konge-cuppen". Synes virkelig Real optræder barnligt og patetisk. Men det er ikke noget nyt. (og ja, ved godt at Barca har haft gjort det samme - Real gør det blot konsekvent. Det er dejligt at have en ærkerival, som er så nem at hade).

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Sir Suiram »

Guardiola skrev:Hvis Real vil kalde sig konge-klubben, så må de sgu også ligge græs til finalen i "konge-cuppen". Synes virkelig Real optræder barnligt og patetisk. Men det er ikke noget nyt. (og ja, ved godt at Barca har haft gjort det samme - Real gør det blot konsekvent. Det er dejligt at have en ærkerival, som er så nem at hade).
Real har - i modsætning til Barca - også haft muligheden for at gøre det konsekvent ;)

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af kklaus »

The Copa final between Barcelona and Sevilla will be played at Atletico's Vicente Calderon stadium on Sunday 22 May. [catradio tv3]
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af kklaus »

kklaus skrev:
The Copa final between Barcelona and Sevilla will be played at Atletico's Vicente Calderon stadium on Sunday 22 May. [catradio tv3]
Nu officielt bekræftet!
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af kklaus »

Copa del Rey last 32
Hercules vs. Barcelona
First leg: 30/11 (Rico Perez)
Second leg: 21/12 (Camp Nou)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster