Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Players from Spanish teams with most club goals this season: Suarez 39 - Ronaldo 32 - Aduriz 25 - Messi 25 #fcblive [via #pedritonumeros]
Luis Suarez is the player with 7th most hat-tricks (6) ever for Barcelona #fcblive [via @fcb_datos]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Aduriz Airlines. Jeg kan godt lide ham. Meget.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Aduriz? Fuck Aduriz. Han er en nar. Ham og John Guidetti og José Luis Morales og Weligton og Pepe. Fuck dem. Og Filipe Luis.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Heartbreaker »

Det var en glad Neymar som mødte pressen efter søndagens sejr på 6-1 over Celta. Han indrømmede blandt andet, at han faktisk skulle have haft bolden ved Messis straffespark, men at Suárez kom først.

Luis Suárez, som af både Neymar og Messi har fået kælenavnet "tykke", var faktisk ikke manden som skulle have afsluttet efter Messis smarte straffesparks-aflevering. Efter opgøret forklarede Neymar, at det faktisk var ham som de havde aftalt skulle sende bolden i mål.

"Vi havde forberedt og aftalt det hele. Det var faktisk mig der skulle sende bolden i mål, men tykke kom mig i forkøbet" sagde Neymar med et smil på læben, inden han fortsatte.

"Vi er alle tre bedste venner og det vigtigste er vores venskab. Vi er ligeglade med hvem der scorer målene. Det vigtigste er, at vi vinder og at vi har det godt sammen" forklarede brasilianeren.

Herefter var der også stor ros til Luis Enrique. "Han er den bedste træner jeg nogensinde har haft, for han giver os selvtillid og stor styrke i kampene. Han er en fantastisk træner" sagde Neymar til slut.
:lol: :lol: :lol:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Man bliver sgu så glad når man læser det der. Holdet fungerer optimalt og det virker sgu som en stor familie!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Luis Suarez has scored 39 goals in 49 Liga games he played for Barcelona #fcblive [via sport]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:Jeg orker det ikke, men det kunne være interessant at se conversion rates for skud inden for feltet (eksklusiv straffespark) for de store stjerner. De er sikkert ikke langt fra hinanden set over deres karriere.
Jo, forskellen der er faktisk også ret stor. Jeg kiggede lige på et par stykker i går aftes:

Messi: 22,79%
Higuaín: 21,13%
Benzema: 20,53%
Ronaldo: 18,45%
Zlatan: 17,77%
Suárez: 17,20%
Agüero: 16,43%
Lewandowski: 16,29%
Cavani: 16,18%
Müller: 15,89%

Det viser egentlig også lidt, at Ronaldo er en ganske dygtig afslutter i feltet og hans normalt lavere - ofte faktisk katastrofalt ringe - conversion rate i højere grad skyldes ekstremt dårlig beslutningstagen i form af et væld af afslutninger fra meget lange distancer og meget svære vinkler.

Luisito har i øvrigt været i en solidt opadgående kurve siden sin første hele sæson i Liverpool (2011/12), hvor han blot scorede på 8,33% af sine afslutninger i feltet. Siden da har tallene for hver sæson heddet 11,82%, 20,62%, 23,64% og i denne sæson er han så helt oppe på 31,03%.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:
Storken skrev:Jeg orker det ikke, men det kunne være interessant at se conversion rates for skud inden for feltet (eksklusiv straffespark) for de store stjerner. De er sikkert ikke langt fra hinanden set over deres karriere.
Jo, forskellen der er faktisk også ret stor. Jeg kiggede lige på et par stykker i går aftes:

Messi: 22,79%
Higuaín: 21,13%
Benzema: 20,53%
Ronaldo: 18,45%
Zlatan: 17,77%
Suárez: 17,20%
Agüero: 16,43%
Lewandowski: 16,29%
Cavani: 16,18%
Müller: 15,89%

Det viser egentlig også lidt, at Ronaldo er en ganske dygtig afslutter i feltet og hans normalt lavere - ofte faktisk katastrofalt ringe - conversion rate i højere grad skyldes ekstremt dårlig beslutningstagen i form af et væld af afslutninger fra meget lange distancer og meget svære vinkler.
Flot stykke arbejde. Du mangler dog Bale og Neymar på den liste ;-)

Ronaldo er en ret dygtig afslutter. Messi er bare lidt af en outlier, når det kommer til de her ting. Jeg har lagt den op før, men det er vildt, at Messi stikker så meget ud:
Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Tænkte at Neymars sample size var lidt for lille til at han kunne sammenlignes med de andre, men han er på 18,01% i løbet af hans tid hos os. Bale er på 17,01%. Jeg tjekkede i øvrigt også Lukaku, Aduriz og Giroud, fordi de er kendt som ægte boksspillere der er farlige og skarpe helt inde foran mål. De er dog ikke super imponerende. Lukaku er på 14,41%, Aduriz er på 14,78% og Giroud er på 12,62%. Giroud var utrolig uskarp i sine første to sæsoner i Arsenal, men han er kommet godt efter det og har gjort det fint både i sidste sæson og i denne sæson.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af OliverDK »

Hvad med Alexis for os?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Storken »

OliverDK skrev:Hvad med Alexis for os?
Sølle 27%. Det er både for skud indenfor feltet og samlet set.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han er dejligt varm.
Luis Suarez has scored 11 goals in his last 6 games #fcblive [via @sport]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han har spillet 79 kampe! Ganske fine stats.
With 65 goals and 36 assists, Suarez has now been directly involved in 101 goals for Barcelona #fcblive [via @barcastat]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af JonasV »

Det er fandme fedt. Hvor er det dog også glimrende at have så kropsstærk en spiller i modstanderens felt. Han er ikke bange for at bruge sin booty til at holde det forsvarende hold fra bolden, virkelig svær at bringe ud af balance. Se eksempelvis hans assist til Messis andet mål i går - den slags gør han jo ofte!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

JonasV skrev:Det er fandme fedt. Hvor er det dog også glimrende at have så kropsstærk en spiller i modstanderens felt. Han er ikke bange for at bruge sin booty til at holde det forsvarende hold fra bolden, virkelig svær at bringe ud af balance. Se eksempelvis hans assist til Messis andet mål i går - den slags gør han jo ofte!
Man tænker bare.. hvorfor kunne Alexis ikke gøre det samme, da han var i Barca.. Han er også kropsstærk, endnu hurtigere, har en bedre teknik, ligeså stort arbejdsraseri..

Det må vel blot være noget med "mål næse" der manglede.. noget som Suarez i udpræget grad bessider.. ligesom Ronaldo har - og Nistelroy også havde.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster