14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Alves: "Seemed annoyed when subbed off? I was mad at myself, I made a lot of mistakes. Honestly, I was playing a shit game."
This!
Det er samtidig også den attitude der gør Alves dét værd. Han kunne let bare have sagt at han var skuffet over sin egen præstation, men at holdkammeraterne gjorde det godt og vandt kampen. Nej, fandeme nej. Han lægger ikke fingrene imellem. Han spillede en dissideret lortekamp og han er den første til at indrømme det. Han er ikke fra La Masia og han er ikke en typisk Barcelona-spiller, men han er efterhånden ved at være en af de største kulturbærere på holdet.
Helt enig. Hvis han så bare kunne gå ned i løn og se sig tilfreds med at være en rotationsspiller så ville det være perfekt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Guardiola skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Guardiola skrev:Fik ikke set anden halvleg - gik jeg glip af noget?
Nah, ikke rigtig. Messi brændte straffe. Same old, same old.
Jep. Altså når vi har angribere, som ikke engang kan score på straffespark, hvad skal vi så med dem?
Præcis. Munir står klar i kulissen, Sandro skal lige have skruet fødderne ordenligt på og Douglas skal omskoles til HW, så kan vi godt sende MSN videre. Det fungerer ikke med de tre oppe i front.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Guardiola »

FCBarcelonaChr skrev:
Guardiola skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Guardiola skrev:Fik ikke set anden halvleg - gik jeg glip af noget?
Nah, ikke rigtig. Messi brændte straffe. Same old, same old.
Jep. Altså når vi har angribere, som ikke engang kan score på straffespark, hvad skal vi så med dem?
Præcis. Munir står klar i kulissen, Sandro skal lige have skruet fødderne ordenligt på og Douglas skal omskoles til HW, så kan vi godt sende MSN videre. Det fungerer ikke med de tre oppe i front.
MSN er soooo last year (det er næsten fakta - er det ikke FB-chat, de unge vil ha' i dag)

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af A$AP »

Neymar: "We had practised that penalty. The assist was for me, but Fattie was closer and scored." #fcblive
Det var altså hvad de to ''skændtes'' om midt i jubelscenen.. Suarez var sikkert godt klar over hvem den var til, han er bare ligeglad :glad:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Guardiola »

A$AP skrev:
Neymar: "We had practised that penalty. The assist was for me, but Fattie was closer and scored." #fcblive
Det var altså hvad de to ''skændtes'' om midt i jubelscenen.. Suarez var sikkert godt klar over hvem den var til, han er bare ligeglad :glad:
Det er lige præcis derfor, at Suarez er den spiller vi har manglet. Han er ligeglad, moser konstant på - altid sulten efter mål, kryber ikke for holdkammeraters stjernestatus. Det er sjovt, lige så meget som han har lavet idiotiske ting i sin karriere i mentale nedsmeltninger, lige så meget elsker jeg hans mentalitet og ærlige ærgerrighed.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Guardiola »

Jeg har lige set målene igen. Slår mig virkelig: hvor er det dog unfair hold over for resten af verden, at have Messi og Neymar, og så tilsætte Suarez - det er ligesom at være både 1, 2. og 3. vælger. Det er for vanvittigt, at der også er den oprigtige glæde og harmoni blandt dem.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af abx »

Carlito har også set kampen
Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Guardiola »

Puyol - grunden til at vi burde få tilføjet hjerte-, mylittlepony- og andet godt i lyserød-smileys herinde.
kan han ikke komme tilbage som fysisk træner, eller noget i den dur.

Og vil lige tilføje om at se målene i replay. Man kan jo ikke blive andet end glad i låget over at se modstanderens forsvarsspillere igen og igen slå opgivende og resignerende ud med armene. Ikke noget med appeller for off-side, nærmere appeller om, at mareridtet snart må få en ende.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af FCBSOCI »

FCBarcelonaChr skrev:Billede

:lol: :grin:
Det er da virkelig god humor. LVG havde sikkert sagt, at United havde fortjent at vinde, så godt de spillede bolden rundt efter straffesparket...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Skydefinten »

Vores kommende CL modstander kan den også...næsten
phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Bager »

Nooo! Jeg faldt i søvn efter 1. halvleg! Hold nu kæft hvor gik de amok derefter! Den ene scoring vildere end den anden. Fanme nogle dygtige spillere vi har.
Visca el Barca

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af JonasV »

emo skrev:Sidder sq men en not så god følelse alligevel. Fedt med mål og fedt med point. Men soillemæssigt var det sq ikke en så god kamp igen fra vores side. Det var sejren imos Valencia hellere ikke.

Vi mangler noget som binder os og gør spillet komplet.
Enig med emo her. Pragtfulde mål, men størstedelen af kampen bekymrer mig. I Sid Lowes podcast snakkede de om, om vores spillere underbevidst tager foden af gaspedalen, fordi man har en fornemmelse af at der venter en større stribe afgørende, vigtige opgør i løbet af foråret. Det giver ok mening. Men hvis det resulterer i pointtab, giver det ikke mening længere. Og selv om de seneste sejre ser komfortable ud på papiret, har kampene altså i flere tilfælde ligget på vippen. Eksempelvis kunne en 2-2 scoring, som Celta var tæt på flere gange i går, have ændret kampbilledet ret markant og virkelig bragt os i problemer.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

JonasV skrev:
emo skrev:Sidder sq men en not så god følelse alligevel. Fedt med mål og fedt med point. Men soillemæssigt var det sq ikke en så god kamp igen fra vores side. Det var sejren imos Valencia hellere ikke.

Vi mangler noget som binder os og gør spillet komplet.
Enig med emo her. Pragtfulde mål, men størstedelen af kampen bekymrer mig. I Sid Lowes podcast snakkede de om, om vores spillere underbevidst tager foden af gaspedalen, fordi man har en fornemmelse af at der venter en større stribe afgørende, vigtige opgør i løbet af foråret. Det giver ok mening. Men hvis det resulterer i pointtab, giver det ikke mening længere. Og selv om de seneste sejre ser komfortable ud på papiret, har kampene altså i flere tilfælde ligget på vippen. Eksempelvis kunne en 2-2 scoring, som Celta var tæt på flere gange i går, have ændret kampbilledet ret markant og virkelig bragt os i problemer.
Men omvendt er det vel også det der sker i kampen.. at vi indser efter 65 minutter at det her går ikke, - at spille henholdende.. og så gir vi den gas og udspiller dem til sidst.

Jeg tror at man ville se om man kunne spille henholdende, med midtuge kampen i mente, og troede at man kunne vinde let over et reservespækket Celta hold.. da man indser efter en times spil at det kan man ikke, så vælger man at spille hurtigt og direkte.

At man har det gear når det kræves er fint og så bekymrer det mig ikke så meget at man spillede svagt i en time. Men hvis man ikke kunne gå op i gear ville det bekymre mig.
Nogle gange vinder man heller ikke selvom man går op i gear.. nogle gange lykkes tingene bare ikke. Det er vi bare vant til med front trioen, at det nok skal.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af JonasV »

Jeg forstår hvad du siger, og havde i går været et enkeltstående tilfælde havde jeg heller ikke været bekymret. Men ude mod Levante (Levante!) kom vi eksempelvis aldrig op i gear.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/2 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

JonasV skrev:Jeg forstår hvad du siger, og havde i går været et enkeltstående tilfælde havde jeg heller ikke været bekymret. Men ude mod Levante (Levante!) kom vi eksempelvis aldrig op i gear.
Det var jeg også bekymret, og det virkede til at ingen af de 3 faktisk rigtig "gad" den kamp... De gik i hvertfald ikke op i gear da der manglede 20 minutter for at lukke kampen..

Det samme mod Malaga.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster