Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20511
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Danke.

Ganske fin kasse.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Arsenal never wastes an opportunity to waste an opportunity in the Premier League.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Det begynder at blive lidt pinligt for PL at Leicester kan blive ved. Det har selvfølgelig sin charme men det kan simpelthen ikke passe at de bedre hold ikke kan tage leicester.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg håber sgu de bliver mestre. Det ville være en vanvittig historie og jeg vil kunne sige at jeg fulgte med dengang en nedrykningskandidat blev mestre i "Verdens Bedste Liga". Og så også for at grine af alle mine Arsenal, United, Liverpool og Chelsea venner.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Leicester vil eftersigende blive favoritter til mesterskabet, hvis de vinder i dag. Det er vildt at tænke på.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Jeg håber sgu de bliver mestre. Det ville være en vanvittig historie og jeg vil kunne sige at jeg fulgte med dengang en nedrykningskandidat blev mestre i "Verdens Bedste Liga". Og så også for at grine af alle mine Arsenal, United, Liverpool og Chelsea venner.
Det er jo netop det, der gør den til verdens bedste liga. Der er ikke kun 2-3 gode hold, der er lysår foran resten.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det kan du selvfølgelig påstå. Men man kan så også argumentere for at ligaens niveau er lavt når et hold som leicester kan vinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Sir Suiram »

Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg håber sgu de bliver mestre. Det ville være en vanvittig historie og jeg vil kunne sige at jeg fulgte med dengang en nedrykningskandidat blev mestre i "Verdens Bedste Liga". Og så også for at grine af alle mine Arsenal, United, Liverpool og Chelsea venner.
Det er jo netop det, der gør den til verdens bedste liga. Der er ikke kun 2-3 gode hold, der er lysår foran resten.
Jeg synes virkelig, det er et mærkeligt rationale, at fordi en liga er jævnbyrdig, så er det verdens bedste liga. Målt på hvad? Spænding? Måske. Niveau? Nej.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg håber sgu de bliver mestre. Det ville være en vanvittig historie og jeg vil kunne sige at jeg fulgte med dengang en nedrykningskandidat blev mestre i "Verdens Bedste Liga". Og så også for at grine af alle mine Arsenal, United, Liverpool og Chelsea venner.
Det er jo netop det, der gør den til verdens bedste liga. Der er ikke kun 2-3 gode hold, der er lysår foran resten.

Nej, der er nemlig ingen gode hold. ;-)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ja det kan du selvfølgelig påstå. Men man kan så også argumentere for at ligaens kvalitet er lav når et hold som leicester kan vinde.
Det er selvfølgelig en god pointe :)

Der er ingen tvivl om, at Spanien og Tyskland har de bedste hold. PSG er sågar bedre end noget hold i Premier League.

Premier League har bare mange gode hold; i form af Leicester, Everton, Southampton, Liverpool, United, Chelsea, Tottenham, Arsenal og City.

Tyskland har seks gode hold; i form af Schalke, Gladbach, Wolfsburg, Leverkusen, Dortmund og Bayern.

Spanien har Villarreal, Bilbao, Sevilla, Atletico, Real Madrid og Barca.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Ja det kan du selvfølgelig påstå. Men man kan så også argumentere for at ligaens kvalitet er lav når et hold som leicester kan vinde.
Det er selvfølgelig en god pointe :)

Der er ingen tvivl om, at Spanien og Tyskland har de bedste hold. PSG er sågar bedre end noget hold i Premier League.

Premier League har bare mange gode hold; i form af Leicester, Everton, Southampton, Liverpool, United, Tottenham, Arsenal og City.

Tyskland har seks gode hold; i form af Schalke, Gladbach, Wolfsburg, Leverkusen, Dortmund og Bayern.

Spanien har Villarreal, Bilbao, Sevilla, Atletico, Real Madrid og Barca.
Altså, hvis du smider Leicester som et godt hold, så er du vel for dælen også nødt til at smide Celta - som er à point med Athletic - og Hertha - som ligger nummer 3 i Tyskland, 7 point foran Wolfsburg - som gode hold?

Og Everton? Helt ærligt, de ligger nummer 11 og har kun vundet 7 ud af 24 Premier League kampe i denne sæson. Jeg tror der er mange der tror at Everton gør det meget bedre end de egentlig gør, sikkert fordi de har scoret rigtig mange mål og har et par profilerede offensive spillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er ikke enig i at everton, pool, southampton og leicester er gode hold. Hvis de er det så er celta og valencia i hvert fald også.

Men synes i det hele taget at det er svært at udråbe et hold som godt når man hovedsageligt ser dem mod andre hold i de respektive ligaer. Der ser leicester og southampton f.eks. gode ud men hvordan ville de se ud hvis de som celta eller valencia skulle op mod barca og real?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Pep skal virkelig ud og bruge penge på cm'er.

Hvor er city pinlige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af klogfyr »

haha hvor er det vildt Leicester, super awesome

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster