Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... t=940&vis=

Hahaha! Tjek lige Anti-periodista i denne tråd. For pokker hvor er det sjovt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Piquénbauer skrev:http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... t=940&vis=

Hahaha! Tjek lige Anti-periodista i denne tråd. For pokker hvor er det sjovt!
Det er sgu ikke sjovt, det er faktisk en fucked op verden, hvor man kan opføre sig sådan og så ikke engang være i nærheden af at blive genkendt for det nogen steder.

Hvis han ikke skal ties ihjel, så spørg ham om det her.

Fra RFEF:
será expulsado con carácter definitivo (...) el jugador que se emplee de forma violenta, brutal u ofensiva, con otro jugador

(man vil blive udvist permanent, hvis man udfører en handling, der er voldelig, brutal eller stødende, mod en anden spiller)

- intet om motivet
qepd

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af OliverDK »

Dissideret cool story braaah
Benzema har i denne sæson været den bedste angriber i verden. Spillet og statistikken er med til at bakke den påstand op.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af zqa »

Looool.
#jesuisSheep

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Må være uenig.
Jeg vil nu mene at Real madrid har FORÆRET VÆK de sidste to mesterskaber, blå.a. til Barca. Pga. Dårlig taktik og sløseri, og ikke så meget fordi de var bedre. Så Jou, vil klart mene, at der er noget man kan kalde foræret mesterskab.
Fra medister.dk Jøsses.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Haha! Det er så sjovt at følge med i hvordan realfansene hopper rundt i deres forsøg på at løfte deres hold. "Vi er bedre på papiret", "Barca er heldige", "Vi har skader", "Det er os der har givet barca deres sidste mesterskaber" osv.

Mon de nogensinde vågner op og indser at de bare ikke er bedre?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PuyolErGud skrev:
Må være uenig.
Jeg vil nu mene at Real madrid har FORÆRET VÆK de sidste to mesterskaber, blå.a. til Barca. Pga. Dårlig taktik og sløseri, og ikke så meget fordi de var bedre. Så Jou, vil klart mene, at der er noget man kan kalde foræret mesterskab.
Fra medister.dk Jøsses.
De har så fucking ondt i røven:

Hvad er det der drypper fra din røv?
Vaseline!
Vaseline!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... 30#4246484

Den her tråd er godt nok fjollet:
Adellund: Enig men Neymar er dog den værste, hver eneste minimale berøring bliver behandlet som var det en benbrudstackling. Og så der hvor han fingerer en skade hvor han bare er blevet trådt minimalt over tåen, uklædeligt. Ros til Messi for som den eneste af MSN at holde sig for god til det pis.


Hold nu op hvor er der nogle der er butthurt. Især ham adellund som stadig er ked af at barcas b-hold slog leverkusen ud af cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af zqa »

Ja ok, men grunden til Barca også spiller sådan er at de FÅR LOV til at spille, uden at nogen går i "flæsket" på dem.
Selvfølgelig var Valencia til sidst i opløsning, men så sætter man altså en takling eller 2 ind, istedet for bare at stå og glo fodbold, især ved Turans aflevering i dybden til Suarez, de står jo og kigger fodbold.
bold.dk
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Og svaret skal da også lige med:
Goalgetter, der er næsten ingen modstander der tør at gå i flæsket på dem, da de altid smider sig og dommeren er stortset altid med dem.
Det er forresten ret sjovt at se hvordan realfansene forsøger at frame barca (og spillerne) for tiden. Nu har de et bedre hold på papiret og det er nærmest rent held at vi vinder. Det er kun fordi vi ikke har skader (wtf) osv at real ikke vinder. Ligeledes er suarez verdens bedste spiller og et godt stykke foran messi og ronaldo. Her er det ret sjovt at ronaldo og messi bliver nævnt sammen selvom der vitterligt er flere niveauer mellem dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad foregik der egentlig i det omklædningsrum under Peps ledelse???


Kig på Guirdiolas historie og du kender svaret. Cykelverdenen kan måske give en lille indikator. ;-) Alves har aldrig løbet lige så mange interval løb i sine kampe som dengang. Muhahaha

Busquets må gerne forlade Barcelona. Pogba er ikke umiddelbart den perfekte afløser da de er to meget forskellige spillere, men måske man kan få det til at fungere alligevel. Jeg synes Pogba minder mere om Yaya, som i min optik gjorde han det fremragende i Barcelona, men nogle andre ting stod i vejen. Hvilket understreges meget godt af Yaya´s agents seneste udtalelser om Guardiola.

Jeg synes ikke Busquets bringer specielt meget dynamik i midtbanen, det er rigtig nok ikke hans opgave, men jeg tror ikke nødvendigvis man behøver at have én mand fast til at agere den centrale spilstation og boldstopper på et hold som Barcelona. Der er så mange muligheder og de bør kunne roteret mere end tilfældet er med Busquets. Desuden bryder jeg mig ikke om hans teatralske fald, der ser bemærkelsesværdig dårlige ud, når han har den størrelse han har. Hvis man skal gøre det, skal man gøre det med stil. :D
Bold.dk
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af OliverDK »

Kæft jeg hader folk, der kun betragter Busi som en skraldemand og en skuespiller. De folk aner jo intet om fodbold, eller også ser de ham bare aldrig spille.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Medisteren folder sig ud:
Deres forsvar er ordinært. Deres midtbane er til at tale med. Men deres angreb er desværre det bedste verden nogensinde har set.
Både individuelt og kollektivt er de sublime. I forhold til BBC er de langt dygtigere til at sætte en mand og skabe overtals situationer. Selv på små områder. Og ja, så har de en sindssyg god forståelse for hinanden.
Jeg forsøgte for nogen tid siden at fremføre selv samme argument på bold.dks debatforum, men Barcelona-fansene var naturligvis ikke glade. Jeg mener, ligesom du, at det kun er angrebstrioen, som er ubestridt verdens bedste. Deres forsvar har jeg ikke den store fidus til, og midtbanen er IMO ikke bedre end Real Madrids. Helt præcist skrev jeg på bold, at både Modric og Kroos formentlig ville gå direkte ind i Barcelonas startopstilling, men det svar jeg fik, var bl.a. at Modric ikke var bedre end Rakitic, og den påstand synes jeg godt nok er helt hen i vejret.

Man kan dog ikke tage noget væk fra MSN-trioen, som bare er den bedste - måske nogensinde. Det er kun pga. de tre spillere, at Barcelona nok vinder La Liga i år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Endnu en idiot til samlingen:
Ferocia

- Barca fik mere end almindelig hjælp fra år tilbage af uefa. Det er nærmest Fakta.

- sidste sæson vandt de kun lå liga fordi Real blev ramt at skader. Samme var tilfældet i CL. Også Fakta.

I år er de pt suveræne

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

Det er nærmest fakta. Så er det ikke fakta. idiot

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster