Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Skydefinten skrev:Det lader til at man har tænkt sig at forgylde Ney og Messi med to nye crazy kontrakter.
Mener tallet til Ney ville være 250 mio om året.
Der er ikke noget at sige til at markedet bevæger sig som det gør. Jovist, lønningerne stiger men det samme gør sponsorindtægterne. Det hænger sammen, nok ikke proportionalt, men der er stadig en sammenhæng. I min optik skal man ikke tøve et sekund med at give Neymar en max deal. Jeg tror alene hans marketing value er hans kontrakt værd.
Kubala skrev:Der er selvfølgelig også Halilovic, som jeg håber, får sit store gennembrud med Barca, da han har potentialet til at nå Messis niveau eller deromkring.
Han har højt til loftet, men han kommer ikke i nærheden af Messi, eller deromkring. Ved ikke hvorfor han konstant bliver sammenlignet med Messi. Udover at de er små og hurtigere driblere kan jeg ikke set det. Messi kunne på egen hånd afgøre kampe i Halilovics alder

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:Der er selvfølgelig også Halilovic, som jeg håber, får sit store gennembrud med Barca, da han har potentialet til at nå Messis niveau eller deromkring.
Halilovic har scoret to mål i ligaen i denne sæson. Da Messi var på hans alder havde han scoret hattrick mod Real Madrid.

Der er seriøst verden til forskel på de to.
Jo, det er der, men han er stadig 19 og bliver 20 i år, og Messi er vel undtagelse? Halilovic kan stadig nå at blive en verdensklasse spiller, sikkert ikke komme helt deroppe på Messis niveau, men det er også næsten umuligt.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Nike er åbenbart også en spiller i kontraktforhandlingerne
The future of Neymar at Barcelona could inadvertently lie in the hands of Nike.

The Catalans' deal with the sportswear manufacturer is pending an annual review, yet the club has frustrated the brand due to an inability to secure a sponsor for next season, which has prevented production of the next kit to begin. There is a fear that this delay could see the sum Barcelona is due as an endowment from Nike cut, and hence could prevent the club from producing a contract offer that Neymar would be satisfied with.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Skydefinten skrev:Det lader til at man har tænkt sig at forgylde Ney og Messi med to nye crazy kontrakter.
Mener tallet til Ney ville være 250 mio om året.
Der er ikke noget at sige til at markedet bevæger sig som det gør. Jovist, lønningerne stiger men det samme gør sponsorindtægterne. Det hænger sammen, nok ikke proportionalt, men der er stadig en sammenhæng. I min optik skal man ikke tøve et sekund med at give Neymar en max deal. Jeg tror alene hans marketing value er hans kontrakt værd.
Kubala skrev:Der er selvfølgelig også Halilovic, som jeg håber, får sit store gennembrud med Barca, da han har potentialet til at nå Messis niveau eller deromkring.
Han har højt til loftet, men han kommer ikke i nærheden af Messi, eller deromkring. Ved ikke hvorfor han konstant bliver sammenlignet med Messi. Udover at de er små og hurtigere driblere kan jeg ikke set det. Messi kunne på egen hånd afgøre kampe i Halilovics alder
Jeg mener, at potentialet er der, men det kommer an på, hvor dedikerede han er samt hvor meget man plejer og passer på ham(ikke at han når Messis niveau eller sådan noget, men mindre kan også gøre det; f.eks. at han bliver en klassespiller for Barca, ville også være fint). Messi er selvfølgelig undtagelse, og man skal nok ikke regne, at spillere i den nærmeste fremtiden vil slå igennem i så ungt en alder. Halilovic er stadig ung, og jeg mener, at hvis han får sit store gennembrud i en alder af 22-23, og derefter begynder at stråle, så ville det være fint med mig. Spørgsmålet er, om klubben har den tålmodighed samt træneren som ville kunne stå bag ham og give ham den fornødne tro og tillid.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal have en aftale på plads med Qatar (eller en anden) før vi kan give de kontrakter. Ellers kommer der i hvert fald ikke andre spillere til klubben i den nærmeste fremtid.

Jeg er desuden overhovedet ikke bange for at Ney smutter. Barca sælger ikke sine bedste spillere og Ney har det som blommen i et æg som en del af MSN. Han skal nok blive i en masse år. Altså medmindre at klubben går konkurs ;-)
Luis Enrique: "Risky to play Neymar tomorrow? He only had a knock. Risky would be not to play him. They could kill me."

Luis Enrique: "Neymar says he'd like to work with Guardiola one day? He has great taste..."
Hehe Lucho folder sig igen ud til pressemødet!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Kampen mod Bilbao genudsendes på Sport 1 lige nu, hvis I skal se Neymar-lir.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Ja fedt man ikke kan se den- link til højdepunkter??

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

noice

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

De cuttede væk fra kampen i det 85. minut. Idioter.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

note - video: neymar calling out madrid fanboy journalist who lied again on national radio last night [via @runomo]
phpBB [video]

Manolo Lama "Journalist From Madrid" you said I was in the city of Madrid yesterday and this is wrong, tell the truth, you fool.
Han burde have fået Marlboro til at sige det, bare for sjov.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Billede

Kan ikke lide nogen fra den familie, Ney! Du skulle have sendt hende videre til Douglas.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Fuck hendes far, i hvert fald. Hun er en egocentrisk idiot af rang. Altså hendes far.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

@A$AP
Men du har sikkert set Ray duske Kim mindst 3 gange :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

2 gange faktisk.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Kendall er så fucking dejlig.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster