Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Det lyder som noget lort Oliver. Sørg for at holde forholdet til udlejeren godt og opfylde alle pligter over for udlejeren.

Få bekræftet fra udlejeren, hvad der er dine og din kærestes pligter, og hvad der er de andres, og så vær efter underboerne med det.
qepd

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Arranger et møde på Valby Station, brothr Olli! Så står jeg klar med tysker knippel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er for latterligt i New York. De skulle fandeme da se hvad vi har kørt i i dag på vej op mod Zugspitze. Den var ikke gået i Østrig. Eller Norge. Eller mange andre lande. Men det var fuldstændig ligesom da jeg var i London i december 2010. Der faldt to cm sne og så lukkede hele Storbritannien. Fly blev fucking aflyst. Så dumt.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:Det er for latterligt i New York. De skulle fandeme da se hvad vi har kørt i i dag på vej op mod Zugspitze. Den var ikke gået i Østrig. Eller Norge. Eller mange andre lande. Men det var fuldstændig ligesom da jeg var i London i december 2010. Der faldt to cm sne og så lukkede hele Storbritannien. Fly blev fucking aflyst. Så dumt.
phpBB [video]
Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Storken skrev:
PuyolErGud skrev:
Civile i New York, som vover at trodse de store mængder sne og bevæge sig ud på vejene, risikerer fra lørdag klokken 14.30 lokal tid at blive anholdt.


Således indfører myndighederne udkørselsforbud, der gælder i New York City og på Long Island, på grund af den enorme snestorm, der har nået østkysten i USA.

Samtidig bliver al metro- og togtrafik indstillet fra klokken 16 lokal tid.
Fra en BT artikel om snestormen i USA. Det er højst sandsynligt ikke BT, der har valgt de tidspunkter, men altså, hvis det er ulovligt/man kan blive anholdt af at opholde sig ud fra 14.30, og metroen først lukker 16, bliver det da nogle meget tomme toge...
I den først sætning henvises der til bilister. Du må gerne gå udenfor.
Jeg kan da også gå på vejene. Så de må være lidt mere specifikke!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

PuyolErGud skrev:
Storken skrev:
PuyolErGud skrev:
Civile i New York, som vover at trodse de store mængder sne og bevæge sig ud på vejene, risikerer fra lørdag klokken 14.30 lokal tid at blive anholdt.


Således indfører myndighederne udkørselsforbud, der gælder i New York City og på Long Island, på grund af den enorme snestorm, der har nået østkysten i USA.

Samtidig bliver al metro- og togtrafik indstillet fra klokken 16 lokal tid.
Fra en BT artikel om snestormen i USA. Det er højst sandsynligt ikke BT, der har valgt de tidspunkter, men altså, hvis det er ulovligt/man kan blive anholdt af at opholde sig ud fra 14.30, og metroen først lukker 16, bliver det da nogle meget tomme toge...
I den først sætning henvises der til bilister. Du må gerne gå udenfor.
Jeg kan da også gå på vejene. Så de må være lidt mere specifikke!
Der er ingen tvivl om, at det skal udpensles, hvis den menige amerikaner skal forstå budskabet.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

Hvem laver en Brothrs & Monopolet-tråd? Dibs for at være Hella.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Brothr Oliver

Jeg synes du skal vente og høre hvad udlejeren siger, man kan jo håbe på at han har fuld forståelse for jeres frustrationer, og tager en seriøs snak med dine naboer. Hvis ikke der kommer noget konstruktivt ud af dit brev synes jeg helt klart at du skal holde et møde med dine naboer, især hvis de er oppe i alderen som du påpeger.

Hold det voksent og sobert, og undgå at følelserne løber af med dig. Gør det rationelt og konstruktivt, og prøv at understrege at i ønsker en løsning der fungerer for alle. Det er simpelthen for nederen hvis man skal til at flytte, bare fordi man har nogle dårlige underboere. I min optik er der intet i vejen med at tage snakken med dem - måske er de af den opfattelse, at det er jer der er forkerte på dem, det kan jo være de har misforstået aftalerne. Om ikke andet kan i komme på nogle nye/anderledes fælles løsninger til de her pligter.

I øvrigt kan det også være at de ikke selv lægger mærke til håndehårene, fordi det er så vant til dem. Det samme gælder røglugten. Og det skulle ikke undre mig, at de ikke har nogen idé om i hvor stor grad det irriterer jer. Der skal jo være plads til jer alle.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

... men hvori er det menneskelige at svare som de gør angående snerydningen? Det lyder på mig som en klar provokation og ligegyldighed fra deres side af. Det virker til at de opfatter sig selv som nogen der kan gøre hvad de har lyst til, fordi de har boet der i længst tid.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

Du har ret, og det burde være den helt rigtige model at arbejde ud fra, Brombi, men det er åbenbart bare slet ikke måden at håndtere dem på. Jeg har prøvet at være voksen og rationel, men det siver slet ikke ind. Og ja, måske lægger de ikke mærke til de forskellige ting, men vi har jo fortalt dem det op til flere gange. De tager intet hensyn overhovedet.....

Og ja, jeg blev så sindssygt provokeret, da han skrev det der emo. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, at han har samvittighed til at være flabet over for mig. Jeg ville syntes, at det var så pinligt, hvis det var mig der skippede alle pligter og opførte mig som et barn.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

emo skrev:... men hvori er det menneskelige at svare som de gør angående snerydningen? Det lyder på mig som en klar provokation og ligegyldighed fra deres side af. Det virker til at de opfatter sig selv som nogen der kan gøre hvad de har lyst til, fordi de har boet der i længst tid.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
De kan jo have den modsatte opfattelse af Oliver. Hvis Oliver er trætte af dem, er de måske også trætte af Oliver. I deres verden har Oliver måske forsømt sine pligter, fordi de måske har haft en anden opfattelse af uddelegering af disse.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

Brombi skrev:
emo skrev:... men hvori er det menneskelige at svare som de gør angående snerydningen? Det lyder på mig som en klar provokation og ligegyldighed fra deres side af. Det virker til at de opfatter sig selv som nogen der kan gøre hvad de har lyst til, fordi de har boet der i længst tid.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
De kan jo have den modsatte opfattelse af Oliver. Hvis Oliver er trætte af dem, er de måske også trætte af Oliver. I deres verden har Oliver måske forsømt sine pligter, fordi de måske har haft en anden opfattelse af uddelegering af disse.
Det kunne sagtens være derfor, bortset fra at vi flere gange har snakket med dem for at gøre klart, hvem der står for hvad, også lidt som en hentydning til, at nu måtte de fandeme gerne komme i gang. Så jeg vil virkelig blive forbavset, hvis dette er tilfældet.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

De er uden tvivl trætte af mig, men ikke fordi jeg ikke laver noget. Det er nok nærmere modsat, fordi jeg er efter dem og kræver noget af dem.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

OliverDK skrev:De er uden tvivl trætte af mig, men ikke fordi jeg ikke laver noget. Det er nok nærmere modsat, fordi jeg er efter dem og kræver noget af dem.
Bare rolig, vi er ikke trætte af dig, brothr. :i

(Så længe du lover at lade teemuss væge.)

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Tillykke med de 25, Storken! :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster