Nolito

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20318
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 313 gange
Blevet takket: 1070 gange

Nolito

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Nolito får sgu lige sin egen tråd.

Billede

Fulde navn: Manuel Agudo Durán
Fødselsdato: 15. Oktober 1986.
Fødested: Sanlúcar de Barrameda, Spanien.
Position: Kantspiller/angriber.
Højde: 1.75 m.
Robert (sport director): "Signing Nolito in January? It's a possibility, but we're not in a hurry, we don't feel pressure to sign anyone."
Kan vi få ham til en fornuftig pris og er han indstillet på at være reserve, vil jeg gerne have ham til klubben.

emo
Indlæg: 17768
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Nolito

Indlæg af emo »

Jeg tænker også lidt, lad os se situationen an. Hvis vi på en overraskende måde skulle være ret så markant foran alt og alle, kunne man måske godt vente lidt, til sommer ...
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Nolito

Indlæg af Piquénbauer »

Kvalitetsspiller at få ind på lån. Men det virker næsten lidt for godt...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Nolito

Indlæg af Storken »

Det bliver interessant at se, hvor god han vil være fremadrettet. Han har spillet på et højt niveau det sidste 1,5 år, men der var trods alt en del frugtløse år inden da. Derudover er han ikke helt ung længere (29 år).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Nolito

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tænker at hans alder måske kan være en fordel for spillere som Suarez, Halil, Munir osv. Det giver dem i hvert fald muligheden for at udvikle sig i ro og så se om de kan slå til om et par år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Nolito

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona have informed Celta winger Noltio (29) today that the clubs have started transfer talks and that a deal is close. [md]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Nolito

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Jeg tænker at hans alder måske kan være en fordel for spillere som Suarez, Halil, Munir osv. Det giver dem i hvert fald muligheden for at udvikle sig i ro og så se om de kan slå til om et par år.
Når du skriver Suárez, så antager jeg at du selvfølgelig snakker om Denis og ikke Luisito. ;)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Nolito

Indlæg af Piquénbauer »

Mestre (sports vice-president): "Nolito rumours? We didn't sign anything, so at this moment he's not a Barça player." #fcblive
Øv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17768
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Nolito

Indlæg af emo »

Er det nu ikke et meget standard svar...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Nolito

Indlæg af Piquénbauer »

Jo jo selvfølgelig. Det ville også være underligt at offentliggøre det under en kamp...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Nolito

Indlæg af Piquénbauer »

As a transfer of Celta winger Nolito (29) is complicated, Barcelona are most likely not to sign anyone in the January transfer window. [ser]
Ok den er åbenbart faldet til jorden... Typisk Sport.es at pladre løs om noget de ikke har tjek på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Nolito

Indlæg af kklaus »

Barcelona plan to offer 3M for six-month loan of Celta winger Nolito, and to sign a private deal to pay 18M buyout fee in the summer. [md]
Giv mig min sko tilbage, røv!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Nolito

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

kklaus skrev:
Barcelona plan to offer 3M for six-month loan of Celta winger Nolito, and to sign a private deal to pay 18M buyout fee in the summer. [md]
Nogen der ved, hvorfor man så ikke hellere vil betale 18 nu? Falder klausulen til sommer måske?
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Nolito

Indlæg af Piquénbauer »

Klubben har ingen penge. Vi er voldsomt afhængige af aftalen med qatar og det ser ud til at den falder igennem...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Nolito

Indlæg af kklaus »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
kklaus skrev:
Barcelona plan to offer 3M for six-month loan of Celta winger Nolito, and to sign a private deal to pay 18M buyout fee in the summer. [md]
Nogen der ved, hvorfor man så ikke hellere vil betale 18 nu? Falder klausulen til sommer måske?
Af praktiske årsager, er det vigtigt, at udgiften først kommer på næste års regnskab. Jeg formoder også, at det er derfor, man ønsker en "private deal" - for hvis der var tale om en egentlig købsklausul i kontrakten, så ville det høre med til nuværende regnskabsår.

Jeg hiver lige denne artikel frem igen:
https://grup14.com/article/understandin ... -situation
When asked about the club being active in the winter transfer window, Monje said: “the club can afford to sign new players. But we have to be very prudent when doing this because we have a ratio to comply with.”

This brings us to the second financial problem the club has right now. The ratio Monje refers to is the maximum net debt to EBITDA ratio specified in article 67 of the club’s bylaws, which were approved in 2013 at the suggestion of the board. Article 67 states that by the end of the 2017-2018 financial year, this ratio has to be less than 2, with a progressive decrease from the time the statuses were approved until 2018.

The 2014-2015 season had a maximum ratio of 2.75 (which was exceeded). For 2015-2016, it’s 2.5, 2.25 for 2016-2017 and from 2017-2018 onwards it’s 2. The fact that the board failed to meet this ratio (debt was €328 million, EBITDA €105 million) for the previous season means that they now have two seasons to get back to the set ratios or they will have to resign. The club’s forecasted EBITDA for 2015-2016 is €120 million and they expect the debt to go down to €290 million, numbers that would give us a 2.41 ratio, thus meeting the required limit.

“We hope that we’ll even have the debt lower than that,” Monje explained, stating that she wants to reach €280 million.

A transfer made in January would increase the forecast debt (transfer fee) and decrease the EBITDA (salary), which means that there is not much room for maneuver at this moment. For example, if the new player’s salary is €1.5 million that means that the debt can be a maximum of €296.25 million which means that the transfer fee would have to be around €6 million. That means that unless there is an unexpected increase in income (like a signing bonus from the new shirt sponsorship deal or the sale of a player for a significant amount) Barça will most likely not sign anyone until this fiscal year is over on June 30th.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster