20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

emo skrev:Føj, en anden halvleg, føj. Hvorfor kan vi ikke få den skide kontrol, bare lidt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jeg synes at Adriano skabte meget panik, da han kom ind i venstre side. Alt for offensiv og stod hele tiden forkert.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Skydefinten skrev:
emo skrev:Føj, en anden halvleg, føj. Hvorfor kan vi ikke få den skide kontrol, bare lidt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jeg synes at Adriano skabte meget panik, da han kom ind i venstre side. Alt for offensiv og stod hele tiden forkert.
Adriano skulle have haft sparket for 2 år siden..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Synes da vi havde fin kontrol indtil de sidste 15 min? Men ja indskiftningen af Adriano gjorde på ingen måder holdet bedre. Han er så elendig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

S. Roberto lignede en der aldrig havde spillet andre pladser i forhold til Adriano. Skræmmende. Og Alves i dag...så skidt kørende. Pis.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Kimbo
Indlæg: 67
Tilmeldt: ons dec 12, 2012 2:15 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kimbo »

Brombi skrev:
Skydefinten skrev:
emo skrev:Føj, en anden halvleg, føj. Hvorfor kan vi ikke få den skide kontrol, bare lidt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jeg synes at Adriano skabte meget panik, da han kom ind i venstre side. Alt for offensiv og stod hele tiden forkert.
Adriano skulle have haft sparket for 2 år siden..
Enig. Synes derimod at Pique var rigtigt vigtig i dag, styrede luftrummet totalt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Skydefinten skrev:S. Roberto lignede en der aldrig havde spillet andre pladser i forhold til Adriano. Skræmmende. Og Alves i dag...så skidt kørende. Pis.
Roberto er helt sindssygt imponernede. Han var tydeligvis ikke lige så god på vb som han er på andre pladser men han spiller så sikkert. Det er genialt at se på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20459
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1088 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Skydefinten skrev:S. Roberto lignede en der aldrig havde spillet andre pladser i forhold til Adriano. Skræmmende. Og Alves i dag...så skidt kørende. Pis.
Adriano skal bare langt væk fra klubben. Han var en fin reserve for en del år siden, men nu er han bare elendig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20459
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1088 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

:lol:
Luis Enrique: "Why did Suarez not travel? I got a whatsapp message that the ban wouldn't be lifted... No, that's a lie (laughs)."

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Iniesta: "Yellow card for protest? Someone used his elbow, guess you can say that... Wasn't worth a yellow." #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20459
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1088 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Don Andrés er dejligt spydig i dag:
Iniesta: "Booed? People can express themselves the way they want. If they use insults, that in the first place defines them." #fcblive

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Endte den 1-2?! Det er min fejl, folkens. Jeg faldt i søvn...

Er jeg den eneste der synes at Roberto bare bliver en lille smule hypet i disse dage? Så gør han det altså heller ikke bedre. Havde Alba spillet med Robertos fejlmargen, så havde han fået på puklen herinde.
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Bager skrev:Endte den 1-2?! Det er min fejl, folkens. Jeg faldt i søvn...

Er jeg den eneste der synes at Roberto bare bliver en lille smule hypet i disse dage? Så gør han det altså heller ikke bedre. Havde Alba spillet med Robertos fejlmargen, så havde han fået på puklen herinde.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/inie ... a-spiller/

Når Den Blege Mohawk-mand roser S.R, så skal vi naturligvis også:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kvoller
Indlæg: 5154
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 795 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Bager skrev: Er jeg den eneste der synes at Roberto bare bliver en lille smule hypet i disse dage? Så gør han det altså heller ikke bedre. Havde Alba spillet med Robertos fejlmargen, så havde han fået på puklen herinde.
Nja, synes ikke det er så slemt. Synes han gør det rigtig godt, taget i betragtning at det er hans første (?) kamp på vb. Det gør der jo selvfølgelig er mere plads til fejl, i hvert fald i mine øjne. Alba er naturligt vb hos os, det stiller hos mig, meget større krav.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Bager skrev:Endte den 1-2?! Det er min fejl, folkens. Jeg faldt i søvn...

Er jeg den eneste der synes at Roberto bare bliver en lille smule hypet i disse dage? Så gør han det altså heller ikke bedre. Havde Alba spillet med Robertos fejlmargen, så havde han fået på puklen herinde.
Han bliver hypet når han bliver spået til at blive en af verdens bedste om nogle år.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:
Bager skrev:Endte den 1-2?! Det er min fejl, folkens. Jeg faldt i søvn...

Er jeg den eneste der synes at Roberto bare bliver en lille smule hypet i disse dage? Så gør han det altså heller ikke bedre. Havde Alba spillet med Robertos fejlmargen, så havde han fået på puklen herinde.
Han bliver hypet når han bliver spået til at blive en af verdens bedste om nogle år.
Når manden spillede højrebacken bedre end Alves i starten af sæsonen og er en af vores midtbanespillere med det bedste blik for spillet, kan spille venstrebacken bedre end Adriano, måske vores næstbedste defensive midt, var en af vores bedste i den sidste Clasico og han kun er i starten af tyverne så er det en speciel spiller vi taler om.

Hvis han lærer at håndtere det psykiske aspekt bedre som virker som virkede som værende en barriere for ham inden denne sæson, ja så tror jeg at han kan han blive en af de bedste i verden, ligesom Busi, Iniesta og Xavi, bare på sin egen måde.

Hvis vi får Pogba til sommer, så ser Barcas midtbanefremtid helt sindsyg ud.

Vi kan være enige om at være uenige omkring Roberto, man kan aldrig sp¨om sådanne ting alligevel. Nogle hyper Varane andre ikke ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst