FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

FCBarcelonaChr skrev:
Most Barcelona hattricks in 21st century: Messi 33 - Kluivert 5 - Eto'o 4 - Suarez 4 - Neymar 3 - Ronaldinho 3 - Pedro 3 [via @barca19stats]
Vildt at Suarez allerede har 4. Messi gider jeg ikke engang kommentere på. Det er for vanvittigt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

OliverDK skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Most Barcelona hattricks in 21st century: Messi 33 - Kluivert 5 - Eto'o 4 - Suarez 4 - Neymar 3 - Ronaldinho 3 - Pedro 3 [via @barca19stats]
Vildt at Suarez allerede har 4. Messi gider jeg ikke engang kommentere på. Det er for vanvittigt.
Jeg kan godt lide, at du valgte at kommentere på det alligevel ;-)

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Storken skrev:
OliverDK skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Most Barcelona hattricks in 21st century: Messi 33 - Kluivert 5 - Eto'o 4 - Suarez 4 - Neymar 3 - Ronaldinho 3 - Pedro 3 [via @barca19stats]
Vildt at Suarez allerede har 4. Messi gider jeg ikke engang kommentere på. Det er for vanvittigt.
Jeg kan godt lide, at du valgte at kommentere på det alligevel ;-)
Sådan er jeg. Siger noget, gør det modsatte. That's just how I roll. Måske er jeg Real-fan i virkeligheden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Mathieu (calf) won't be available for Athletic game. With Alba also injured, Sergi Roberto and Adriano are now options at left back. [md]
Så må det være roberto. Holder ikke til at se på adriano. Forhåbentligt er han også solgt inden onsdag...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Top 3 med gennemførte driblinger i La Liga:

1. Neymar - 82 udført af 136 forsøgte (60%).
2. Lionel Messi - 65 udført af 93 forsøgte (70%).
3. Alen Halilovic - 56 udført af 99 forsøgte (57%).

Så dejligt at se Alen gøre det så godt i Sporting. Jeg håber virkelig at vi kan finde plads til ham til sommer! Måske var det ved at være tid til at sende Dani videre, sådan så Aleix og Sergi R. kan deles om højrebacken. Så kan der måske være plads til Halilovic, især hvis Rafinha som udgangspunkt skal bruges til rotation på de tre forreste pladser.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Enig. Spøgsmålet er så om vi overhovedet kan komme af med alves? Er bange for at det viser sig som en rigtig dårlig beslutning at forlænge med alves. Især fordi han er så ufatteligt løntung. Men ham og Masche må imo gerne blive sendt videre til sommer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Enig. Spøgsmålet er så om vi overhovedet kan komme af med alves? Er bange for at det viser sig som en rigtig dårlig beslutning at forlænge med alves. Især fordi han er så ufatteligt løntung. Men ham og Masche må imo gerne blive sendt videre til sommer.
Hvorfor vil du smide Mascherano på porten? Jeg synes i stedet vi skulle skille os af med Alves, Adriano, Douglas, Mathieu og Vermaelen. Derefter burde vi hente Laporte, Bellerin og en backup til Alba.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Masche er løntung og tvivler på at han vil være tilfreds med bænken når han kan starte i stort set alle andre klubber. Men hvis han vil det så skal han være velkommen til at blive.

Men ja Adriano, Douglas og Alves må gerne sendes videre. Når det kommer til CB'erne så er jeg ret sikker på at Bartra bliver solgt og så er spørgsmålet om det bliver Verm, Masche og/eller Mathieu der ryger med. Snakken går på at vi vil hente en CB (laporte, stones) og en VB (en eller anden Marin fra villarreal). Tror ikke på at bellerin bliver hentet og det er egentlig ok med mig. Roberto og Vidal er fint til HB.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.totalbarca.com/2016/news/zub ... departure/

Spændende interview med Zubi. Det lyder godt nok til at der opstod nogle problemer mellem ham og Pep.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1081 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona have scored 26 goals and conceded 1 in their last 8 games in all competitions #fcblive [via fcb]

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Ej cmon, folkens. Skille sig af med Masch? Det er jo galskab. Manden kan stadig tage en løbeduel uden at holde igen. Og desuden når han på et tidspunkt får problemer kan han bruges som backup for Busquets på DM. Masch er en lederfigur og skal først væk når han bliver 34-35+.

Veronalen skal heller ingen steder. Han spiller gode kampe, er kun 30 og er den eneste venstrebenede CB vi har foruden marthieu.

Adriano, Douglas og Mathieu kan jeg godt følge måske skal videre. Sidstnævnte synes jeg dog ville være en god backup til Alba, hvis vi skiller os af med førstnævnte.

Hvorfor skal vi hente Bellerin? Vi har lige fået Vidal som der er gode perspektiver i. Han er Alves' afløser, når Alves forlader os.
Visca el Barca

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Bager skrev:Masch er en lederfigur og skal først væk når han bliver 34-35+.
Enig. Jeg er ikke fremmed overfor den tanke, at vi endnu har det bedste til gode fra ham. Han er typen, der sagtens kan toppe som 33-, 34-årig.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Han topper i hvert fald ikke lige nu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Masche er løntung. Hvis man har fulgt lidt med så står det klart at klubbens helt store udfordring lønbudgettet som står for 70% af udgifterne. Så på et tidspunkt bliver vi nødt til at få ryddet lidt ud i truppen hvis vi vil have kvalitetsspillere ind. Ellers må begynde at sælge flere rettigheder som stadionnavn osv. Hvis dette ikke sker så får vi voldsomt svært ved at hente nye spillere som kan forstærke os.

Men selvfølgelig kan jeg lide Masche. Jeg kan også lide Alves. Det ændre dog ikke på at det vil være til klubbens fordel at få ældre reserver ud så vi kan få yngre spillere ind. Her skal det så også med at jeg ikke bare vil af med masche for at få ham væk. Hvis han skal sælges så skal der en ung topspiller ind som laporte eller marquinhos.

Og masche skal forresten helst ikke spille på den defensive midt mere. Roberto har vist sig som et meget bedre alternativ. Masche er ALT for langsom på bolden til at det fungerer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez, banned for two games, won't be able to play against Athletic tomorrow as appeal committee won't meet before tomorrow's game. [cope]
FFS... Hvordan kan de blive ved med det fis. Først kunne turan og vidal ikke registreres da RFEF åbenbart holdte ferie og nu er der ikke tid til at mødes og se på appellen? De spanske forbund skal virkelig til at tage sig sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster