Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Men et eller andet sted synes jeg faktisk han har ret, det er ikke mange spillere som har spillet så konsistent som ham. Det er netop pga spillere som ham, at der er så høje krav til vedligeholdelse af niveau. I min optik har han været vild siden 2007/2008 - godt nok overstrålet af Messi, men ret skal være ret.

At han ikke har performet i alle de store kampe er en ting, og at han faktisk selv nævner det vidner bare om hans narcistiske jeg, men jeg er stadig enig med ham.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

Jeg kan nu nævne en del andre. Men derudover er det da korrekt, at han har holdt et ekstremt højt niveau i snart 10 år.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:Jeg kan nu nævne en del andre. Men derudover er det da korrekt, at han har holdt et ekstremt højt niveau i snart 10 år.
En del andre på ham og Messis niveau i 10 år? Der er sgu ikke mange. Ikke en gang Zidane.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Bare lige seks hurtige off the top of my head: Pelé. Alfredo Di Stéfano. Franz Beckenbauer. Eusébio. Johan Cruyff. Gerd Müller.

Edit: Jeg siger ikke at alle var på samme niveau som Leo og Cristiano. Men alle holdt ekstremt højt niveau i cirka et årti, hvis ikke mere end det.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:
Guardiola skrev:Og her en artikel mere fra samme sted:

http://www.sport-english.com/en/news/li ... do-4793982

Ronaldo en narcisistisk diva? Neeeej
Jeg vidste ikke, at du havde droppet juraen og var begyndt på psykologi-studiet.

;-) :lol:
Pjat. Som studerende må du heller ikke diagnosticere. Eneste jeg har studeret efter jura er kvindelig anatomi. Der er for få billeder i Karnov.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

Billede


Ronaldo's statue i hans hjemby blev vandaliseret i nat, og Messi er blevet indskrevet på statuen. Idioter.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Hvad fanden, tabere

Googlede den i øvrigt lige. Synes godt nok den fremhæver dillerdalleren mere end et par normale fodboldbukser, gør den ikke?
qepd

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

Jo. Det ser super åndssvagt ud.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Gnomitz »

Statuen manglede bare at stå på tæer. ;-)
Billede
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Håber af hele mit hjerte at Cristiano bliver i mange sæsoner i nu. Det har været fantastisk at se hans udvikling, og det er som om han bliver bedre til noget nyt fra sæson til sæson. Kan huske i hans første sæson var han vildt god til frispark og drible. derefter blev han mere angrebs bevist, han blev bedre til at befinde sig det rigtige sted på det rigtige tidpunkt i boksen, derefter blev han en af de bedste i luften hvis ikke den bedste header i verden, og nu ser jeg som en komplet angriber og den bedste holdspiller man har set cr7 været, der spiller mange gode stikninger til holdkammeraterne laver mange assist. Vil bare gerne blive ved med at have ham forsat på holdet, man bliver jo nærmest overrasket hvert år af ham og man må jo kalde ham den mest komplette spiller i verden. Måske ikke den bedste for der er en driblefarlig rutineret angriber som messi også irreterende god. Men den mest komplette spiller tror jeg næppe vi bare sælger på grund af en pose penge.
Fra medisteren. Selv om han nok kan undskyldes med en lav alder, så er det her altså tåkrummende læsning. :razz:
Forumlegende

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Sergi Roberto er mere komplet end Ronaldo og Messi. Men hvad helvede betyder det, når han er langt dårligere?
qepd

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tolquhon »

Nuvel, det er The Telegraph, men er sgu alligevel sjov læsning: http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -leak.html

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af B-Freak »

Ronaldos svinestreger i sæsonen....

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... do/5923118

Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Parla
Indlæg: 763
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Parla »

Nu er jeg ikke ligefrem den største Real Madrid eller Ronaldo fan (fy for helvede). Men jeg tror helt sikkert at de frustrationer han viser via usportslig optræden engang imellem skyldes den hårde måde at de mindre hold I spanien spiller mod ham.

Vi kender det jo godt selv, jeg sidder altid og bider negle og er nervøs når vi spiller mod et lille skodhold (så som espanyol for nogle uger siden). Ikke pga. resultatet men fordi det virker som om at de har større interresse I at skade vores spillere end at vinde eller få uafgjort.

Så jeg kan helt sikkert godt sætte mig ind i Ronaldos situation, det må da værre pisse irriterende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster