Musik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:Nyt fra Yuck.

phpBB [video]


Dejlige Built To Spill agtige passager i den sang.
Slet slet ikke værst. Lyden minder mig lidt om Weezers blå album. Det' fedt nok.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

Jonas, Klaus, zqa og hvem der nu ellers elsker Bowie, tjek det her:



Ret fed oversigt over hans karriere og udvikling rent musikalsk! :-)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Musik

Indlæg af Skydefinten »

Jeg er røget med på moden og hører Blackstar. Det er sgu meget godt.
Lazarus har sat rekord på youtube med 11.1 mio views på en dag.

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Musik

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil gerne anbefale folk med en stor digital musik samling at tjekke Roon. Jeg har lige meldt mig til deres 2 ugers prøveperiode og det virker ekstremt lækkert. Især fordi det kan kombineres med Tidal...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Musik

Indlæg af Brombi »

Hans Zimmer, hold da kæft hvor har han lavet meget godt filmmusik! Gladiator er nok et af de bedste, hvis ikke det bedste!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Musik

Indlæg af kklaus »

Jep :-)

phpBB [video]
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Musik

Indlæg af kklaus »

Og nu hvor 2016 ellers fik en lidt skidt start, så lad os få lidt ny musik ind:

Nyt fra The Last Shadow Puppets:
phpBB [video]


Yeasayer:
phpBB [video]


Chairlift:
phpBB [video]


Woods:
phpBB [video]


Lust For Youth:
phpBB [video]


- Og flere, men jeg starter lige med dem her :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Har lige modtaget Vince Staples' 'Summertime '06', som jeg bestilte for to måneder siden. Ventetiden værd! Og sejt cover:

Billede

BilledeBilledeBillede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Musik

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:
Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Musik

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Heartbreaker skrev:
Billede

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Heartbreaker skrev:
Billede

Billede
Hahaha, YES! Jeg overvejede om jeg skulle skrive at jeg lige lavede en Paul Pierce, men jeg lod være og håbede på at der var en eller anden der ville fange den! :D

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Musik

Indlæg af Heartbreaker »

fårstår ek brothrs
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Musik

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:fårstår ek brothrs
¨
Hvor skal man starte... Ok jeg prøver. Man skulle nok lidt have oplevet det mens det skete fra kl 22 til 05 morgenen/natten. Det skete i offseaon i NBA hvor alle bare venter på at sæsonen går igang igen.

DeAndre Jordan, som spiller i Clippers blev i sommers traded til Dallas Mavericks. Alt skulle være på plads, der var givet hånd, aftalt løn, og DJ var selv ude og holde pressemøde om det. Men pludselig opstår der rygter om at DJ har fortrudt, og han er ikke til at få fat i. Hverken reportere eller Mark Cuban, Dallas Mavericks ejer, kan komme i kontakt med ham. I samme periode går der rygter om at flere Clippers spillere er taget hjem til DJ for at overbevise ham om at tage tilbage, og disse rygter blev forstærket kraftigt da flere spillere tweetede emojis med transportmidler :D

Der var reportere som skrev at Mark Cuban stod og bankede på DJ's dør, hvor DJ ikke ville åbne døren :D Blake Griffin tweetede hertil dette billede

ALLE sidder og følger med i sagen, ingen kan komme i kontakt med DJ, pånær hans Clippers venner, og de tweeter alle sammen emojis (biler, fly osv) :D

Paul Pierce som så er en efterhånden gammel mand i ligaen tweetede et billede af en emoji, i stedet for en emoji, gjorde bare det hele endnu mere underholdende :D

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Musik

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:
Heartbreaker skrev:fårstår ek brothrs
¨
Hvor skal man starte... Ok jeg prøver. Man skulle nok lidt have oplevet det mens det skete fra kl 22 til 05 morgenen/natten. Det skete i offseaon i NBA hvor alle bare venter på at sæsonen går igang igen.

DeAndre Jordan, som spiller i Clippers blev i sommers traded til Dallas Mavericks. Alt skulle være på plads, der var givet hånd, aftalt løn, og DJ var selv ude og holde pressemøde om det. Men pludselig opstår der rygter om at DJ har fortrudt, og han er ikke til at få fat i. Hverken reportere eller Mark Cuban, Dallas Mavericks ejer, kan komme i kontakt med ham. I samme periode går der rygter om at flere Clippers spillere er taget hjem til DJ for at overbevise ham om at tage tilbage, og disse rygter blev forstærket kraftigt da flere spillere tweetede emojis med transportmidler :D

Der var reportere som skrev at Mark Cuban stod og bankede på DJ's dør, hvor DJ ikke ville åbne døren :D Blake Griffin tweetede hertil dette billede

ALLE sidder og følger med i sagen, ingen kan komme i kontakt med DJ, pånær hans Clippers venner, og de tweeter alle sammen emojis (biler, fly osv) :D

Paul Pierce som så er en efterhånden gammel mand i ligaen tweetede et billede af en emoji, i stedet for en emoji, gjorde bare det hele endnu mere underholdende :D
Hvordan fanden kunne du ud fra Blau's "flamme-billede" gennemskue hvad han hentydede til? :wtf:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster