1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jesni »

Måske man skulle forøge antallet af kampe til Ters Stegen istedet for at uddele turneringer. Han er jo ustabil, så det ville vel være fornuftigt han fik flere kampe, specielt mod de mindre i La liga, hvor man bør være mere i kontrol. Og så kunne Bravo jo også træde til i CHL, for han har alt andet lige noget flere kampe end Ter Stegen. Og måske vi ville have lidt mere erfaring i målet, når vi står i CHL-finaler.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:http://www.sport-english.com/en/news/ba ... 8m-4790987

The Mirror er utroværdige ikk?
Gode spillere, der er utilfredse, begynder vel at overveje deres situation. Mirror er utroværdige, men problemet er ganske reelt og aktuelt.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af zqa »

Jeg forstår godt han ikke gider spilde sin tid på bænken. Håbløst.
#jesuisSheep

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jesni »

zqa skrev:Jeg forstår godt han ikke gider spilde sin tid på bænken. Håbløst.
Ja, det er sku fair nok. Jeg ved ikke, hvad der er blevet lovet ham, men mon ikke han skrev under med andre forhåbninger, end det han oplever pt?

Han smutter da helt sikkert, hvis ikke han får mere tillid.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Klubben må tage et valg. Som jeg har skrevet tidligere så er det forståeligt at begge målmænd vil spille mere eftersom de har gjort et rigtig flot stykke arbejde. Og i sidste ende er det ikke holdbart at have to målmænd som har det på den måde i truppen. Det vil give problemer og det ser ud til at de kommer nu.

Så er spørgsmålet bare hvem klubben vælger. For mig er valget ligetil da jeg mener at MAtS har vist sig en målmand man kan regne med og samtidig har mange flere år foran sig. Det virker dog til at jeg er ret alene om denne holdning herinde og der er rigtig mange fans der foretrækker Bravo. Og det ser det desværre også ud til at Lucho gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Klubben må tage et valg. Som jeg har skrevet tidligere så er det forståeligt at begge målmænd vil spille mere eftersom de har gjort et rigtig flot stykke arbejde. Og i sidste ende er den det ikke holdbart at have to målmænd som har det på den måde i truppen. Det vil give problemer og det ser ud til at de kommer nu.

Så er spørgsmålet bare hvem klubben vælger. For mig er valget ligetil da jeg mener at MAtS har vist sig en målmand man kan regne med og samtidig har mange flere år foran sig. Det virker dog til at jeg er ret alene om denne holdning herinde og der er rigtig mange fans der foretrækker Bravo. Og det ser det desværre også ud til at Lucho gør.
Jeg ville også vælge Mats ud fra fremtidsperspektivet. Unge spillere kan vokse utrolig hurtigt, hvis de får tilliden. Bare huske Pique, der var forfærdelig i starten. Samme med De Gea. Og så se dem nu. Man virker i hvert fald ikke som om, man tvivler på mandens talent, men mere om man tør satse på nuværende niveau.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Jep og her finder jeg det en smule underligt at man ikke vil satse på en målmand der vandt CL og CdR i sin første sæson hos så stor en klub. Det siger altså lidt om hvad han kan.

Han er ikke på Bravos niveau endnu men jeg mener ikke at han er så langt fra som flere herinde. Hans form er blevet bedre efter at forsvaret har taget sig sammen og på nuværende tidspunkt tror jeg egentlig han ville kunne præstere tæt på det vi ser fra Bravo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af B-Freak »

Synes egentlig Ter Stegen er en ganske god målmand der kan lidt mere med fødderne end Bravo kan. Problemet med Ter stegen har nok været dels at han har været uheldig at ramme ind i nogle dumme mål (okay også rimelig heldige især imod Roma), men også at han har skulle bevise en hel del når han endelig har fået tid og derfor har taget for mange chancer i sit spil.

Jeg synes det er mega ærgerligt hvis vi skiller også af med ham, han er fremtidens mand og mener helt sikkert at han med tiden bliver en af de bedste i verden. Krydser alt for at ledelsen holder på ham!

Kan derudover godt lide hans udstråling!

Billede

Billede

Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Brombi »

Som jeg ser det er hans største ulempe hans (tilsyneladende) manglende lederevner - i modsætning til Bravo. Det er blandt andet derfor at AC Milan har ham den 16-årige som målmand, fordi han allerede nu udstråler langt bedre lederegenskaber end deres andenmålmand - der er jo nogle vigtige punkter han endnu ikke er så god til, specielt luftspil og spil med fødderne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Vi ved ærlig talt intet om hvordan MAtS (eller Bravo) opfører sig når de spiller. Det er rene spekulationer. Men hvis du har en kilde på det så vil jeg meget gerne læse det.

Og tvivler stærkt på at grunden til at ham den 16 årige spiller er fordi han har bedre lederegenskaber end dem han står overfor. Ligesom jeg heller ikke tror at De Gea blev foretrukket pga sine lederegenskaber. Eller Courtois for den sags skyld. Grunden til at de står er nok rettere at de er store talenter som der er fremtid i.

Men lad os sige at problemet er lederevner. Det er altså ikke noget man får ved at sidde på bænken. Det er noget der kommer med kampe og rutine. Så i sidste ende er der bare endnu en grund til at give MAtS flere kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Storken »

Ter Stegen tager for mange chancer til min smag. Det er ser fint ud, når det virker, men koster et mål, når det ikke gør.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Tja det er endnu en ting som kan blive bedre med alderen. Og som det også blev påpeget tidligere så vil en spiller som får mindre spilletid forsøge at imponere for at komme tættere på starteren. Det kan tænkes at nogle af de "smarte" ting som MAtS har prøvet har været pga dette.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Fritte skrev:Han er en blanding mellem Valdes og Pinto. En fremragende målmand, der har sine uforglemmelige øjeblikke ;)

Han skal beholdes. Han er fremtiden. Efter denne sæson vil jeg ikke have noget imod at de bytter plads.
Hehe eller sagt på en anden måde: Han er en ung Valdes ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af PuyolErGud »

Ter Stegen, Aleix Vidal, Bartra and Adriano are expected to start the Copa game against Espanyol on Wednesday. [sport]

Nu kommer den lige herind, selvom det ikke kun er Ter Stegen's navn der optræder. Men det ser ud til, forhåbentlig, at rygterne om at Enrique udelukkende ville bruge Bravo ikke holder stik.

Ved så ikke hvorfor Arda ikke skulle starte.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster