2/1 Espanyol - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Blaugrana92 skrev:
DeanCassady skrev:
Blaugrana92 skrev:Det er godt nok hurtigt at Messi står for skud, når vi lige spiller tre ligakampe uafgjort, hvor de to af dem var på svære udebaner. Der er sandelig koldt på toppen. Jeg gad godt vide hvordan holdningen ville være, hvis de tre nylige frispark på træværket var strøget i nettet i stedet.
Den ville forhåbentlig være den samme.
Jeg tvivler. Rigtig meget.
I så fald ville det være hykleriet og ikke pointen, den ville være gal med. Og så er vi lige vidt.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]

Messi to referee Gonzalez: "Just like that other day, no? Just like the other day?"
En reference til Gonzalez Gonzalez kamp i sidste runde, hvor han dømte Real Madrid - Sociedad, vi ved godt hvad der skete der.

''Ya estás igual que el día no?"

Tror jeg vil begynde at sige det, bare sådan randomt..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hahahaha fedt! Det er sgu god stil at smide den i hovedet på det svin.

Jeg er stadig i chok over at man på 3 dage kan ændre sin linje så markant.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

DeanCassady skrev:
Blaugrana92 skrev:
DeanCassady skrev:
Blaugrana92 skrev:Det er godt nok hurtigt at Messi står for skud, når vi lige spiller tre ligakampe uafgjort, hvor de to af dem var på svære udebaner. Der er sandelig koldt på toppen. Jeg gad godt vide hvordan holdningen ville være, hvis de tre nylige frispark på træværket var strøget i nettet i stedet.
Den ville forhåbentlig være den samme.
Jeg tvivler. Rigtig meget.
I så fald ville det være hykleriet og ikke pointen, den ville være gal med. Og så er vi lige vidt.
Min pointe er at Messi altså stadig har leveret siden skaden. Han assisterede Suárez mod Valencia, men vi lukker et dumt og sent mål ind. Mod Depor scorer og assisterer han, inden vi fuldkommen kollapser i de bageste rækker. Mod River scorer han. Mod Betis scorer han. Jeg synes ikke han har været ringe siden skaden. Jeg synes kritikken her i tråden er en overreaktion, ovenpå et par kampe hvor vi enten er kollapset defensivt, hvilket Messi næppe kan holdes ansvarlig for, eller har manglet marginalerne. Vi rammer trods alt treværket to gange mod Espanyol.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Jeg synes, du misser pointen. Kritikken går ikke på, at han ikke assisterer eller scorer nok, men at han simpelthen fremstår for ugidelig og det derfor, når vi er uden bold, næsten er som at spille med en mand i undertal.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:
DeanCassady skrev:
Blaugrana92 skrev:
DeanCassady skrev:
Blaugrana92 skrev:Det er godt nok hurtigt at Messi står for skud, når vi lige spiller tre ligakampe uafgjort, hvor de to af dem var på svære udebaner. Der er sandelig koldt på toppen. Jeg gad godt vide hvordan holdningen ville være, hvis de tre nylige frispark på træværket var strøget i nettet i stedet.
Den ville forhåbentlig være den samme.
Jeg tvivler. Rigtig meget.
I så fald ville det være hykleriet og ikke pointen, den ville være gal med. Og så er vi lige vidt.
Min pointe er at Messi altså stadig har leveret siden skaden. Han assisterede Suárez mod Valencia, men vi lukker et dumt og sent mål ind. Mod Depor scorer og assisterer han, inden vi fuldkommen kollapser i de bageste rækker. Mod River scorer han. Mod Betis scorer han. Jeg synes ikke han har været ringe siden skaden. Jeg synes kritikken her i tråden er en overreaktion, ovenpå et par kampe hvor vi enten er kollapset defensivt, hvilket Messi næppe kan holdes ansvarlig for, eller har manglet marginalerne. Vi rammer trods alt treværket to gange mod Espanyol.

Fuldstændig enig.

Og prøv lige at tænke argumentet med at spillet er blevet ringere med Messi igennem... Jeg mener et par af de kampe har vi spillet med enten Munir eller Sandro i stedet for Messi!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

DeanCassady skrev:Jeg synes, du misser pointen. Kritikken går ikke på, at han ikke assisterer eller scorer nok, men at han simpelthen fremstår for ugidelig og det derfor, når vi er uden bold, næsten er som at spille med en mand i undertal.
Præcis. Jeg var ved at gå amok over at det f.eks. var Suarez som tog flere af de defensive løb i højre side i går.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Fritte skrev:^^^ Sådan noget kunne nogle dommere finde på at give rødt kort for.
Hehe, og forståeligt nok. Jeg bed ikke engang mærke i det før nu.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Det er godt nok hurtigt at Messi står for skud, når vi lige spiller tre ligakampe uafgjort, hvor de to af dem var på svære udebaner. Der er sandelig koldt på toppen. Jeg gad godt vide hvordan holdningen ville være, hvis de tre nylige frispark på træværket var strøget i nettet i stedet.
Jeg synes det er helt forrykt for at være ærlig. Noget af det mest tossede jeg har oplevet herinde faktisk. Absurd så hurtigt, at manden skal bombarderes med kritik efter en lang skadespause! han har ramt træværket flere gange i disse kampe, og at ligefrem som Fritte påstå vi spiller med 10 mand... amen altså. Hovedrystende.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Han er 100% madridista ham dommeren. Han er Butragueños hemmelige tvillingebror ;-)
Billede
Billede
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Come on guys! Det er sødt at læse dem bitche over ham! Det er sejt, det er jo Messi.

Igen, hvordan kan nogen mene at han var den ringeste af vores trio i går! Han stod for meget af spillet og prøvede mange key passes. Det var sq en svær kamp.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det ville virkelig klæde debatten hvis I i stedet for at gøre dem der mener noget andet end jer til grin forholder jer til hvad der bliver skrevet. Det kan godt være at det for jer er det største tabu på jorden at forholde sig kritisk til Messi men det er ikke ensbetydende med at alle andre har det på samme måde. Det viser denne tråd egentlig ret tydeligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Jeg forstår ikke, at I efterlyser vi forholder os til hvad I skriver?... Vi forholder da netop til det, når vi erklærer os uenige!? Manden er med i en masse chanceskabende momenter i kampene, og at han skulle fremstå ugidelig er jeg bare ikke enig i. De eneste der så rent faktisk faktuelt kan slå sig på at have ret i denne debat, er jo reelt dem af os, som er pro Messi, da han har skabt en masse mål siden sin tilbagevenden. Men jaja I vil så diskutere attituden nu, og her mener jeg han lever op til sin anførerrolle.

Det er LE som burde være i fokus her. Manden bruger ikke engang alle sine udskiftinger!?... Det er da tankevækkende!
Forumlegende

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Daluigi skrev:Det er LE som burde være i fokus her. Manden bruger ikke engang alle sine udskiftinger!?... Det er da tankevækkende!
Der skal man også overveje bænken. Bartra, Munir, Sandro, Roberto (som blev skiftet ind), Adriano og Mathieu. Jeg ved sgu ikke lige hvem der kunne have ændret kampen. Mathieu måske til Espanyols fordel, men ellers ikke. Jeg ville også gerne se flere udskiftninger, men altså.. når bænken er så ringe som den er, så kan man sgu lige så godt lade være.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kvoller skrev:
Daluigi skrev:Det er LE som burde være i fokus her. Manden bruger ikke engang alle sine udskiftinger!?... Det er da tankevækkende!
Der skal man også overveje bænken. Bartra, Munir, Sandro, Roberto (som blev skiftet ind), Adriano og Mathieu. Jeg ved sgu ikke lige hvem der kunne have ændret kampen. Mathieu måske til Espanyols fordel, men ellers ikke. Jeg ville også gerne se flere udskiftninger, men altså.. når bænken er så ringe som den er, så kan man sgu lige så godt lade være.
Der mener jeg er rigtig.. Roberto var den eneste indskiftning der gav mening.

Men taktikken er LE's ansvar og for mig at se ændrede han ikke noget i løbet af kampen.

Men nu hvor vi får Turan på bænken og Vidal så vil man nok også se LE skifte mere ud.

Nogen der ved hvornår Rafinha blir klar igen?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster