2/1 Espanyol - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Dommeren var elendig og Espanyol et usympatisk hold. Når det er sagt, så skal vi også kunne vinde de kampe, hvor vores modstandere går hårdt til os. Det kommer vi til at opleve mange gange. Spillet i dag var langsomt og uden den sædvanlige kreativitet. Jeg ved godt, at det er helligbrøde at sige set, men vi er faldet i niveau efter Messi er kommet tilbage. Messi er også faldet voldsomt i niveau. Han spiller langsomt, laver ikke længere de afgørende afleveringer og triller bolden hen til målmanden, når han er fri. Han er en fantastisk spiller, men p.t. Er Ney i min optik klasser bedre. Jeg er bekymret for, at vi ikke får den gamle Messi tilbage - han virker heller ikke glad når han spiller og går og kigger meget ned i jorden. Er jeg helt galt på den?

Med hensyn til vores kære træner. Sidste år på det her tidspunkt ville vi have ham fyret, og se hvad der skete. Hvad med en gentagelse af triumferne fra sidste år. Det er stadig en reel mulighed!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Ro på, vi er på vej til en ny rekord.
2015: 180 mål.
2016: 0 mål.
Aldrig før i historien har et hold scoret 180 mål i sæsonen inden de scorede nul mål. Fabelagtig præstation :roll:

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Skydefinten skrev:Swaræs afbrænder på stolpen fra en halv meter. Godnat.
Vi skulle bare have sendt Suarez på banen frem for Swaræs, så var det nok gået. Nå men så må Suarez da være frisk til næste kamp. Og Messi lige så, selvom han vel løb samlet op mod 50 m. mod Espalort aka Espanyol.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Når vi nu ikke vandt i dag, kan vi jo glæde os over, at vi for nylig vandt både i håndbold og i .........rulle skøjte hockey. Det er vigtigt, meget vigtigt.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Af de tre i front var Messi den bedste i kampen. Men han kan hellere ikke alene skabe en kamp når holdet ikke løber, og er presset på alle afleveringer. Der må holdet sq træde i karakter, hvilket de ikke gjorde. Hvor i helvede var Suarez henne hele kampen i gennem?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:Når vi nu ikke vandt i dag, kan vi jo glæde os over, at vi for nylig vandt både i håndbold og i .........rulle skøjte hockey. Det er vigtigt, meget vigtigt.
Glem ikke den her ydmygelse af Puta Madrid foran deres egen klamme fans, inkluderet Ramos, Modric osv... :grin:
phpBB [video]
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Er jeg helt galt på den?
Nej det er du ikke. Igen i går var Messi den dårligste helt fremme. Jeg ved ikke hvad der sker med ham men det virker tydeligvis ikke at han skal spille så centralt som han har gjort siden han er kommet tilbage fra sin skade.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Vi spillede for langsomt igår. Men kun at give LE skylden for resultatet igår er efter min mening at skyde ved siden af målet. Jeg synes ikke taktikken fejler noget. Men jeg synes, der er et andet problem, som efterhånden er elefanten i rummet.

Siden Messi er kommet tilbage fra sin skade, har vi spillet tre ligakampe uafgjort ud af fire. Forinden havde vi gang i en winning streak. På banen gør Messi nærmest som det passer ham. Han virker ikke til at være i særlig god form. Det som irriterer mig specielt er at manden går hen mod bolden, når vi er ved at opbygge et angreb. Hvorfor løber han ikke i position og udnytter holdets momentum? Hvorfor skal han altid starte sit udgangspunkt i stilstand frem for at være i løb? Han opfører sig som en diktator, der tager det som en selvfølge at alt spil skal foregå gennem ham. Det betyder, at vi ofte får et ekstra, unødvendigt mellemled som sænker spillets hastighed.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Præcis! Jeg fatter ikke hvorfor han pludseligt er begyndt at søge ind centralt konstant? Enten er det ham selv eller også prøver Lucho noget som overhovedet ikke virker.

Da vi var farligst holdte neymar og messi sig på hver sin kant og udfordrede konstant gennem dybdeløb eller med bolden. Det skabte en enorm ubalance hos modstanderen. Men når messi søger centralt nu så bliver hele vores højreside dræbt fuldstændig da hverken rak eller alves kommer med noget derfra.

Vi skal tilbage til det der fungerede for vi er tæt på at have smidt en fremragende position i ligaen. Men med det sagt så er vi imo stadig favorit til at vinde ligaen. Det kræver bare nogle justeringer fra luchos side. Her kunne vidal som er mere gennembrudsstræk spille fremfor alves hvis vi vil have messi ind centralt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Fritte skrev:Fuldstændig enig mht. Messi. Suarez havde også en rigtig god chance foran målet sidst i kampen, men bolden skulle lige spilles til Messi. Han virker ikke til at være i særlig god form og, jeg er ked af at sige det, når han er ugidelig, så spiller vi altså med 10 mand. Men den slags må man ikke sige for højt...

Jeg blev også PISSETRÆT af at se ham konstant appellere for kort, frispark og indkast. Fucking INDKAST!
Vi er åbenbart mange der synes, at det ikke fungere for Messi. Han virker uinspireret, langsom og er ikke klinisk i sine afslutninger. Han har jo netop været skadet, så han burde ikke være helt udbrændt selvom han har spillet mange kampe over de seneste 12 måneder. Er problemet, at han spiller centralt? Er han endnu ikke i form efter sin skade? Er han 'mæt'? Er han inderst inde ked af, at Suarez og især Neymar truer hans poistion som afgørende for Barcas succes? Vi ved det ikke, men spekulationerne er mange. Sådan som han har spillet på det sidste, er han efter min mening langt fra at være verdens bedste spiller.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er godt nok hurtigt at Messi står for skud, når vi lige spiller tre ligakampe uafgjort, hvor de to af dem var på svære udebaner. Der er sandelig koldt på toppen. Jeg gad godt vide hvordan holdningen ville være, hvis de tre nylige frispark på træværket var strøget i nettet i stedet.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Bager skrev:Vi spillede for langsomt igår. Men kun at give LE skylden for resultatet igår er efter min mening at skyde ved siden af målet. Jeg synes ikke taktikken fejler noget. Men jeg synes, der er et andet problem, som efterhånden er elefanten i rummet.

Siden Messi er kommet tilbage fra sin skade, har vi spillet tre ligakampe uafgjort ud af fire. Forinden havde vi gang i en winning streak. På banen gør Messi nærmest som det passer ham. Han virker ikke til at være i særlig god form. Det som irriterer mig specielt er at manden går hen mod bolden, når vi er ved at opbygge et angreb. Hvorfor løber han ikke i position og udnytter holdets momentum? Hvorfor skal han altid starte sit udgangspunkt i stilstand frem for at være i løb? Han opfører sig som en diktator, der tager det som en selvfølge at alt spil skal foregå gennem ham. Det betyder, at vi ofte får et ekstra, unødvendigt mellemled som sænker spillets hastighed.
Enig. Jeg synes også, at det var tydeligt i 4-0 Clásico'et, at vores spil led under Messis indskiftning. Skønt han er historiens bedste med bolden for fødderne, kan hans apatiske attituder og manglende bevægelse uden bold simpelthen være absurd frusterende at være vidne til.
Robert Zimmerman

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Blaugrana92 skrev:Det er godt nok hurtigt at Messi står for skud, når vi lige spiller tre ligakampe uafgjort, hvor de to af dem var på svære udebaner. Der er sandelig koldt på toppen. Jeg gad godt vide hvordan holdningen ville være, hvis de tre nylige frispark på træværket var strøget i nettet i stedet.
Den ville forhåbentlig være den samme.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil overhovedet ikke begynde at spekulere i om han er mæt osv. For mig virker det ikke sådan overhovedet. Som jeg ser det så er han ikke i form og det ser ud til at irritere ham. Når han så samtidig bliver spillet på en position hvor han ikke har noget plads og kommer i en del "slagsmål" så tager det også en masse energi.

Lucho bliver nødt til at tage hånd om Messi og give ham nogle bedre muligheder for at præstere. Det kan være ved at spare ham lidt (spille turan f.eks.) eller få ham op på kanten hvor han har spillet bedst set over de sidste sæsoner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

DeanCassady skrev:
Blaugrana92 skrev:Det er godt nok hurtigt at Messi står for skud, når vi lige spiller tre ligakampe uafgjort, hvor de to af dem var på svære udebaner. Der er sandelig koldt på toppen. Jeg gad godt vide hvordan holdningen ville være, hvis de tre nylige frispark på træværket var strøget i nettet i stedet.
Den ville forhåbentlig være den samme.
Jeg tvivler. Rigtig meget.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster