Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fritte skrev:10 mål og så scorer Ronaldo ikke engang hattrick?! :lol:
4 mål af Bale. :lol:

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Haha, det blev sat i gang, da dommeren udviste "Ti-to" :lol:
qepd

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Haha, det blev sat i gang, da dommeren udviste "Ti-to" :lol:
Hahaha, godt set! :lol:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

A$AP skrev:
31 goals for Bale, Benzema & Ronaldo in La Liga this season - 28 have come against teams in the bottom half of the standings.
Det siger altså virkelig også noget, hold da kæft.
Hahaha. Real :roll: svarer til manden der bliver mobbet på arbejde, og kommer hjem og banker konen. Det er altid de små, de prygler.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Uha uha, twitter flyder over lige nu med at det bare er et spørgsmål om timer, måske dage før Benitez får sparket. Mourinho er første kandidat til jobbet som den nye cheftræner. Stemningen i truppen er åbenbart blevet så dårlig, at det ikke kan fortsætte med Benitez på roret. Specielt Isco, som jo normalt er en meget stille og rolig person, hans forhold til Benitez er ikke-eksisterende. Selv Peter Grønborg tweeter om det, den danske Di Marizo...

Måske derfor, at Mendes har været ude og snakke om en eventuel kontrakt mellem Mourinho og United, for at presse Real Madrid.

Benitez har i hvert fald pakket tasken.

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

What? De har lige gennembanket Rayo (RAYO!!!!) Vallecano 10-2 og nu får han sparket? :eek:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fandeme sjovt hvis Mourinho vender tilbage. Tror det ikke, men det kunne fandeme være sjovt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Hahah, jeg er heller ikke helt overbevist endnu. Men ja, det ville være så latterligt, man stod godt med Ancelotti, en genindsættelse af Mourinho ville være så stor en faliterklæring efter alt der er sket. #Perez4prez

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Endte de ikke med at blive uvenner, Mourinho og RM? Jeg håber det ikke, fordi stemningen dengang virkelig var nederen. El Clasicos var ikke en gang sjove fordi det var så svinsk..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Mou var oppe at skændes med store dele af truppen. Han får det hårdt med ramos, ronaldo og pepe hvis han kommer tilbage. Det giver ingen mening imo og tror ligeså godt det kan være noget Mou gør for at presse man u til at reagere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Han skal simpelthen ikke tilbage til spansk fodbold. Jeg gider ikke høre på (=læse om) hans lort og ynkelige udtalelser.
Omvendt tror jeg at LE vil være hurtigere til at give igen end Pep var. Selv om det var ret legendarisk da Pep så endelig gav igen.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Real Madrid

Indlæg af Bager »

Brombi skrev:Endte de ikke med at blive uvenner, Mourinho og RM? Jeg håber det ikke, fordi stemningen dengang virkelig var nederen. El Clasicos var ikke en gang sjove fordi det var så svinsk..
Det er sjovt. Jeg har det lige modsat. Klassikere var sjovere da Mou var i RM. Der var simpelthen så mange følelser i klemme mellem de to hold. Klassikere nu om dage er lidt en "light-version" i forhold til.

Jeg håber dog ikke Mou kommer tilbage. Jeg kan godt li måden hans dage endte i RM. Håber ikke han får chancen mod os igen.
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jeg husker Mou tiden som belastende. Meget.

Han behøver slet ikke at komme til RM igen for min skyld. Det eneste positive ved han gen(hjemkomst) vil være, at så vil Perez' træner selvmål skulle ganges med 10.
Vært på @ellarguero, @jrdelamorena, siger, at Rafa Benítez snart er forhenværende i Real Madrid. Pérez vil gå efter at få Mourinho tilbage.
Jorge Valdano i @ellarguero: "Mourinho tilbage til Madrid? Jeg har svært ved at tro det. Jeg har svært ved at forstå det".
Mon Ramos (og CR) har lyst til at trænes under Mou igen. Ikke sikkert.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Bager skrev:
Brombi skrev:Endte de ikke med at blive uvenner, Mourinho og RM? Jeg håber det ikke, fordi stemningen dengang virkelig var nederen. El Clasicos var ikke en gang sjove fordi det var så svinsk..
Det er sjovt. Jeg har det lige modsat. Klassikere var sjovere da Mou var i RM. Der var simpelthen så mange følelser i klemme mellem de to hold. Klassikere nu om dage er lidt en "light-version" i forhold til.

Jeg håber dog ikke Mou kommer tilbage. Jeg kan godt li måden hans dage endte i RM. Håber ikke han får chancen mod os igen.
Sådan husker jeg det slet ikke. Jeg kan også godt lide at de fighter og at der er en oprigtig rivalisering. Men jeg syntes slet ikke at det var værdigt at se på, det var slåskampe og det gik udover venskaber på landsholdet.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det var i Real, at Mou endegyldigt cementerede sin status som jordens værste hykler. Han ødelagde ALT den respekt der kunne stå omkring ham forinden. Classicos blev til slåskampe.... Altid noget at vores spillere sørgede for at banke mål ind samtidig med at blive sparket ned.

Håber for fodboldens skyld, at han ikke vender tilbage. Det er fanme så sjovt, at de fyrede Ancelotti. Det er skandaløst, så ringe deres ledelse er. Den er jo dårligere end vores. :eek:
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster