12/12 FC Barcelona - Deportivo

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af FCBSOCI »

FCBarcelonaChr skrev:
FCBSOCI skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
JonasV skrev:Det er altså til tider benhårdt at holde helhjertet med en fodboldklub. Denne weekend er dømt offside.
Ja det er sgu lidt træls, men også fantastisk.
På den lange bane ville det også være kedeligt, hvis Barca altid vandt. Nogen gange er glæden så meget desto større, når sejrene kommer efter en nedtur.
For herrens mange år tilbage boede jeg i Holte. Jeg så godt nok ikke volleyball, men Holte var ubesejrede i 10 år i ligaen (så vidt jeg husker). Tror nok, at selv den største Holte fan gerne så, at Holte tabte. Ved egentligt hvor sjovt et er, hvis Barca aldrig tabte?
Præcis. Det er derfor jeg er så glad hver gang OB vinder, fordi vi er vant til at få bank.
Som Brøndby fan kender jeg alt til, hvad du må føle som OB fan. Men for nogle år siden da Brøndby tabte stort set alle kampe på udebane, var der trods alt en "feel good historie":

En blind mand er til Brøndby-kamp i Jylland. Hans førerhund stortuder fra første fløjt. En tilskuer spørger: "Hvorfor græder hunden?" "Fordi den er kæmpe Brøndby fan og bliver så ked af det, når de taber", svarer den blinde mand. "Nå, hvad så når Brøndby vinder?" spørger manden igen. "Det ved jeg sgu da ikke, jeg har kun haft hunden i 2 år", svarer den blinde mand.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Michman »

Jeg bliver bare ked af det når de laver det nummer.. Mere ked af det end sur faktisk..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Bager »

Hvad lærte vi?

- Barca har brug for bedre offensive reserver end Sandro og Munir. Looking at you, Turan. Ingen af de to har en fremtid i klubben.
- Alves, som nærmest ikke er blevet nævnt herinde, spillede da om nogen pivelendigt. Han er virkelig en ordinær spiller i pasningsspil, og i det offensive spil laver han de mest tåbelige ting, som aldrig fører til noget. Utrolig frustrerende at se på.
- Mathieu var røvdårlig igår. Står som en giraf, der er gået i split ved målet til 1-2. Herudover var han usikker as fuck.
- Samspillet mellem Neymar og Suarez var super. Samspillet mellem Messi og Suarez er forfærdeligt. De løber galt af hinanden i 90 min igår. Jeg har en bekymring om at de to ikke supplerer hinanden særlig godt.
- Messi spillede igen frygteligt. Han scorer et mål på frispark, men ellers er han ugidelig og kommer for sent på bolden. Han spankulerer rundt som en lille diktator og forventer at holdet bevæger sig for sig. Det ville klæde ham, at løbe lidt for andre til en forandring.
- Hvor ville jeg gerne at Alba havde lidt mere offensiv flair. Manden ved jo seriøst ikke hvad han skal gøre, når han nærmer sig modstanderens felt, andet end at aflevere til Messi. Prøv nu for helvede at fokusere på målet og vær farlig.

4 point smidt på en uge. Det er slapt.
Visca el Barca

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af zqa »

Lad os da afskrive en 20 årig knægt.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Brombi »

Gik det ikke fint indtil Mathieu kom ind?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Lad os da afskrive en 20 årig knægt.
Jeg forstår det heller ikke. Jeg håbede måske at vi havde lært lidt af Sergi Robertos opblomstring, men åbenbart ikke alligevel. Tænk lige hvor ofte han er blevet afskrevet og hvor parate vi herinde har været til at sælge ham.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af zqa »

Det ret imponerende.
Ini, Bussen, Puyol, Pedro osv ...
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, og det er bare eksempler fra Barcelona indenfor de sidste 10-15 år. Der er så mange eksempler på at spillere først rigtig får et gennembrud når de er 22-23 år. Jeg tror aldersbegrebet indenfor fodbold er blevet fuldstændig smadret af Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Brombi »

Ja det gik nok værst udover Bojan..

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af DeanCassady »

Sandro bliver formentlig en udmærket spiller, men næppe én, der kommer til redefinere fodbolden. Jeg kunne godt se ham blive fast mand for et hold som Benfica.

Munir er en lidt anden historie. Han lader til at besidde nok potentiale til at kunne slå igennem for os, men han halter tydeligvis, når det kommer til det psykiske.

Jeg hælder umiddelbart mest til, at Sandro bliver solgt med tilbagekøbsklausul, Munir bliver lejet ud (gerne til Sporting) og klubben henter en ny mand ind til angrebet. Det kunne eventuelt være Deulofeu, der dog utvivlsomt ville behøve ganske regelmæssig spilletid for at kunne slå igennem.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Chill out boys.
Vi fører ligaen og vi har vundet 4:0 på Bernabeu. Life is good! :cool:
Det er jo ligegyldigt at slå Real og Atlético i Madrid, hvis vi konsistent smider point i kampe som disse.
Vi kan ikke gøre det anderledes fordi vi er kendt for at have elendig forsvar. Derfor er vi næsten altid tvunget til at lave mindst 3 mål i hver kamp.
MDCCCXCIX

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Lopezzz skrev:Vi kan ikke gøre det anderledes fordi vi er kendt for at have elendig forsvar. Derfor er vi næsten altid tvunget til at lave mindst 3 mål i hver kamp.
Denne sæson har været dårlig, ja, men ellers har vi generelt haft ret gode forsvar. Vi må huske, at dumme forsvarsfejl sker for alle hold i verden.

Siden Pep kom i 2008 har vi haft ligaens bedste forsvar (mål på mål lukket ind) fem ud af syv år, og det næstbedste de andre to år, hvor Atletico var bedre.
qepd

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Lopezzz »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Lopezzz skrev:Vi kan ikke gøre det anderledes fordi vi er kendt for at have elendig forsvar. Derfor er vi næsten altid tvunget til at lave mindst 3 mål i hver kamp.
Denne sæson har været dårlig, ja, men ellers har vi generelt haft ret gode forsvar. Vi må huske, at dumme forsvarsfejl sker for alle hold i verden.

Siden Pep kom i 2008 har vi haft ligaens bedste forsvar (mål på mål lukket ind) fem ud af syv år, og det næstbedste de andre to år, hvor Atletico var bedre.
Synes at vores forsvar har altid været ustabil og vi er mestre i at lave latterlige forsvarsfejl.
Men de bedste "forsvars år" var den gang vi havde Tarzan og Abi på holdet. Ved ikke om det kommer til at gentage sig igen.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster