12/12 FC Barcelona - Deportivo

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Lucho er så fucking useless. Han er ligesom Sam Mitchell. Hold kæft, hvor er han bare ringe til at træffe beslutninger. Hans taktik er så fucking naiv at det gør ondt helt ind i det inderste af hjernen. Ja, ja. Lad os da bare spiller ligeså vertikalt som Real Madrid gjorde under Mourinho, men med stort set ingen fokus på tilbageløb og defensiv stabilitet. Han er pisse ligeglad med mitbanen. Den ignorer Lucho fuldstændig. Han er helt seriøst en bund-elendig træner.
Daluigi skrev:Busquets gør forskellen. Fucking elendigt! Fucking fuck fuck
Fuck af med det pis der. Det er vrøvl. Nonsens. Kampen faldt fra hinanden i det sekund Mathieu kom ind. Det er ikke tilfældigt. Han er usikker as fuck og den slags forplanter sig. Busquets stod i vejen for latterligt mange omstillinger i første halvleg og dem er vi simpelthen åndssvagt sårbare på. Hvis han ikke havde opsnappet så mange bolde som han gjorde, så kunne vi ligeså godt være kommet bagud med 2 i første halvleg, for vi er tydeligvis pisse ligeglade med tilbageløbene.
"Fuck af med det pis der. Det er vrøvl. Nonsens"...

Og så belærer du Piquenbauer om retorik....

Jeg ved ikke om jeg så rigtigt. Hvem spillede depormanden helt grotesk og upresset fri ved 2-2 scoringen?... Hvem af vores lavede så ussel en fejl?
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Jeg ved ikke om jeg så rigtigt. Hvem spillede depormanden helt grotesk og upresset fri ved 2-2 scoringen?... Hvem af vores lavede så ussel en fejl?
Det gjorde Busquets.

Nu vil jeg stille dig et spørgsmål. Læste du overhovedet det her:

"Busquets stod i vejen for latterligt mange omstillinger i første halvleg og dem er vi simpelthen åndssvagt sårbare på. Hvis han ikke havde opsnappet så mange bolde som han gjorde, så kunne vi ligeså godt være kommet bagud med 2 i første halvleg, for vi er tydeligvis pisse ligeglade med tilbageløbene."

Ellers så gør det lige igen. Busquets var vores suverænt skarpeste defensive kort i dag, for han var stort set den eneste der formåede at bremse Deportivo deres omstillinger. Tilbageløb fra Iniesta kan vi godt glemme alt om, og Rakitic kan ikke blive ved med at løbe et halvmarathon hver kamp.

Når både Alba og Alves går med frem er vi ekstremt sårbare og Busquets kan ikke dække af for begge backs. Derfor er han nødsaget til at skubbe frem og bremse Deportivo tidligt. Det lykkedes han med mange gange i dag. Der var også gange hvor han ikke lykkedes med det, og i de tilfælde blev vores defensive organisation - eller rettere mangel på samme - fuldstændig udstillet.

Men Busquets står reelt ofte i en situation, hvor han enten skal lade en af vores backs i stikken og kun dække af for den ene, eller også skal han gamble og træde op og forsøge at stoppe omstillingen før den kommer igang. Det er uretfærdigt meget Busquets har at se til i en kamp som denne; og det er en tendens som vi kun kan give Lucho skylden for.

I øvrigt så begik Busquets en kæmpe stor fejl ved 2-2 målet, ja. Som defensiv spiller kommer han til at se dum ud fordi det koster en scoring. Men kan vi lige hurtigt snakke om hvor få chancer vi skabte? Hvis skyld var det? Kan vi snakke om hvor uskarpe vi har været på de chancer vi har skabt de sidste par kampe? Hvis skyld er det? Som sædvanlig bliver defensive spillere gjort til syndebukke, mens vi ignorerer det faktum at vi stort set ingen chancer skabte på hjemmebane mod fucking Deportivo la Coruña.

Vi scorede 2 mål. Mod Deportivo. På hjemmebane. Med Lionel Messi og Luis Suárez på banen. Busquets fejl er uacceptabel, men det er dælme også uacceptabelt ikke at score på sine chancer. Det er de offensive spilleres fejl. Det er ligeledes uacceptabelt ikke at kontrollere sådan en kamp i højere grad end vi gjorde. Det er trænerens fejl.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Lopezzz »

Chill out boys.
Vi fører ligaen og vi har vundet 4:0 på Bernabeu. Life is good! :cool:
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af emo »

Dalle, havde du dog hæftet dig ligeså meget og ligeså kraftigt ved Inis fejlaflevering i første halvleg, havde denne ført til mål? Eller er det kun fordi det er Bussi.

Vil det her sige at jeg fra nu af skal forvente 2-3-4 indlæg fra din side hver gang en af vores spillere laver en fejl som fører til et mål, eller er det kunne når det er Bussi.

Hvorfor så blind overfor alt det andet han laver i kampen!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Chill out boys.
Vi fører ligaen og vi har vundet 4:0 på Bernabeu. Life is good! :cool:
Det er jo ligegyldigt at slå Real og Atlético i Madrid, hvis vi konsistent smider point i kampe som disse.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Hahaha! Så lucho får simpelthen skylden for at vi er oppe med 2-0 og smider det. Han tager alba ud fordi han gik og tog sig til lænden. Og roberto for rak er en helt normal udskiftning.

Det er ikke hans skyld at HELE holdet tror den er hjemme og stopper med at spille.
Ja, det er hans skyld at hele holdet tror den er hjemme og stopper med at spille. Det er 100% hans ansvar som træner for det her hold. Det er ham der skal holde dem i ørene og sørge for at de ikke bare overlader initiativet til Deportivo. Dertil er det ham der har bestemt at midtbanen skal involveres så lidt som den er, og at vi skal dominere kampene så lidt som vi gør. Vi styrer slet ikke kampens tempo i dag og det er en generel tendens under Lucho. Se på Peps Barcelona og Bayern. Det er hold der fuldstændig styrer kampens tempo. De bestemmer om det skal gå hurtigt eller langsomt. De bestemmer hvornår eksplosionerne skal komme. Det gør vi ikke under Lucho, tværtimod.

Vores pointtab i dag handler ikke bare om at der var 11 spillere, der stoppede med at spille lidt for tidligt. Det handler i ligeså høj grad om, at vi overlader alt, alt, alt for meget plads og giver alt, alt, alt for mange muligheder med Lucho som vores træner. Han virker ganske enkelt ikke interesseret i at dominere kampene. For hvis man vil dominere kampene er det altså ikke nok bare at have mest boldbesiddelse. Du kan sagtens have mest boldbesiddelse men alligevel overhovedet ikke styre slagets gang. Det handler om at dominere tempoet af kampen til sin fordel og det har vi slet ikke formået i denne sæson, på noget som helst tidspunkt faktisk.

I øvrigt er hahaha altid et godt modargument.
Så lad mig bruge dit i stedet:
Fuck af med det pis der. Det er vrøvl. Nonsens.
Hver eneste gang vi smider point så kommer de samme flyvende med deres "lucho er elendig", "lucho er ikke pep" osv. I dag har vi kampen fuldstændig i posen. Han tager 2 helt normale udskiftninger. At holdet så falder fra er fandeme ikke Luchos skyld. Det er spillernes. Længere er den virkelig ikke.
Sikke et dejligt udpenslende og velargumenteret indlæg, der helt sikkert addresserer alle de kritikpunkter jeg påpeger. Lad os endelig ignorere de gennemgående tendenser og blot sige at det bare var 11 spillere der fejlede, mens at Lucho gjorde alt hvad han kunne. Lad os glemme at vi kun har vundet 65% af vores kampe i denne sæson. Det virker som en rigtig god idé. Hvor var den indstilling til tingene dengang træneren hed Tata?
Jeg gider ærlig talt ikke bruge ret meget tid på dine kritikpunkter. Så længe at du udråber lucho til "en joke", "elendig", "pinlig" eller noget andet smart så står det mere end klart hvordan du ser på på manden. Jeg får derfor ca ligeså meget ud af at fortsætte denne lille diskussion som du gør ved at forsøge at få daluigi med på busi-vognen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Wennerberg »

Efter dagens resultat banner jeg, hvis bare man sætter et komma forkert. Så hold en ordentlig tone!
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Daluigi »

Wow... Han mener det sQ drenge... Nå, men lad os lige sove på den allesammen.

Jeg står ved, at Bussi koster os de 3 point. Det er fuldstændig tydeligt, selv om det gør ondt at indrømme for de fleste herinde. Fortsat god aften!
Forumlegende

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af B-Freak »

Det værste er næsten at det er 3 gang vi spiller uafgjort i træk og at det er 3 gang i træk vi smider en føring....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af JonasV »

Det er altså til tider benhårdt at holde helhjertet med en fodboldklub. Denne weekend er dømt offside.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:Det er altså til tider benhårdt at holde helhjertet med en fodboldklub. Denne weekend er dømt offside.
Ja det er sgu lidt træls, men også fantastisk.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af PuyolErGud »

Hold kæft en lortekamp at overvære på stadionet. Utroligt man skal sige det efter at vi faktisk scorer to fremragende mål. Alt andet var dog en værre omgang hø. Det virkede som feriebold, og at de tænkte "Det skal jo nok gå". Især efter 2-0 målet, hvor man skulle tro, at man ville sætte sig på kampen og køre den rundt i egne rækker, men nej nej, lad os da overgive alt initiativet og smide bolde væk til højre og venstre. En skændsel.

Messi scorede og lavede assisten, men alligevel synes jeg stadig, at der mangler lige det sidste. Rakitic spilled en godkendt kamp. Alba ligeså, bortset fra at han godt kunne have afsluttet selv i situationen ved Suarez' "mål". Resten vil jeg slet ikke nævne.

Nu nævner jeg alligevel nogle andre, for det var altså lidt skræmmende, at de virkede så... Påvirkede på en måde. Det var som nat og dag. Iniesta laver en masse lækre ting, og gør det egentlig fint, men laver også lige pludselig nogle mystiske afleveringer, og træffer mærkelige beslutninger. Samme med Busquets. Han lukker af for virkelig meget, men han satme også et par gange, hvor han så mildest talt elendig ud.

Orker ikke at skrive mere. Lortekamp. Hvor kan man blive sur og skuffet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Piquénbauer »

Det sjoveste er at vi i de sidste 10 år har haft det bedre end alle andre fangrupper. Og på nuværende tidspunkt ligger vi nr 1 i ligaen, er videre fra cl og skal spille klub VM (bla pga en treble i sidste sæson) og alligevel går vi i fuldstændig i selvsving når vi smider point.

Men nu hvor kampen er kommet lidt på afstand så er jeg tilbage til at det sgu egentlig er ret ok at være barca-mand :cool:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 12/12 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Jeg gider ærlig talt ikke bruge ret meget tid på dine kritikpunkter. Så længe at du udråber lucho til "en joke", "elendig", "pinlig" eller noget andet smart så står det mere end klart hvordan du ser på på manden. Jeg får derfor ca ligeså meget ud af at fortsætte denne lille diskussion som du gør ved at forsøge at få daluigi med på busi-vognen.
Åh, hold dog op med det der. Hvis vi skulle tage alt hvad der blev skrevet i kampens hede alvorligt, så ville vi fandeme alle sammen ligne nogle enorme idioter. Læs hvad jeg har skrevet i kølvandet på kampen, særligt disse afsnit:

"Det er ham der skal holde dem i ørene og sørge for at de ikke bare overlader initiativet til Deportivo. Dertil er det ham der har bestemt at midtbanen skal involveres så lidt som den er, og at vi skal dominere kampene så lidt som vi gør. Vi styrer slet ikke kampens tempo i dag og det er en generel tendens under Lucho. Se på Peps Barcelona og Bayern. Det er hold der fuldstændig styrer kampens tempo. De bestemmer om det skal gå hurtigt eller langsomt. De bestemmer hvornår eksplosionerne skal komme. Det gør vi ikke under Lucho, tværtimod.

Vores pointtab i dag handler ikke bare om at der var 11 spillere, der stoppede med at spille lidt for tidligt. Det handler i ligeså høj grad om, at vi overlader alt, alt, alt for meget plads og giver alt, alt, alt for mange muligheder med Lucho som vores træner. Han virker ganske enkelt ikke interesseret i at dominere kampene. For hvis man vil dominere kampene er det altså ikke nok bare at have mest boldbesiddelse. Du kan sagtens have mest boldbesiddelse men alligevel overhovedet ikke styre slagets gang. Det handler om at dominere tempoet af kampen til sin fordel og det har vi slet ikke formået i denne sæson, på noget som helst tidspunkt faktisk."


Der står intet om at Lucho er "elendig", "pinlig" eller "noget andet smart", hvad det da så ellers end dækker over. Der er til gengæld et par ganske reele kritikpunkter af Luis Enrique som cheftræner. Kritikpunkter som jeg har nævnt adskillige gange før, og som jeg tidligere har påpeget ville koste os point før eller siden.
Daluigi skrev:Jeg står ved, at Bussi koster os de 3 point. Det er fuldstændig tydeligt, selv om det gør ondt at indrømme for de fleste herinde. Fortsat god aften!
Det er ikke fuldstændig tydeligt, nej. Som om at det er en absolut sandhed at Busquets koster 3 point. Som om at vi ikke generelt spiller en uinspireret kamp og skaber få point. Som om at det ikke har været en generelt tendens i denne sæson, at vi ikke får lukket kampene og ikke formår at dominere spillets gang i kampene.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster