5/12 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Messi har været latterlig dårlig i dag. Jeg har lyst til at sende en stor fed fuckfinger til ham. Han har lavet NADA, bare lallet rundt og mistet bolden. Latterligt.
Ja det var virkelig ikke sjovt at se på!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

100% vores egen skyld vi ikke vinder i dag... Sigende nok, at Valencia fejrer 1-1.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Hvordan kan man være så latterlig naiv?!.. Foran på udebane og alligevel køre all over attack?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Megafortjent, hold kæft de spiller med hjertet. 1-1 på Mestalla er ALDRIG et dårligt resultat, nu må i holde. Vi er 4 point foran Los Blancos og har været lidt forvante med at tromle hold ned på stribe.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

abx skrev:Slap af, Valencia. Det var uafgjort på jeres hjemmebane. Ånd ud
Bed jeg også mærke i. Kan godt være at de har haft en shaky sæson indtil videre, men er de ikke for stor en klub til at juble over et pointtab på hjemmebane? Uanset om det er ligaens leder, der er på besøg.
qepd

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg vil skide på at vi spiller på Mestalla. Vi spiller mod et Valencia-hold med en gennemsnitsalder på fucking 12 år, der mangler flere af deres allerbedste og -vigtigste spillere. Dertil har de lige fået en helt ny træner. Jeg skrev det inden kampen; jeg ville ikke stille mig tilfreds med mindre end 3 point. Så nu skriver jeg det igen. Det er for ringe og uacceptabelt ikke at vinde sådan en kamp her. Havde det være Valencia i sidste sæson, havde jeg accepteret pointtab på Mestalla, men det er simpelthen for dårligt at vi ikke slår den her udgave af Valencia. For helvede, jeg er gal.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fritte skrev:
Piquénbauer skrev:Det er sgu fortjent selvom jeg hader at sige det (valencia er et klamt hold). Vi har været heldige med dommeren og når man brænder så mange chancer så er det lige før man fortjener at smide point.

Vi må tage det som et wakeup call. Nu har vi et ok program indtil januar.
Hvorfor klamt hold? Jeg synes det er dejligt at komme til en bane, hvor modstanderen tør at spille!

At vi spiller uafgjort er vores egen skyld. Messi kunne fandme bare træde i karakter i stedet for at hænge med mulen, lalle rundt og tabe bolden :devil:
Jeg bryder mig bare ikke om dem. Synes de har en del irriterende spiller. Og det har jeg egentlig altid gjort.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

Nå 1-1 ude mod Valencia. Vi brænder ALT, undtagen et umuligt mål af Suarez.
Vi burde egentlig være tilfredse, 1-1 her er et rigtig fint resultat. Men når man ser på hele kampen, så SKULLE vi simpelthen have vundet. Ufattelig ringe effektivitet foran mål.
Neymar synes jeg fortsætter sin positive udvikling, og spiller igen en fantastisk kamp. Messi var idag væk, desværre. Suarez mål, videre, ikke mere der. Næste kamp... Hvornår er Roberto tilbage?..

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Valencia gik ind til kampen med en plan, vores problem opstod så, da vi valgte at følge deres plan og ikke vores egen. Vi spillede hovedløst bolden rundt, havde intet fast princip, mange spillere viste intet hjerte og ligeledes ingen gejst. Er det det, der skal til for at knockoute os? En flok unge drenge der løber febrilsk rundt og presser os? Come on..

JM79
Indlæg: 39
Tilmeldt: lør nov 21, 2015 8:04 pm
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af JM79 »

Nederen resultat, men vanvittig medrivende kamp og mange fine detaljer, trods alt.
Derudover er forventningsniveauet jo latterlig højt her på siden. Der er nogle fejl i spillet ja! Men det er sgu' stadig mere end hæderligt. Glem nu ikke at vi spiller i det der med afstand er verdens bedste liga ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Og vigtigst - valencia ude er nu også overstået. Vi har snart "slettet" alle de rigtig hårde udekampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Hold op, hvor er jeg dog arrig over det her pointtab. Det er simpelthen ikke godt nok. Vi spiller uden balance overhovedet. Enten kørte vi full speed attack mode eller også stod vi bare og trillede bolden rundt. Hvorfor diktere vi ikke kampens tempo hårdere? Det har vi lige vist at vi sagtens kan mod flere gode hold, blandt andet Real Madrid. Hvorfor skal vi spille så fucking vertikalt og med 20 meter mellem hver kæde? Det er så skidt - og det er symptomer der indikerer at vi i allerhøjeste grad er til at snakke med, hvis man som modstanderhold giver os en kaotisk, intens og ustruktureret kamp. Det er sådan noget at kommende modstander-trænere bider mærke i. Fy for satan, jeg er utilfreds. Så ringe. Hop ind i et fucking bål.
Det starter og slutter med Messi! Vi spillede med 10 mand i dag. Vi var endda heldige at dommerne ikke dømte offside på vores mål (som der var) og at han heller ikke dømmer straffe til Valencia.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Vi har nu kun to kampe tilbage i ligaen i 2015. To hjemmekampe mod Betis og Deportivo, som jeg godt tør sige at vi vinder. På trods af kampen i dag, så står vi fandme godt til i ligaen. Real Madrid har en udekamp mod Villareal i næste weekend, og deres første kamp i Januar er ude mod Valencia. Taber de point i en af dem, så...

EFTER I DAG ER VORES TO SVÆRESTE UDEKAMPE MOD ESPANYOL OG VILLAREAL. Fuck.

Til Rakitic. Sergi Roberto skal lige have ham i snor, og så skal han til special-træning. Han har godt nok ikke været for god.

phpBB [video]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det kan godt være at jeg hænger mig for meget i chancefordelingen, men jeg synes ikke umiddelbart det var et fortjent resultat.
Og så er det i øvrigt sidste gang jeg ser Barca på en neutral bar. Hold nu kæft nogle amøber jeg havde til at kommentere kampen i venstre kanal.

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Ikke et decideret forfærdeligt resultat. Jeg synes heller ikke, at man kan skyde Lucho noget i skoene. Det har længe stået klart, at vi har ofret noget kontrol og midtbanedominans for at give de tre forreste mest muligt frihed til at gøre hvad, der passer dem. Det må man tage med. Bytter man én af de tre ud med Sergi Roberto, får man - som vi så mod Real Madrid mere kontrol, men omvendt sælger man så noget af den offensive firepower.

Der var forresten ikke så meget at skyde med fra bænken, og havde man byttet Messi, Neymar eller Suárez ud med Munir eller Sandro uden resultat, var Lucho nok også blevet slagtet for det.
Senest rettet af DeanCassady lør dec 05, 2015 11:30 pm, rettet i alt 1 gang.
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster