Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Det kunne være så godt for fodbolden hvis han nu bare sprang ud, det ville gøre det lettere for alle unge homoseksuelle fodboldspillere, godt forbillede han kunne blive for dem. Kom så Ronaldo, just do it!

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Nej, lad ham vente lidt endnu. Springer han ud vinder han alt på sympati de næste par år i Europa!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

emo skrev:Nej, lad ham vente lidt endnu. Springer han ud vinder han alt på sympati de næste par år i Europa!
Det store spørgsmål:
Ville Ronaldo springe ud, hvis det betød endnu en Ballon d'Or? Man kan godt have sine tvivl.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:Det kunne være så godt for fodbolden hvis han nu bare sprang ud, det ville gøre det lettere for alle unge homoseksuelle fodboldspillere, godt forbillede han kunne blive for dem. Kom så Ronaldo, just do it!
Men han er jo en idiot. Hvordan kan det være et godt forbillede for homoseksuelle?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Jesni skrev:
Brombi skrev:Det kunne være så godt for fodbolden hvis han nu bare sprang ud, det ville gøre det lettere for alle unge homoseksuelle fodboldspillere, godt forbillede han kunne blive for dem. Kom så Ronaldo, just do it!
Men han er jo en idiot. Hvordan kan det være et godt forbillede for homoseksuelle?

hahaha man kan bare høre hvor ondt i røven du har :D

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:
Jesni skrev:
Brombi skrev:Det kunne være så godt for fodbolden hvis han nu bare sprang ud, det ville gøre det lettere for alle unge homoseksuelle fodboldspillere, godt forbillede han kunne blive for dem. Kom så Ronaldo, just do it!
Men han er jo en idiot. Hvordan kan det være et godt forbillede for homoseksuelle?

hahaha man kan bare høre hvor ondt i røven du har :D
What? Du mener ikke han er en idiot? Eller du mener at idioter er gode forbilleder?

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jamial »

Jesni skrev:
Brombi skrev:
Jesni skrev:
Brombi skrev:Det kunne være så godt for fodbolden hvis han nu bare sprang ud, det ville gøre det lettere for alle unge homoseksuelle fodboldspillere, godt forbillede han kunne blive for dem. Kom så Ronaldo, just do it!
Men han er jo en idiot. Hvordan kan det være et godt forbillede for homoseksuelle?

hahaha man kan bare høre hvor ondt i røven du har :D
What? Du mener ikke han er en idiot? Eller du mener at idioter er gode forbilleder?
Forbillede for dem, i den forstand, at der ikke er nogen skam i at være homoseksuel, og at man sagtens kan være åben omkring det i professionel fodbold. Det ville trods alt være noget af en statement, hvis en af verdens mest kendte spotsudøvere kom ud.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

Lige som jeg troede jeg var ligeglad, så er her lidt om Ronaldo's buddy.

Fra Wikipedia;

"Aside from the sport, he has been arrested multiple times since 2006 on various assault charges.

Hari has been the subject of a number of police investigations for charges of assault and has gained a reputation for violent behavior. A psychologist who spoke to Hari in relation to one of his trials, concluded that his success as an athlete and celebrity status in the Netherlands, combined with a lack of personal guidance, has resulted in narcissistic personality traits.

About his violent eruptions, Hari has said: "I am able to explode at any moment. When my brakes are off, it's just one big clump of explosion, chaos and noise, and I become blind to it all. A storm, a hurricane, a disaster. There just is a certain aggression inside of me, of which I don't know what to do with and neither where it comes from."

At his conviction on 21 February 2014, the district attorney described Hari as an individual who is very short-tempered, indulges in vulgar power display and demonstrates aggressive and intimidating behavior which is characterized by a high "do-you-know-who-I-am caliber."

Late October 2012, an indictment was handed to Hari in his holding cell, which contained nine criminal charges against Hari: eight crimes of violence and one moving violation. The moving violation relates to an incident in March 2010, when a pedestrian sustained injuries. The eight crimes of violence are: attempted manslaughter of Koen Everink, two assaults in night club Club Air, the assault of the brother of an ex-partner in bar Cooldown, an assault in club Jimmy Woo, an assault of two people including a woman in July 2011, and the assault of a doorman in 2010. An investigation is on going. If convicted he could face up to four years in prison."

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Hey, vent lige! Nu giver Cristianos stigende tendens til at slå pludselig bedre mening! Det er selvfølgelig Hari der har givet ham nogle fif.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Hari et sq et sjofelt navn!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af kklaus »

[...]the assault of the brother of an ex-partner in bar Cooldown[...]
Heh... :)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
[...]the assault of the brother of an ex-partner in bar Cooldown[...]
Heh... :)
:lol:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Michman »

http://www.6-eren.dk/laliga/benzema-sco ... rokker-sig

Fuck hvor er det klamt.. Seriøst..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af kklaus »

Billede

Altså det er da imponerende nok at score så mange mål, men man må også sige, at han virkelig forstår at slå til, når modstanden er lettest muligt...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/cris ... ng-i-real/
Jeg har haft nogle fysiske problemer, som jeg ikke kan afsløre omfanget af. Det har stået på siden starten af sæsonen, men nu er jeg i meget bedre form, jeg har det bedre, og det får jeg også vist på banen.
Haha Ronaldo! Han er sjovt nok altid skader når det går skidt... Men som den mand han er så spiller han alligevel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster